jeg kan godt høre, at jeg slet ikke skal klage. Døjer hverken med vand i kroppen, og føler mig heller ikke oppustet. Har taget 18 kg. på, og synes godt jeg kan mærke det i knæ og fødder, men ellers er det mere at jeg bare ikke har en skid energi til noget. Vil gerne lave en hel masse, men orker det bare slet ikke. Jeg har også de mest underlige drømme, når jeg endelig falder i søvn. Og ja, aner jo ikke hvad en ve er, for det er første gang for mig, så hver gang en lille ting er lidt anderledes, tænker jeg om det mon er en ve...griner. Man går sgu her og bliver lidt småskør 
Jeg beder til, at vi alle snart får lov at føde, og sender en masse tanker til jer alle 