Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hæmorider?
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 12:19

ja jeg har jo for en uge siden født en dejlig datter med planlagt kejsersnit.

i de efterfølgene dage havde jeg den obligatoriske forstoppelse og fik afførings piller i 4 dage...

nu har jeg siden i mandags haft skiftevis forstoppelse og meeeget tynd mave...kan det mon have givet en hæmoride?

jeg har simpelthen så ondt bagi i,og da jeg skulle smøre lidt zinksalve på i går kunne jeg mærke en lille bule/knude der gjorde ondt

har sku ikke lige lyst til at køre til doktormanden og ligge med bagenden i vejret...

nogen der evt.har nogen gode råd???

*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*

0
0
Svar på denne tråd

ja lyder meget
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 13:45

som en hæmoride...

ring til lægevagten, forklar hvornår du fødte, sig du har mærket bulen/knuden... så plejer de at udskrive cremen uden du behøves at ses på først...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 14:39
ogsaa saadan en "fyr" efter sidste foedsel. Forklarede problemet til laegen og hun sagde det enten var saadan en eller rifter. Jeg fik noget creme uden hun skulle se paa det og det hjalp...

Tror saadan en fyr er noget af det vaerste jeg har oplevet... av av det gjorde ondt at gaa paa toilettet.

Mvh. Bodil

Mor til to vidunderlige piger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 15:19
Du kan købe salven i håndkøb på dit apotek, jeg kan ikke huske hvad det hedder. Men bare spørg efter det. Det hjælper ret hurtigt - den skulle gerne trække sig sammen igen..
0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 19:41

for de hurtige svar...

jeg vil gå på apoteket straks på mandag,har ikke lige lyst til at ringe til lægevagten hvis der er chance for at skulle ligge med enden i vejret...

*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*

0
0
Svar på denne tråd

jeg fik
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 21:59
altsaa en recept. Mener de er holdt op med, at man bare kan koebe det paa apoteket. det var hvad laegen sagde.

Ring dog til din laege, saa kan han/hun sende en recept til apoteket. Tror ikke der er chance for, du skal ligge med enden i vejret, naar de ved du har foedt...

Mvh. Bodil

Mor til to vidunderlige piger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 23:08
Jeg arbejder i hjemmeplejen, har for få dage siden bestilt hæmo. salve i håndkøb, så det kan du godt. Det kan godt være at man spare lidt ved at få en recept.
0
0
Svar på denne tråd

Ring til lægen
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 11:36

Og få stikpiller.

De kan ikke mere fås i håndkøb, men de hjælper HURTIGT meget hurtiger end salven ( som vist er noget griseri).

Og du skal IKKE ligge med bagen i vejret ;-) og da slet ikke når du har født, så ved lægen atr du har ret når du siger du har den tvivlsomme fornøjelse af en hæmo...

Salven hedde Hemorex..

Illum ,pastasalat dansker de LUXE :-)

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.

Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider