ja jeg har jo for en uge siden født en dejlig datter med planlagt kejsersnit.
i de efterfølgene dage havde jeg den obligatoriske forstoppelse og fik afførings piller i 4 dage...
nu har jeg siden i mandags haft skiftevis forstoppelse og meeeget tynd mave...kan det mon have givet en hæmoride?
jeg har simpelthen så ondt bagi i,og da jeg skulle smøre lidt zinksalve på i går kunne jeg mærke en lille bule/knude der gjorde ondt 
har sku ikke lige lyst til at køre til doktormanden og ligge med bagenden i vejret...
nogen der evt.har nogen gode råd???