Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 tillykke med fødselsdagen Jonas
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 10:04

Ja puha, så er det næsten 1 år siden vores lille skønne dreng kom til verden kl. 2054 i aften er det helt nøjagtigt.. hold da op hvor tiden går hurtigt, han trives super godt, er vildt glad for sin dagplejemor og de andre børn..


nå men nu skal i altså belemres med billeder af vores altid glade dreng..


den første dag i mit liv



goddag goddag og lidt tæt på men der er jo et kamera:-D



Så har jeg været i bonbon-land og mine venner fra Jylland gav mig disse shorts :



Og nu vil jeg så give familien en omgang i efter middag.. tilllykke til mig og SKÅÅLLL



tak for I kikkede med på denne store dag.


Tina


Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh ja altså
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 10:09

Kæmpe stort tillykke, med din allerførste rigtige fødselsdag


Sikke nogle super skønne billeder...Køn dreng



Christel
Babylegetøj samt bøger til kommende forældre sælges - se præs.

Skal du fra Sjælland til Sindal (Jylland)? og kan du tage en del baby udstyr med?:)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op..
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 10:21

som tiden dog går - husker stadig, da du ventede dig og ikke mindst, da I var i tvivl om I over hovedet ville have børn... og nu er Jonas 1 år!?


STORT tillykke med den aller første fødselsdag til en smuk smuk knægt


TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lillebror i maven (termin 280108)


**Pigetøj 47 dele i str. 56/62 og 4 dele i str. 80/86 sælges**

se her: www.123hjemmeside.dk/skovgaard- rasmussen

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak skal I have
Forfatter: 
Dato:  20-09-2007 09:05

for de pæne ord :-) Vi havde en rigtig fin dag sammen med mormor og morfar.. vi skulle egengtlig have holdt fødselsdag for ham i lørdags, men jeg var så lige indlagt hele weekenden, så det må vi gøre om et par uger, det er da godt han kun er et år og ikke forstår det.


Tina


Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 18:25

Dog lidt forsinket. Kan godt huske da du ventede ham Tina, hehe jonas lod nemlig vente på sig og med god grund. Han ventede nemlig til jeg fik mit kørekort så jeg kunne komme og besøge ham.. Han er født samme dag som jeg bestod min køreprøve.



*Karin*




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider