Ej hvor er jeg træt af den gås der sidder på kirkekontoret.
Hun har ikke lavet andet end fejl siden Silje blev født!
Det startede med at min kæreste skulle have slettet sit efternavn, hvilket han gjorde over nettet. Det fik vi så ikke noget girokort på, og de ringede så og rykkede for betaling, jamen hallo dame, vi skal da have noget at betale. DAH - nå, hun sendte et girokort og vi betalte. Hun ringer så om vi ikke kan udfylde blanketten igen, da de har smidt den væk!
Så ringede de og rykkede for fødselsanmeldelse på Silje - den havde vi lavet over nettet også - men det system havde hun sørme ikke kigget!
Så fandeme om de ikke ringer at de har lavet en fejl (nej virkelig?) den dato vi havde fået til barnedåb der var der friluftsgudstjeneste, og dermed ingen dåb - jamen hallo dame, vi har sendt invitationer ud og passet det ind med min mandens arbejde! Efter en masse bøvl frem og tilbage får vi en dåbsgudstjeneste i kirken på dagen, så kunne præsten nå at komme videre til friluftsgudstjeneste.
Og nu har Silje så lige fået sit sygesikringskort, og derpå er hendes mellemnavn stavet forkert. Tænker først at det er en fejl fra Folkeregistrets side, men vil lige tjekke dåbsattesten. Og helt ærlig, så blev jeg sgu gal, for de har skrevet forkert derpå!
Hun hedder Grønhøj til mellemnavn, men de havde skrevet Gønhøj uden R - og ja, det er jo hvad der kan ske, men oven på alt det andet - så har jeg virkelig ikke meget tilovers for dem!
- Og var heller ikke lige i det høflige hjørne da jeg ringede!
Er det det man har barsel til? for at have tid til at skælde ud på kirkekontoret?
Ej hvor er jeg rasende på dem!