I løbet af eftermiddagen fik en en underlig fornemmelse af at noget mystisk var på vej ud..
Mig ud på det lille hus - og så kom der ellers en mystisk sort mega gigantisk og ubeskrivelig klam klump, der var på størrelse med en tennisbold... 
Så stoppede min blødning nærmest og jeg var lykkelig..
Her til morgen blev jeg scannet på sygehuset - lægen sagde det var godt jeg var kommet og at det formenlig var et stykke af moderkagen eller nogle hinder...
Scanningen viste det så fint ud, men at der havde været noget...
Han var lidt itvivl om noget på billedet, men mente det var min livmoderhals...
Så han ville umiddelbart ikke gøre mere da jeg faktisk ikke blødte mere...
Så kørte jeg på visit på mit arbejde - og er I gal - pludselig følte jeg der kom noget igen..
Denne gang en stor sort klump igen og så blødte jeg godt til...
Ringede til lægen med det samme - og i morgen skal jeg have en udskrabning...
Jeg er SÅ hunderæd - har aldrig været i fuld narkose før - og er nærmest ved at dø af skræk...
Så sådan ligger landet og jeg kan bare ikke overskue det - hvad gør jeg med mine børn - Andreas er i vuggestue - Rosa sagde han jeg bare kunne tage med..
Jeg kan ikke overskue at min mand skal holde fri - at jeg skal møde klokken 9 og ikke ved om jeg først kommer til på operationsgangen om eftermiddagen hvis der kommer noget vigtigere i vejen..
Jeg ved ikke hvad jeg gør med mælk til den lille - hvor lang tid jeg er væk - hvad jeg kan for vente mig..
Åh min skræk - jeg er bare så bange..