Vi var idag, sammen med et hold venner, til økologisk høstfest. Super dejlig måde at hygge med ungerne på. Vi var på besøg på en gård hvor de havde får, kvæg og en gårdbutik med produkter fra egne dyr, samt uldvarer af egen og andres produktion. I dagens anledning var der også en lille café hvor man kunne smage de produkter de solgte i butikken.
Vores venners yngste troppede op med sådan én i munden:

Det må om noget være en fodformet øko sut. 
Vi købte bl.a. et par skønne filt-futter til Jeppe fra www.glerups.dk
Mange gårdbutikker har også åbent i dag, søndag, så tjek www.økologi.dk, så finder i adresserne.
Andre der har været afsted?
Nanna