Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Bækkenløsning ???
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 22:06

Hejsa alle sammen.


jeg er så heldig at være gravid, og er i 11 uge.

detsværre fik jeg den kedelige meddelse om at jeg har fået

bækkenløsning..

det er meget tidligt det ved jeg godt, men idet jeg er meget hybermobil har det gjort at jeg har fået det så tidligt og

alle generationer har lidt af bækkenløsning.


nu er det bare sådan..

Jeg vil gerne vide helt præcis hvad det er..

nu har jeg prøvet at læse lidt i nogen bøger og der

er en masse sjove ord jeg ikke forstår noget som helst af.


hvad er det, hvad gør det..

kan det for brutale følger hvis man ikke passer på?

hvad må jeg og hvad må jeg IKKE??


Min mor har fortalt mig så meget at jeg skal sove med

en pude mellem benene for at lindre smerterne og det gør det også.

derudover skal jeg stoppe med at ride her og nu..

specielt idet min hest er så tung og bred som han er.


Nu er det bare sådan at han er jo nødt til at blive rørt..

hende der red ham for mig faldt af sin egen og brækkede armen,

så nu må jeg selv ride ham og holde hans træning ved lige..


jeg HAR taget beslutningen om at sælge ham og han er også

kommet på nettet. men puha det er hårdt når han er min bedste ven. men det gør simpelhen så ondt når jeg har redet og kan dårligt gå bagefter.


der kommer e ´n og ser på ham imorgen og håber på at få ham solgt selvom jeg helst så han blev hos mig, men man er nødt til at tænke på hesten i sådan en situation og ikke sig selv..


håber i kan svare på mine spørgsmål :)


venlig hilsen¨christina



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 12:07

Hvor er det kedeligt at du allerde skal døje med det:


En søgning på google gav dette:


www.google.com/ search?sourceid=navclient&ie=UTF- 8&rls=RNWE,RNWE:2006-06,RNWE: en&q=b%c3%a6kkenl%c3%b8sning


Hesten er jo ligeglad med at være foldbums til du igen kan ride, hvis det er, eller er der jo mulighed for at finde andre passere/parter?


Jeg havde mange ligamentsmerter til jeg var i uge 16 og indtil da gjorde det rigtig ondt at ride, men derefter blev det bedre og bedre og jeg red til jeg var i uge 30. Jeg ved selvfølgelig ikke om du får værre smerter efterhånden, jeg havde jo ikke (tror jeg) bækkenløsning :-)


Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Skal giftes d. 29/9-2007.

Mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 ann rikka
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 13:30

Nej jeg ved godt at hesten er ligeglad, men han er nåeet så langt i ridningen, og jeg synes det er synd hvis han bare skal stå nu og lave ingen ting, når han er en hest der skal bruges..

og han er i sin bedste alder..

derfor har jeg valgt at sælge ham. jeg ønsker kun min hest det bedste..


tak for linket :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 bækkenløsning
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 21:16

Jeg har begyndende bækkenløsning. Det er løsnet foran, og lidt i de andre led.

Jeg er i uge 22 og har ikke redet siden jeg fik det af vide. Jeg vil intet risikere.

Det der hjælper mig i hverdagen, er meget små skridt, ingen trapper, og ingen tunge løft. Jeg kan mærke med det samme, hvis jeg har gjort en af ovenstående.

Derudover kan jeg anbefale dig at gå til fysioterapeut.

Søg på bækkenløsning på google, der kommer mange gode ting frem.

Mine heste holder fri det næste halve år, men det kommer jo helt an på hvad man er til. Mine nyder at gå på folden, og så blive longeret og gået lidt ture med, når jeg er frisk til det.

Pas på det ikke bliver værre ved at ride.


Rengøringshjælp samt hjælp i stalden søges 1 gang om ugen, af ca. 2-3 timer.

1 km. fra Havrebjerg


0
0
Svar på denne tråd
 
 havde også
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 21:47

bækkenløsning fra tidligt i graviditeten.


Skån dig selv,hvis ikke,kan du ihvertfald mærke det dagen efter.


Svømning er godt,men uden "frøbevægelser" med benene.


På Roskilde sygehus er der mulighed for noget akupunktur,jeg har ikke prøvet det.Da jeg først hørte om det tæt på fødslen.


Jeg mærker intet til det længere(2 år),men der gik lang tid efter fødslen,hvor jeg havde smerter i bækkenet ved anstrengelser.


Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bäkkenlösning
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 19:46

Bäkkenlösning ! Efter at have haft Bäkkenlösning siden 1981 vil jeg bare sige en ting. Rider man er det ikke bäkkenlösning. Det gör nemlig så ondt at man ikke kan komme op på hesten.


Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside. Ingen beskeder ang. ormekur. Sender IKKE ud af lande

0
0
Svar på denne tråd
 
 spørgsmål?
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 23:52

Jamen det gør ondt når jeg både skal op og ned

og mens jeg rider, jeg rider så lidt som muligt

men er nødt til at ride ham for hende som har redet ham for mig

har brækket armen.


jeg har fået konstateret det af min læge,

det er kun begyndene bækkenløsning, men har enormt mange smerter og bliver værre pg værre.

derfor prøver jeg på at sælge hesten.


Hilsen
Christina


- hende med sigøjner hesten Samson <3


og med kommende barn i april 08 :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider