Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Sker der ikke snart noget?
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 16:12

Pyha, er godt nok træt af at være gravid. Har små 2 uger til termin, og håber bare, at der snart sker noget. Sover mega dårligt om natten, faktisk næsten ikke, og om dagen kan jeg heller ikke sove. Kunne den lille ikke bare komme ud NU? Alt står parat, går bare og venter på den lille derinde. Men det er vel meget normalt, at man er noget utålmodig det sidste stykke tid? Men jeg må vel bare prøve at være lidt tålmodig, selv om jeg godt nok synes, det er noget svært lige nu... Kryds lige alt hvad i kan, for at der snart sker noget ikke?


God dag til jer alle


Tina


Er gravid med vores første barn - termin 30. september 2007 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Føler med dig
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 19:41

Jeg har det på akurat samme måde!!!


Har termin d.5 okt..og er bare sååå traæt af at være gravid..altså ikke fordi jeg ik er glad for at skal være mor MEN det er ved at være hårdt.

Jeg sover ikke ordentligt om natten..prøver at sove lidt om dagen... har bækkenløsning som gør AVV så jeg ik kan vende mig i sengen eller komme ud af den andet en det tager laang tid..


føler mig mega oppustet hele tiden ... har vand i kroppen... kan ikkegå tværs over gårdspladsen til mine heste andet end jeg pruster som en bryggerhest...

Sååå jeg håååber snart baby vil ud fra sin "hule" !!!


Dygtig/ansvarsbevidst dressurrytter søges til 5 års vallak på 170cm

Diego er frieser/holstener

Jeg kan ikke selv ride pga af graviditet.

Skriv en mail og fortæl om dig selv!



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 20:31

Jeg føler med jer...


Jeg har termin om 9 dage, og der sker bare heller ikke en dyt.


Sebastian fødte jeg 10 dage før termin, og jeg havde slet slet ikke forestillet mig, at den anden fødsel ville gå senere i gang end den første - øøøv






Nu med den skønne Sebastian i armene og lillebror i maven

- men uden Athene hest



Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd
 
 gravid
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 07:21

Ej jamen hvis i er trætte af jeres maver så stiller jeg mig da gerne til rådighed, ihh hvor jeg savner min mave.

Som mænd kigger efter damer, kigger jeg efter maver ha ha..


Men nyd den nu, i vil sikkert komme til at savne dem, som jeg gør med min..


Men her lidt vestøv til jer..


25/6-07 blev jeg mor jubii

0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhh jeg vil også
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 07:53

.. føde Nu! Skal til jordemoder nu og jeg gider bare ikke gå over tid.. hun skal komme ud nu..-- alt er klart.. drømte i nat at vandet gik..

Sender ve støv til jer alle...

lad os høres ved ;)


Hilsen Sole

Termin d. 26 September 2007

- En lille prinsesse

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pyha...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 09:54

jeg kan godt høre, at jeg slet ikke skal klage. Døjer hverken med vand i kroppen, og føler mig heller ikke oppustet. Har taget 18 kg. på, og synes godt jeg kan mærke det i knæ og fødder, men ellers er det mere at jeg bare ikke har en skid energi til noget. Vil gerne lave en hel masse, men orker det bare slet ikke. Jeg har også de mest underlige drømme, når jeg endelig falder i søvn. Og ja, aner jo ikke hvad en ve er, for det er første gang for mig, så hver gang en lille ting er lidt anderledes, tænker jeg om det mon er en ve...griner. Man går sgu her og bliver lidt småskør


Jeg beder til, at vi alle snart får lov at føde, og sender en masse tanker til jer alle




Tina


Er gravid med vores første barn - termin 30. september 2007 :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider