Nu har jeg fundet ud af at optage små klip med kameraet og bruge youtube, så vil da lige vise jer mit lille knævrehovede, som har fundet sig en ny lyd.
eejjj hvor er hun dejlig - GLÆDER mig bare til min Sarah om 2 måneder er samme alder som din Silje så vi kan "snakke" sammen på den måde - mon jeg også kan finde ud af at lægge sådan nogle klip ind på You-tube ???
Tiden går bare SÅ stærkt - tænk synes lige jeg har været højgravid - nu sidder jeg og kigger på min 2 måneder gamle datter der bare smiler over hele femøren
"Jeg og mine overbeviser ikke med argumenter, lignelser eller vers, vi overbeviser med vort væsen"