Min stakkels dreng, som ud af den blå luft blev han syg med feber, hoste, opkast og snot idag. Vi var på sygehuset hele aftenen og få taget hele regimentet af prøver, og blodprøverne viste tegn på virus, heldigvis, så slipper han forhåbentlig for antibiotika!
Så nu ligger han derinde og "gjæffer" som en lille søløve, stakkel!
Fætter Mathias på 5 år er på ferie hos os i disse dage (helt fra søndag eftermiddag, og onsdag aften kommer hans mor og bliver til og med torsdag - flot ikke). Mathias klarede det bare flot, heldigvis var der en supersød sygehjælper der tog ham med ud og gav ham is, lavede tegninger etc. når Jeppe skulle undersøges eller have taget prøver; så Mathias synes det var fedt at være på sygehuset!
Mvh. søløvemoderen Nanna.