Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Gemme sit aflagte børnetøj?
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 10:28

Hejsa


Åh, hvor tiden dog bare flyver afsted og børnene gror og gror...


Jeg har en del brugt og aflagt børnetøj, der enten er blevet for småt eller som bare ikke bliver brugt..


Hvad dælen skal jeg gøre ved det?


Noget af det er gaver fra da jeg fik Andreas - noget af det er gaver fra Rosa som hun allerede er vokset ud af og sidst men ikke mindst har jeg noget tøj som er for "drenget" til jeg vil proppe min lille pige i det...


Det er forskellige mærker alt fra billigt til lidt dyrere, og meget af det er ikke brugt andet end en enkelt eller et par gange..


Skal jeg gemme det eller hvad gør I?


Og nej jeg skal ikke have flere børn - endnu en grund til ikke at gemme det?!?!?!




Kærlig Hilsen

Stine

- Mor til Andreas 020606

og

Rosa Christine 100807.



Drengetøj str. 80 i buks og 86 i bluse/trøje købes - Skriv endelig...

0
0
Svar på denne tråd
 
 3 forslag
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 10:40

Giv det væk - evt. til venner, familie eller en genbrugsbutik


Sælg det


Smid det ud


Jeg har lige foræret min søster alt mit pigetøj, da vi denne gang (sidste gang) skal have en dreng.


Du kan evt. gemme et sæt tøj fra dem hver, det første de havde på, den bedste gave eller fra et godt minde


TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og med lille dreng i mavsen (termin 280108)




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 10:51

Jeg har nu tænkt mig at gemme det.

Men det er mere fordi, det kunne jo være vi ville have en til.

Men ellers gi det væk, eller aflever det i en genbrugs forretning.

Hilsen Wicki


Live to ride - Ride to live.

0
0
Svar på denne tråd
 
 herhjemme
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 12:16

giver jeg det væk, til venner,familie og mødrehjælpen...


alle de lidt dyre ting fik min svigerinde, hun har så efterfølgende solgt de ting hun ikke gider (hvilket jeg blev lidt mopset over, da jeg egentligt gerne ville have noget af det igen, men det kunne jeg selvfølge have sagt til hende, men fandt først ud af det, da jeg opdagede min voksipose på nettet, hvorefter jeg ringede til hende for at få den igen...


Mener faktisk også at der var en herinde som ville starte en "mødrehjælp" op efter marlena sagen... så vidt jeg husker tog hun ihvertfald gerne mod tøj osv. til andre i nød...


MVH.


Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 12:51
jeg har gemt det vi har og gemmer det Erik ikke kan passe mere, hvis det er i god stand.

Lige nu p.t. har min bedste veninde lånt det hun kunne lide og det jeg slev kan lide endnu og ved andet syn ikke syntes er for slidt kommer vores næste nok til at bruge.

Havde vi ikke en mere i udsigt, dvs. når jeg nu har født i april, vil jeg lægge det pænt i kasser på loftet. For vi er en stor familie, hvor jeg er helt sikker på der om ikke så langt tid kommer flere og at der dre vil være behov for det. Viser det sig at være forkert jamen så kan det stadig sælges, bortgives and so on..

Hyggehejsa
Renana

Fyldt af glæde... nyder vi vores dejlige søn og venter på den næste dejlige unge som har meldt sin ankomst til april!
0
0
Svar på denne tråd
 
 alt det tøj
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 13:39

Jeg har gemt et sæt af babytøjet fra hvert af mine børn. Resten har jeg foræret til den kirke hvor mine forældre kommer, de kører nemlig til Rumænien med nødhjælp. min far har været chauffør et par gange så jeg ved at det kommer til de rigtige

Ingen af dem i min familie der har fået børn efter os har ønsket at få det. De har selv råd til at købe noget nyt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg gav...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 16:31

Jeg gav en del væk til min sundhedsplejerske. De havde grupper for "mindrebemidlede" mødre som manglede og jeg synes det var en fin måde at få tøjet formidlet videre på. Havde også en babyautostol der røg samme vej.


Jeg fik rigtig ryddet op - for jeg havde gemt rub og stub fra tvillingerne, men de er jo drenge, så da jeg fik Vigdis synes jeg jo det var lidt synd hun kun skulle gå i "blåt aflagt" tøj *S*..


Mvh. Lotte_L


Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Blandetq
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 20:18

Jeg har solgt det meste, til meget billige penge, både noget her på HN, og noget på den Blå avis.


En del har jeg foræret til gode venner og veninder som har fået børn efter mig.


Så har jeg sendt noget til en herindefra som stod alene med det hele og ikke havde så meget - og sidst men ikke mindst har jeg afleveret noget hos mødrehjælpen i Næstved.


så det var en blandet landhandel, men jeg gad altså ikke at have det liggende, for jeg skal heller ikke have flere børn



Christel
(Temmelig tosset)

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!

Bundsolid tur/let dressur hest søges - se præsentation.




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 23:55
JA, for dalen da... vi foræreder også hele møllen væk efter nr. 2.. der var jo ingen grund til det bare lå vel!!! alt røg ud til den ene eller den anden, tøj, udstyr, ALT... og da de så ikke havde brug for det mere, ja så gav de det videre til nogen som kendte nogen osv... så da vi pludselig stod og skulle have nr. 3, jaaa... så var alle vores ting, som vi jo ikke skulle bruge mere, i brug i andre småbørns hjem, så vi måtte ud og købe HELE MØLLEN ENDNU ENGANG ;o) det var ski dyrt.. så nr. 3 har faktisk alt fra nyt, hvor vi til den første arvede hist og pist, ved nr. 2 genbrugte vi, så Alberthe (nr.3) måtte have alt fra nyt.. jeg ved hvor glad man bliver for og arve, men også hvor dyrt det er og skal have alt.. så giv det væk til nogen som kan bruge det, gør som cruella, sælg det her eller der... jeg skulle IHVERTFALD IKKE have flere efter nr. 2, meeen selv jeg kunne blive skruk og hive manden med på skruk bølgen.. ;o) pøj pøj med at få det afsat på den ene ell. den anden måde..

Livet byder på små mirakler, jeg har 3..

Frederikke 16-02-98

Benedicte 18-01-03

Alberthe 15-06-07

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider