Hejsa alle sammen.
jeg er så heldig at være gravid, og er i 11 uge.
detsværre fik jeg den kedelige meddelse om at jeg har fået
bækkenløsning..
det er meget tidligt det ved jeg godt, men idet jeg er meget hybermobil har det gjort at jeg har fået det så tidligt og
alle generationer har lidt af bækkenløsning.
nu er det bare sådan..
Jeg vil gerne vide helt præcis hvad det er..
nu har jeg prøvet at læse lidt i nogen bøger og der
er en masse sjove ord jeg ikke forstår noget som helst af.
hvad er det, hvad gør det..
kan det for brutale følger hvis man ikke passer på?
hvad må jeg og hvad må jeg IKKE??
Min mor har fortalt mig så meget at jeg skal sove med
en pude mellem benene for at lindre smerterne og det gør det også.
derudover skal jeg stoppe med at ride her og nu..
specielt idet min hest er så tung og bred som han er.
Nu er det bare sådan at han er jo nødt til at blive rørt..
hende der red ham for mig faldt af sin egen og brækkede armen,
så nu må jeg selv ride ham og holde hans træning ved lige..
jeg HAR taget beslutningen om at sælge ham og han er også
kommet på nettet. men puha det er hårdt når han er min bedste ven. men det gør simpelhen så ondt når jeg har redet og kan dårligt gå bagefter.
der kommer e ´n og ser på ham imorgen og håber på at få ham solgt selvom jeg helst så han blev hos mig, men man er nødt til at tænke på hesten i sådan en situation og ikke sig selv..
håber i kan svare på mine spørgsmål 
venlig hilsen¨christina