Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Bøger til kommende far??
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 13:01

Hej,


Er her mon nogen der kan anbefale nogle gode bøger til en evt. kommende far?

Vi snakker jo en del børn herhjemme...

Jeg har div. magasiner men synes de er for sukkersøde,og især min mand synes ikke de er faglige nok.


Vi har desværre ikke nogle venner i nærheden som han har lyst til at dele disse tanker med.

Han er enebarn og har ikke den helt store erfaring med børn,jeg er den ældste ud af en flok på 4,så jeg synes ligesom jeg er forberedt...

Og da jeg bare er super skruk,er jeg nok ikke den rette til at tegne og fortælle for ham


Vi mangler noget konkret!


Håber nogen kan hjælpe..


Mvh Hotbandit!


Så er de allesammen rejst hjemmefra...

www.123hjemmeside.dk/dsghvalpe/ 9713384

0
0
Svar på denne tråd
 
 "far på færde"...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 21:19

Den er mega sjov, men kommer faktisk også med forklaringer på alt fra a-z.


Når barnet er kommet til verden, eller er godt på vej vil jeg også anbefale bogen, leg med din baby.


Kilden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Se min præsentation
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 21:25



Christel
Bøger til kommende forældre sælges - se præs.

Skal du fra Sjælland til Sindal (Jylland)? og kan du tage en del baby udstyr med?:)

Bolig søges i næstved eller omegn - max. husleje 6.000 kr.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Dit Kompetente Barn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 21:27
Dit Kompetente Barn af Jesper Juul - hvis I kun køber én bog om børn :) Min mand og jeg kommer fra vidt forskellige baggrunde, og den bog har hjulpet os meget med at forstå vores egne opdragelser, identificere hvad der har været sundt og hvad der har været mindre sundt, og blive enige om, hvilke værdier, vi skulle lægge vægt på i vores datters opvækst. Vi er faktisk aldrig uenige om hvordan hun skal håndteres, selvom min mand er fra en lidt kæft, trit og retning-agtig familie, og jeg altid har fået lov til det meste, og aldrig er blevet lagt i seng (nej, ikke en eneste gang).

Mvh

Julie





-Tumpet og latterlig







0
0
Svar på denne tråd
 
 masser af tanker
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 11:56

Hej,


Tak skal i have for hjælpen...


Tror at man hver især går med en masse tanker og at det er vigtigt at kunne vende dem med nogen der har forståelse for måden man tænker på,altså mænd kontra kvinder..


Vi kommer også fra meget forskellige hjem!!

Min mand fra et hjem hvor alting skal tænkes igennem mange gange og planlægges inden man kaster sig ud i noget som helst.

Og jeg fra et hjem hvor der ikke tænkes så meget over tingene ,men hvor man gerne kaster sig ud i noget nyt!

Hos os har vi børn også altid været med til alting,aldrig fået særbehandling osv. vi har været en del af hverdagen med alt hvad det indebar.


Så det har jo selvfølgelig smittet af på os hvordan vi er blevet opdraget..

Jeg vil gerne bare igang med at sætte nogle småfolk til verden da jeg bare ved at jeg bliver en fantastisk mor

Og min mand vil gerne sikre sig på alle tænkelige måder,og gerne have en million i banken inden vi i det hele taget begynder at lave en baby...


Ak ja jeg håber vi bliver enige engang!


Mvh Hotbandit!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider