Hej,
Tak skal i have for hjælpen...
Tror at man hver især går med en masse tanker og at det er vigtigt at kunne vende dem med nogen der har forståelse for måden man tænker på,altså mænd kontra kvinder..
Vi kommer også fra meget forskellige hjem!!
Min mand fra et hjem hvor alting skal tænkes igennem mange gange og planlægges inden man kaster sig ud i noget som helst.
Og jeg fra et hjem hvor der ikke tænkes så meget over tingene ,men hvor man gerne kaster sig ud i noget nyt!
Hos os har vi børn også altid været med til alting,aldrig fået særbehandling osv. vi har været en del af hverdagen med alt hvad det indebar.
Så det har jo selvfølgelig smittet af på os hvordan vi er blevet opdraget..
Jeg vil gerne bare igang med at sætte nogle småfolk til verden da jeg bare ved at jeg bliver en fantastisk mor 
Og min mand vil gerne sikre sig på alle tænkelige måder,og gerne have en million i banken inden vi i det hele taget begynder at lave en baby...
Ak ja jeg håber vi bliver enige engang!
Mvh Hotbandit!