Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så træt af det kirkekontor
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 10:02

Ej hvor er jeg træt af den gås der sidder på kirkekontoret.

Hun har ikke lavet andet end fejl siden Silje blev født!

Det startede med at min kæreste skulle have slettet sit efternavn, hvilket han gjorde over nettet. Det fik vi så ikke noget girokort på, og de ringede så og rykkede for betaling, jamen hallo dame, vi skal da have noget at betale. DAH - nå, hun sendte et girokort og vi betalte. Hun ringer så om vi ikke kan udfylde blanketten igen, da de har smidt den væk!

Så ringede de og rykkede for fødselsanmeldelse på Silje - den havde vi lavet over nettet også - men det system havde hun sørme ikke kigget!

Så fandeme om de ikke ringer at de har lavet en fejl (nej virkelig?) den dato vi havde fået til barnedåb der var der friluftsgudstjeneste, og dermed ingen dåb - jamen hallo dame, vi har sendt invitationer ud og passet det ind med min mandens arbejde! Efter en masse bøvl frem og tilbage får vi en dåbsgudstjeneste i kirken på dagen, så kunne præsten nå at komme videre til friluftsgudstjeneste.

Og nu har Silje så lige fået sit sygesikringskort, og derpå er hendes mellemnavn stavet forkert. Tænker først at det er en fejl fra Folkeregistrets side, men vil lige tjekke dåbsattesten. Og helt ærlig, så blev jeg sgu gal, for de har skrevet forkert derpå!

Hun hedder Grønhøj til mellemnavn, men de havde skrevet Gønhøj uden R - og ja, det er jo hvad der kan ske, men oven på alt det andet - så har jeg virkelig ikke meget tilovers for dem!

- Og var heller ikke lige i det høflige hjørne da jeg ringede!

Er det det man har barsel til? for at have tid til at skælde ud på kirkekontoret?

Ej hvor er jeg rasende på dem!

Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 20:25
Jeg kan udemærket forstå dig mht sygesikringskortet. Det samme skete for mig da min søn fik hans. Der var fornavnet stavet uden H og det samme på dåbsattesten. Ja faktisk på hvad kirken har skrevet på den dag.

Louise

Mor til Nicholai 12/1-07

0
0
Svar på denne tråd

kunne i få det
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 18:50

kunne i få det lavet om... ???

Med TOSSEhilsner fra

Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.:

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 18:44

hejsa

har lige opdaget da min pige på 11 år skulle have lavet pas, at fødselsdatoen på dåbsattesten er forkert.

hun har fødselsdag d. 29 og der står 26.

på kommunen/paskontoret fortæller de så at datoen vi havde skrevet i pasansøgningen det ikke passer men det havde vi jo aldrig lagt mærke til.

forventede egentlig bare at den var iorden??!!!

vi havde heldigvis også sygesikringskort med der viste den rigtige dato.

nå men det skulle vist ikke være noget problem at få lavet det om selvom det jo er møgirreterende.

kh pernille

SIGT EFTER MÅNEN !!!!

RAMMER DU IKKE, ER DU SIKKER PÅ AT LANDE BLANDT STJERNERNE.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 18:47

De kirkekontorer er for viderekommende...

Jeg blev mødt af dette da jeg afleverede dåbsanmeldelsen:

Kirkedullen: Snorre... hmm det er da ikke godkendt...

Mig: Jo det er det, har slået det op og kender flere der hedder det.

Kirkedullen: Jo sørme... helt ærligt er det ikke synd for barnet?

Mig: ???

Kirkedullen: Ja det er da et underligt navn, han vil da blive drillet i skolen?

Mig: ... (sunder mig lidt og svarer så) Næææh det frygter vi ikke, med de forældre han har bliver han så stor at der er ikke er nogen der tør drille ham!

Som om hendes eget navn Lydia var så pænt...

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Skal giftes d. 29/9-2007.

Mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd

går jorden under
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 19:02

Hids dig da lige ned...de er også bare mennesker..

Men det er vel også deres skyld hvis jorden går under...?

BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:26

Altså nu har jeg ikke fået taget mig sammen til det endnu men satset stærkt på at man kan få lavet nyt sygesikringskort - uden betaling - da det jo ikke er vores fejl men præstens fejl

Louise

Mor til Nicholai 12/1-07

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider