Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Dejlig dag og fodformede øko sutter
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 03:30

Vi var idag, sammen med et hold venner, til økologisk høstfest. Super dejlig måde at hygge med ungerne på. Vi var på besøg på en gård hvor de havde får, kvæg og en gårdbutik med produkter fra egne dyr, samt uldvarer af egen og andres produktion. I dagens anledning var der også en lille café hvor man kunne smage de produkter de solgte i butikken.


Vores venners yngste troppede op med sådan én i munden:



Det må om noget være en fodformet øko sut.


Vi købte bl.a. et par skønne filt-futter til Jeppe fra www.glerups.dk


Mange gårdbutikker har også åbent i dag, søndag, så tjek www.økologi.dk, så finder i adresserne.


Andre der har været afsted?



Nanna





Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk



DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt!
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 11:08
sådan nogle udflugter er lækre! Vi har ikke været til høstfest, men vi var på bondegårdsbesøg og klappe køer, heste og kaniner og geder på vores ferie. Det var faktisk federe for Søren end Knuthenborg med tigre, giraffer og bavianer :-)

Hvor er Glerups babyfutter bare flotte!!

Mon din tråd får lov at blive stående? Skjult reklame - og forbrugerstof? - er ikke tilladt på hestenettet, har jeg erfaret...




Sidse - Mor til to lækre drenge: Søren 18.03.05 & Morten 27.12.06



Sokker, futter, huer, vanter og trøjer strikkes på bestilling i str. 56-86. Skriv en PM for vilkår og modeller.
0
0
Svar på denne tråd
 
 olll
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 14:54

Nej, fik også besked om din tråd var slettet...en smule emsige! Tænkte godt nok på det da jeg lavede den, men det er jo kun links, vi får at se!


Nanna



Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk



DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi ...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 23:21

Var på Svanholm i dag.. Super dag. Hvem der bare havde haft kamera med, så man kunne have taget billede af børnene som sad pænt holdende i hånd, meget lykkelige i lille sød, flot pyntet hestevogn, trukket af lille tyk pony ;-)



Og så også en pige med ovennævnte sut og kiggede længe på den..

Men kan jo godt se ideen i øko sut...


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 11:52

Vi var afsted sidste år, og så en økologisk gård. En rigtig hyggelig tur. Vi har siden købt en del kød fra denne gård, og hvor er det hyggeligt at vide, hvordan dyrene har haft det.


Mht. sutten, så er den vist ikke desideret øko, men lavet af naturgummi, altså fri for div. giftstoffer. Og for virkelig at lave ravage i reklamerne, så kan den købes her www.natursutten.dk




Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21. juli 2006

- og termin 29. oktober 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Om sutter...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 14:07
Christel - men er alle sutter af naturgummi ikke giftfri? Jeg spørger kun, fordi det lige lyder som om du ved lidt om det :-) Morten bruger MAM og Søren bruger de anatomiske fra Føtex - de ser meget forskellige ud, og det var helt med vilje - så det er let at se hvis der er hvis. Men de har begge sutte-dele af naturgummi og plade af plast... jeg havde nok taget for givet, at det var UDEN gift. Men nu ved jeg ikke *?*




Sidse - Mor til to lækre drenge: Søren 18.03.05 & Morten 27.12.06



Sokker, futter, huer, vanter og trøjer strikkes på bestilling i str. 56-86. Skriv en PM for vilkår og modeller.
0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 19:08

Mht. sutten, så er selve sutte-delen på andre sutter også naturgummi( de fleste) og giftfrie. Der den skiller sig ud, er at skjoldet og ringen også er af naturgummi, og derfor 100% giftfri, hvor andre sutters skjold er lavet af andet plast.


Kan kun anbefale den, den er rigtig lækker( men nok ikke så køn)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 01:45

Jeg synes faktisk den er super-sej!


Nanna.



Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk



DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-09-2007 11:43

Sidse: Jeg skal ikke gøre mig for klog på det, men vil bakke op om den forklaring Chulek kommer med. Jeg håber, at vi kan klare os uden sut igen til Mini, men hvis ikke tror jeg vivil købe disse sutter igen. Bare for at være sikker.




Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21. juli 2006

- og termin 29. oktober 2007

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider