Ja undskyld! ( det her er langt )
men jeg har brug for at komme ud med det.
jeg sidder her og tudbrøler og tankerne og hormonerne kører rundt i mig.
Jeg er så splitter ravende sindsyg gal og ked af det og ikke
mindst skuffet over min kæreste!!
Som tidligere fortalt så er jeg gravid ( hvilket jo er herligt )
Og lige pt går alt bare skævt og står på herrens mark lige pt!
eller hvad jeg skal kalde det..
Jeg har en hest som jeg ikke kan ride pga bækken løsning og derfor prøver jeg på at sælge eller udlåne et eller andet i den stil. Jeg rider på ham så meget som jeg kan men han har self lige en periode hvor han skal finde ud af hvem der bestemmer
og det er mit overskud bare ikke til pt.
Jeg har ingen penge, er ekstremt på R*ven pga kommunen
har misforstået ALT og derfor vil de have jeg skal leve for 2600 kr om månedenæ.. DET er ikke så nemt!
Aner ikke hvad jeg skal stille op med hesten, eller penge eller noget som helst og prøver på at finde et sted kæresten og jeg kan bo med vores kommende barn.
men det hjælper jo lige fedt når han blev fyret fra arbejdet i dag. ! ergo vi sidder fast hjemme hos hans forældre ( det jo ikke særlig fedt! )
Alt det her gør at jeg ikke kan sove jeg er ked af det hele tiden
ja jeg kunne sådan set græde hele tiden..
men hvor er kæresten?? ja det er det som er problemet, han er der slet ikke. han flygter bare ( sådan ser det ud i mine øjne. )
Jeg er lige meget, om så jeg ligger og græder så "overhører" han det bare.. ( sådan føles det )
Idag tænkte jeg at vi skulle hygge os lidt, og har købt lidt slik osv og havde snakket i tlf med ham og sagt jeg havde købt lidt af hvert så vi kunne hygge os lidt, for jeg havde lidt brug for at han var hos mig her til aften. også oven på hans fyring og sådan. " jamen det lyder da hyggeligt, så kan vi se en film skat, vi ses når du kommer hjem"
fiint tænker jeg
SÅ kommer jeg hjem og hva laver han han tager da fint tøj på
og siger "jeg kører lige et par timer ud og hygger mig med vennerne de har ringet og spurgt om jeg kommer til lidt hygge øl"
Nå Nå så kan han da også rende mig i R*ven og skrubbe af H... til. og det fik han også af vide og så ville han ikke kører for han ville ikke have jeg blev sur..
hvem kørte for en time siden?? - det gjorde han da.
og et farvel kys ville han da også give mig ( hvilket han ikke plejer )
og væk var han!!!
så ham ser jeg først en gang i morgen tidlig. - hvor herligt
Hvad blev der af det der at man er der for hinanden når man har brug for det?? Hvis han siger til mig at han har brug for at jeg er herhjemme jamen så bliver jeg også herhjemme!
men det gælder så åbenbart ikke den anden vej!
Jeg blev så sur så jeg gik ud og smed både chips slik og sodavand ud i skraldespanden mens hans gloede helt forbavset på mig!
for det kunne bare være lige meget nu vil jeg slet ikke ha det alligevel
Dette er begyndt efter jeg er blevet gravid..
Har mænd bare en tendens til at gå i panik eller hvad?
eller er det kun min kæreste som er helt spasser?
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre er dte mig som er for hysterisk?
HJÆLP?