Man når ikke alt, men kan meget kan man nå.
.
Katja er 1½, jeg er gravid med nr 2, Min mand er karrierer menneske.
.
Min mand aflevere i dp hver morgen. Jeg er er på 31 timer pga flex barsel (møder kl 07:00 fri senest kl 14:00)
.
Katja og jeg har tid til at hygge i sandkassen, ved gyngerne eller lignende når hun er hentet fra dp. Og når aftensmaden eller støvsugningen skal ordnes så hjælper hun gerne til. Og på den måde kan vi også hygge der. Nu må vi så se hvor længe den går.
.
Skal jeg bare ned for at klappe og fodre hestene så kan hun snildt være med, og har været det siden hun var spæd. Skal jeg ud at ride, bliver det når min mand er kommet fra jobbet, aftensmaden spist og tøsen lagt i seng. Enkelte gange spiser vi hver for sig så jeg kan komme ud ad døren når han kommer ind ad den. Og enkelte gange har vi fået det til at passe med at jeg gør hesten klar (strigle, sadle op osv) og så henter min mand Katja hos mig og hestene, og jeg kan daffe af sted.
.
Det betyder så at ridningen ikke bliver til så meget som den burde her i de mørke måneder, da jeg ikke har adgang til ridehus eller oplyst bane. Ture ud i naturen er det da blevet til i de mørke måneder, så er det på med lygter og reflexer. En helt speciel oplevelser, kan anbefales.
.
Weekenderne bliver brugt på renovering af vores hus. Den ene tager Katja med fx ud at handle, på legepladsen eller hvad man nu lyster. Den anden kan så arbejde på huset (vi er begge uddannet håndværkere).
.
Så kom I bare i gang, det er nok først når nr to kommer at man kommer lidt mere i tidsnød end jeg lige synes vi er pt. Og så skal man være indstillet på at ting tager længere tid når de små poder er kommet til end før. Har haft bedsteforældrene til at tage Katja lidt i fx sommerferien. Sikke der blev lavet noget her hjemme. Som i "gamledage" inden børn.