Ja puha, så er det næsten 1 år siden vores lille skønne dreng kom til verden kl. 2054 i aften er det helt nøjagtigt.. hold da op hvor tiden går hurtigt, han trives super godt, er vildt glad for sin dagplejemor og de andre børn..
nå men nu skal i altså belemres med billeder af vores altid glade dreng..
den første dag i mit liv

goddag goddag og lidt tæt på men der er jo et kamera:-D

Så har jeg været i bonbon-land og mine venner fra Jylland gav mig disse shorts :

Og nu vil jeg så give familien en omgang i efter middag.. tilllykke til mig og SKÅÅLLL

tak for I kikkede med på denne store dag.
Tina