Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

øhhh... mænd, 6 & nyfødt!!
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 01:14
Altså nu kan det godt være mit indlæg er lidt underligt? og at jeg er dybt mærkelig.. men manden og jeg har haft besøg af et hold meget nærer venner, og på en eller anden måder får manden sagt sådan lidt i sjov til min mand "hva så er der gang i gymnastikken igen?? (6) og i øver jer vel allerede på den næste.. og af en eller anden årsag kommer vi til og snakke om konen og jeg at det ikke er det vilde på det område lige pt.. at der selvfølgelig har været et par gange dymnastik, men at det er det, fordi jeg ikke har den voldsomme store lyst.. så spørger hun sådan lidt til hvorfor osv, at jeg så måske synes det er liiige personligt nok, er hvad det er, men jeg svare at jeg fek.s ikke kan forbinde (6) med mine bryster, fordi jeg ammer, hvortil hun glor på mig som om jeg er DUM.. og siger nå... så snakkede vi ikke mere om det heldigvis, også da de var kørt, manden gået i seng, og jeg sidder her og tænker lidt over det, så vil jeg da gerne hører om jeg er underlig?? er det sippet af mig at når vi er intime at jeg ikke vil ha han rører mine mælketanke? jeg synes jo arla 1 og 2 tilkommer vores datter.. og kan slet ikke forbinde dem med noget i den tankegang altså..sådan var det også med den 1 og den 2, og nu også med vores 3 barn.. så er jeg underlig??? helt ærligt??

Lækkert Araber bla. føl sælges... Se profil for info......

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 08:11
nej det synes jeg bestemt ikke du er. Jeg har det på samme måde. Har heller ikke kunne forbinde mine bryster med 6 så længe der kommer mælk ud af.

Louise

Mor til Nicholai 12/1-07

0
0
Svar på denne tråd

Normalt
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 08:44

Det er da fuldkomment normalt i mine øjne. Jeg har absolut heller ikke lyst til at mine bryster bliver brugt til "hygge boller" og amning i samme periode, de er jo ømme for hulan.

Det er da heller ikke specielt romantisk at der begynder at løbe mælk lige midt i "gymnastikken" (synes jeg ihvertfald ikke).

Jeg kan så tilføje at her i min nuværende graviditet, er det altså også nix pille ved dem for de er ømme.

Har jeres vennepar nogen børn?

Malene

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 12:25

Dejligt og hører jeg ikke er unormal... vores vennepar har to børn, på henholdsvis 5-9 og det har åbenbart ikke været forbudt område for dem!! fari nok, jeg synes bare ikke de to ting hænger sammen, når man ammer.. så rart og hører jeg ikke er den eneste..

0
0
Svar på denne tråd

forresten...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 12:29
forresten er det ikke noget problem for min mand, han har det på samme måde, at de tilhører lillepigen.. han synes på ingen måder jeg er sippet.. mit spørgsmål var nu mere baseret på det vores venner sagde..

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 14:04

Hos os kom der hurtigt gang i gymnastikken igen, men brysterne var også "forbudte", heldigvis er det jo heller ikke det vigtigste! Så du er ganske normal, og det vedkommer da heller ikke jeres venner at snage i jeres s.xliv

Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 14:12

Hos os kom der hurtigt gang i gymnastikken igen, men brysterne var også "forbudte", heldigvis er det jo heller ikke det vigtigste! Så du er ganske normal, og det vedkommer da heller ikke jeres venner at snage i jeres s.xliv

Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 15:03

Jeg må sige, at jeg har det lige præcis, som du beskriver det. Derfor: Nej, jeg synes ikke du er unormal...

Hilsen Maria

En Pinto-hest...det er bedst!!!

0
0
Svar på denne tråd

Når kvinder...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 19:30

...har født er hjernen stillet ind på yngelpleje. Og derfor er der mange kvinder, der totalt mister lysten til 6 indtil deres "yngel" er levedygtigt og sikret overlevelse. Det er der selvfølgelig en masse, der ikke kan forstå - især mænd! ;D

Her kom det med attributetrne af sig selv, for første gang efter fødslen, da manden ville pille, fik han en stråle mælk lige i panden og jeg fik grineflip og s var det slut med sjov for den aften! ;D

Jeg har nu aldrig haft noget imod at han kæler...men det skal dælme være blidt! ;)

Tilgengæld har der været 0 6 LÆNGE efter jeg havde født alle 3 gange. Jeg var ved at brække mig bare ved tanken om 6! :D

Heldigvis var manden jo sød og forstående og lysten er da også siden vendt tilbage. :P

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 22:28

herhjemme er det også forbudt område så længe de bliver brugt til mad.

Og min kæreste er heldigvis heller ikke interesseret i dem så længe der kommer mælk ud af dem. -han synes ikke det er videre erotisk, så der er vi heldigvis helt enige!

Men jeg synes nu heller ikke det er noget der vedkommer jeres venner. Det er en privat sag!

-Så nej du er ikke spor underlig

Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Mor til:

Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07

Nu med hest igen

- Men uden Victor RIP

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 23:19
at dine venners interesse og spørgen ud er meget mere besynderlig end dine følelser omkring intimitet...

Sidse - Mor til to lækre drenge: Søren 18.03.05 & Morten 27.12.06

Sokker, futter, huer, vanter og trøjer strikkes på bestilling i str. 56-86. Skriv en PM for vilkår og modeller.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 05:18

nej der gik lang tid , ja det syntes manden i hvert fald men jeg skulle jo lige være sikker på at han ikke faldt igennem og forsvandt inden han måtte nærme sig for jeg følte mig noget bundløs i de første uger. derefter overgav jeg mig i en periode i starten af Arlaproduktionen imens det eneste jeg kunne tænke på åh nej bare det ikke vælter ud med mælk. først senere kom fornøjelsen igen.

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider