Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Den dejligste pige
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 15:24

Den tittel indtog min yngste pige på 5 år igår.


Jeg havde været ude og muge bokse i bund og havde samtidig en vask sat over og en anden i tørretumbleren.

Og sådan en boks tager sgi lang tid når man ikke rigtig kan/må løfte noget.

Da jeg endelig er færdig og kommer ind, så har min pige taget det tørre tøj ud og lagt op på bordet, smidt det våde i og tændt for tørretumbleren.


Hold op hvor blev jeg overrasket og hvor var det dog dejligt.




4 års ponyvallak m. unik sind sælges.

5 års fuldblodshoppe udlånes.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op ;o)
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 16:52

Dygtig pige - flot, at hun har tænkt så langt ;-)




TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram i maven (termin 280108)


**Pigetøj 47 dele i str. 56/62 og 4 dele i str. 80/86 sælges**

se her: www.123hjemmeside.dk/skovgaard- rasmussen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh hvor sødt
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 10:22

Ja, sikke en dejlig pige Sådan noget var jeg også blevet glad for (også selvom det er det færreste af vores tøj der kommer i tumbleren, men bare tanken altså )




Christel
Bøger til kommende forældre sælges - se præs.

Skal du fra Sjælland til Sindal (Jylland)? og kan du tage en del baby udstyr med?:)

Bolig søges i næstved eller omegn - max. husleje 6.000 kr.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja hun er
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 12:10

lidt af en guldklump, og hun fik også et ordentlig knus og fik at vide det simpelthen var så dejligt og flot af hende.

Jeg havde slet ikke forventet det, og det gør det bare endnu dejligere.



4 års ponyvallak m. unik sind sælges.

5 års fuldblodshoppe udlånes.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 14:31
hvor dejligt, hvor er hun bare dygtig.

Hyggehejsa
Renana

Fyldt af glæde... nyder vi vores dejlige søn og venter på den næste dejlige unge som har meldt sin ankomst til april!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider