Hejsa
Åh, hvor tiden dog bare flyver afsted og børnene gror og gror...
Jeg har en del brugt og aflagt børnetøj, der enten er blevet for småt eller som bare ikke bliver brugt..
Hvad dælen skal jeg gøre ved det?
Noget af det er gaver fra da jeg fik Andreas - noget af det er gaver fra Rosa som hun allerede er vokset ud af og sidst men ikke mindst har jeg noget tøj som er for "drenget" til jeg vil proppe min lille pige i det...
Det er forskellige mærker alt fra billigt til lidt dyrere, og meget af det er ikke brugt andet end en enkelt eller et par gange..
Skal jeg gemme det eller hvad gør I?
Og nej jeg skal ikke have flere børn - endnu en grund til ikke at gemme det?!?!?!