Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Kraftig blødning 4 uger efter fødsel
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 11:24

Ja, jeg kan rigtig skrive en masse idag...

Nå men sagen er den at jeg er begyndt at bløde igen og endda rimelig kraftigt - så kraftig har mine menstruationer aldrig været..

Jeg bruger de kraftigst sugende tamponer + de tykkeste natbind og alligevel kan jeg skifte begge dele efter en times tid - efter 2 timer har jeg blødt igennem..

Havde en fin fødsel - tabte en del blod og fik en indsprøjtning for at få livmoderen til at trække sig sammen...

Efter 14 dage var min blødning mere eller mindre stoppet -men så startede den igen efter en dag eller 2- først stille og rolig men de seneste 3-4 dage har det været helt vildt...

Ringede til lægevagten igår morges, der sagde direkte at det ikke bekymrede ham og at det virkede helt normalt???

Men at de da godt kunne se på mig hvis jeg virkelig var så bekymret (fordømmende tonefald)- valgte ikke at tage derind da jeg tænkte det var noget pjat så..

Min læge kan jeg først få en tid ved på mandag - hmm - der er ingen tider...

Kan det bare være en kraftig mens - der varer ved og bliver kratigere?

Jeg har ikke ondt, men det er pisse irreterende og skal jeg helst ikke dø af blodmangel (overdrivelse fremmer forståelsen)

Ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her.. - måske bekræftiges i at det ikke er normalt at bløde sååååå meget..

Kærlig Hilsen

Stine

- Mor til Andreas 020606

og

Rosa Christine 100807.

Drengetøj str. 80 i buks og 86 i bluse/trøje købes - Skriv endelig...

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 12:02

mens men din barselsblødning der stadig er igang - det kan være helt op til 8-10 uger.

Jeg kan huske at jeg begge gange også har blødt moderat i nogen uger, for derefter at bløde kraftigt i et stykke tid og at det herefter er aftaget stille og roligt over noge unger igen.

Så for mig lyder det nu også ganske normalt

TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og med lille dreng i mavsen (termin 280108)

0
0
Svar på denne tråd

Altsaa...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 12:05
jeg synes altsaa du skal tage til laegen. Din egen laege burde have akuttider... Synes ikke det virker normalt.

Mvh. Bodil

Mor til to vidunderlige piger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

TinaR..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 12:06
jeg har godt nok ikke bloedt paa den maade. Bloedningen har vaeret kraftig i starten og blevet mindre og mindre (ca 8 uger ialt), men aldrig vaeret saa kraftig efter 4 uger.

Mvh. Bodil

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Søren Aabye Kierkegaard

0
0
Svar på denne tråd

Kan ikke komme igennem til egen læge
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 12:56

Ringede i desperation til min mor der ringede til hendes læge...

Denne læge sagde det ikke lød helt almindeligt og at der måske kunne sidde en hinde-rest tilbage og at jeg skulle ringe til sygehuset..

Nu har jeg ringet til sygehuset og fik fat i en sekretær, der lovede at ringe tilbage ang. nærmere besked...

Det er en time siden nu - så jeg venter stadig...

Kærlig Hilsen

Stine

- Mor til Andreas 020606

og

Rosa Christine 100807.

0
0
Svar på denne tråd

Godt du
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 13:10
kan blive set paa, det er trods alt bedst. Er der ikke noget er det godt, men skulle der sidde noget tilbage saa er det bare med at faa det fjernet.

Giver du besked naar du ved hvad det var eller (ikke) var?

Mvh. Bodil

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Søren Aabye Kierkegaard

0
0
Svar på denne tråd

Har talt med en læge
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 13:33

Han synes der skal kigges på mig, men da det er så sent på dagen vil han gerne se mig i morgen tidelig...

Så der tager jeg afsted til sygehuset...

Bliver det kraftigere skal jeg ringe akut...

Pyha håber ikke det er alt for galt fat med mig - sidste gang jeg fødte måtte jeg i methergin behandling for at få det hele til at trække sig sammen igen..

Åh hvor er det dog træls - og godt jeg ikke skal have flere unger... for dette kunne jeg godt lige undvære..

Kærlig Hilsen

Stine

- Mor til Andreas 020606

og

Rosa Christine 100807.

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 21:23
hvordan gik det hos laegen?

Mvh. Bodil

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Søren Aabye Kierkegaard

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan går det nu?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 21:53

Håber du har fået det bedre. Jeg kan slet ikke forstå at lægen ikke får dig undersøgt nærmere.

Jeg fik at vide at man kunne bløde som en kraftig mens - men det er vel også et tolkningsspørgsmål.

Forresten - jeg fik at vide at jeg ikke måtte bruge tamponer pga infektionsrisiko... Så frem med de store mormorbind!

0
0
Svar på denne tråd

Åh min skræk
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 22:40

I løbet af eftermiddagen fik en en underlig fornemmelse af at noget mystisk var på vej ud..

Mig ud på det lille hus - og så kom der ellers en mystisk sort mega gigantisk og ubeskrivelig klam klump, der var på størrelse med en tennisbold...

Så stoppede min blødning nærmest og jeg var lykkelig..

Her til morgen blev jeg scannet på sygehuset - lægen sagde det var godt jeg var kommet og at det formenlig var et stykke af moderkagen eller nogle hinder...

Scanningen viste det så fint ud, men at der havde været noget...

Han var lidt itvivl om noget på billedet, men mente det var min livmoderhals...

Så han ville umiddelbart ikke gøre mere da jeg faktisk ikke blødte mere...

Så kørte jeg på visit på mit arbejde - og er I gal - pludselig følte jeg der kom noget igen..

Denne gang en stor sort klump igen og så blødte jeg godt til...

Ringede til lægen med det samme - og i morgen skal jeg have en udskrabning...

Jeg er SÅ hunderæd - har aldrig været i fuld narkose før - og er nærmest ved at dø af skræk...

Så sådan ligger landet og jeg kan bare ikke overskue det - hvad gør jeg med mine børn - Andreas er i vuggestue - Rosa sagde han jeg bare kunne tage med..

Jeg kan ikke overskue at min mand skal holde fri - at jeg skal møde klokken 9 og ikke ved om jeg først kommer til på operationsgangen om eftermiddagen hvis der kommer noget vigtigere i vejen..

Jeg ved ikke hvad jeg gør med mælk til den lille - hvor lang tid jeg er væk - hvad jeg kan for vente mig..

Åh min skræk - jeg er bare så bange..

Kærlig Hilsen

Stine

- Mor til Andreas 020606

og

Rosa Christine 100807.

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 23:44

Det var godt du kom afsted.

Forstår godt du umiddelbart ikke kan overskue dagen imorgen, det ville nok ikke være dumt at malke lidt ud til Rosa, eller have MME klar, tror ikke hun må få mælken når du har været i narkose. Er du sikker på du skal i fuld narkose?

Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

puha...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 08:25
lyder ikke saerlig rart, men godt du kom afsted og der bliver gjort noget

HVis du maa tage Rosa med, saa tror jeg ikke du kommer i fuld narkose. Men jeg ved det ikke. Kan ikke huske om veninde var det, da hun fik lavet en udskrabning.

Jeg mener ikke hun var paa sygehuset i mere end 1-2 timer.

Taenk paa at du skal have det gjort, for at det skal blive godt igen.

Det skal nok gaa.

Mvh. Bodil

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Søren Aabye Kierkegaard

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skrev et
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 16:41

indlæg, men det blev simpelthen for klamt, så jeg skriver lige en PB i stedet.

/minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik et alternativ
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 22:03

Jeg blødte også en del med Andreas og der fik jeg nogle Methergin-tabletter som virkede...

Jeg fik overtalt lægen til atter at give disse piller en chance og derved spare operationen...

Nu er jeg så kommet i behandling og jeg kan dælme godt mærke det murrer i min stakkels mave...

Jeg skal på sygehuset til kontrol igen på torsdag i næste uge - og bløder jeg stadig så må jeg på operationsbordet..

Ang. narkose og lille barn..

Rosa må godt komme med - de passer hende i mens men niels tog med mig...

Jeg skal amme hende godt af og efter narkosen skal jeg malke HELT ud på begge babser før hun må få babse-mælk igen..

Jeg har lige været nødt til at give hende en modermælks-erstatning til natten, for de der methergin piller gør altså et eller andet ved mælken..

Barnet bliver kronisk sulten, får mavepine og bliver forkvalmet - sådan var det ihvertfald med Andreas og nu også Rosa...

Åh hvor er jeg glad for at jeg slap for narkosen i denne omgang - hå tak tak tak - håber pillerne virker...

Kærlig Hilsen

Stine

- Mor til Andreas 020606

og

Rosa Christine 100807.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider