Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 En søløve i huset!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 23:12

Min stakkels dreng, som ud af den blå luft blev han syg med feber, hoste, opkast og snot idag. Vi var på sygehuset hele aftenen og få taget hele regimentet af prøver, og blodprøverne viste tegn på virus, heldigvis, så slipper han forhåbentlig for antibiotika!


Så nu ligger han derinde og "gjæffer" som en lille søløve, stakkel!


Fætter Mathias på 5 år er på ferie hos os i disse dage (helt fra søndag eftermiddag, og onsdag aften kommer hans mor og bliver til og med torsdag - flot ikke). Mathias klarede det bare flot, heldigvis var der en supersød sygehjælper der tog ham med ud og gav ham is, lavede tegninger etc. når Jeppe skulle undersøges eller have taget prøver; så Mathias synes det var fedt at være på sygehuset!



Mvh. søløvemoderen Nanna.




Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk



DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels barn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 09:14

Åhh stakkels Jeppe, håber han kommer sig hurtigt igen.


Det er da også typisk at det lige skal være mens I har fætter på besøg.


Rigtig god bedring til jeres dejlige Jeppe.


Malene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider