Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Portrættegning...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 08:15

Med risiko for at drukne i arbejde stiller jeg alligevel spørgsmålet: Er der nogen der vil have ("gratis") en portrættegning af deres barn/børn???


Det er længe siden at jeg har tegnet menneske portrætter (tilgengæld har jeg tegnet mange heste og en del hunde) så jeg er lidt rusten og tænkte at jeg må hellere se at komme i gang med at øve mig.


Så hvis I har nogle skønne unger der trænger til at blive foreviget med blyant på papir - så post dem her, så vil jeg på totalt uretfærdig vis udvælge min "ofre" og poste resultaterne i tråden


Skulle I være så tilfredse med resultatet at I vil have det på jeres egen væg er jeg sikker på vi kan finde ud af noget med Post Danmark og et frimærke


Eksempler på tegninger kan ses på min præsentation


Mvh

Charlotte

"Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen" :-D


Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil

Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja da...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 08:43

har de 2 skønne her:













MVH.


Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 10:42

Hej hej...


Jeg ville blive meget, meget glad for en tegning af Mathias, så hvis du vil prøve med ham, takker jeg mange gange!!!





Hilsen Maria


En Pinto-hest...det er bedst!!!





0
0
Svar på denne tråd
 
 Mig også
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 11:12

Jeg vil da også meget gerne have tegnet mine børn.


Kan ikke lige overskue at lægge dem ind på HN, så du får dem lige på en mail.


Hilsen Komet



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine piger
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 12:21


Her er et billede af mine tøser - hvis du vælger at tegne mine og jeg kan lide tegningen, så vil jeg gerne give noget for det (selvom jeg vist er stamkunde hos June Alison (har selv 2 tegninger, men bruger hende gerne til dåbsgaver med stor succes))




TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 30/1-08)




0
0
Svar på denne tråd
 
 ja ja ja...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 12:38

det ville jeg gerne. men ved ikke om det her er tydeligt nok, da det er et billede jeg har taget et digitalt billede af, for at få det lagt herind.. det er nok lidt for utydeligt... desværre.


ellers kan jeg sikkert finde et par andre.. har bare ikke så mange hvor de alle 5 er på.



ellers er det her et af mine ynglings billeder.. af min ene datter... det kunne jeg faktisk vildt godt tænke mig at få tegnet..



Mette





Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Herligt :o)
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 12:45

Takker - jeg glæder mig jo helt til at få fri fra arbejde så jeg kan komme hjem og tegne

Søndag lyder også som det perfekte tegnevejr:


Hugget fra DMI

Søndag: Mest skyet med regn af og til.



Mvh

Charlotte

"Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen" :-D


Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil

Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du må da
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 12:57

Du må da meget gerne vælge Emma som forsøgskanin:





:)








Den 1. august 2007 kl. 12:23 blev Emma født.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du må da også
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 13:48

Du må da også meget gerne tegne Malou!

Hold da op nogle flotte tegninger du har liggende på din præsentation!!!








Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tegning
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 14:46

Hejsa


Du må da også gerne tegne mine børn...





God fornøjelse


Mvh. Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 17:20

Jamen det ville jo virkelig også gøre lykke her i huset, hvis du skulle få tid




/Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 19:24

Du får vist travlt


Jeg så også meget gerne mine unger tegnet, men jeg er ikke sikker på at mine billeder er "tegnevenlige?"


Men hvis du alligevel vælger dem, eller et af dem, og jeg kan lide resultatet, vil jeg bestemt også gerne betale lidt for at modtage dem med posten


Her er dem jeg kunne forestille mig:



Eller viktor alene...




Christel
(Temmelig tosset)

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tristan
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 00:04

Min nevø ville jeg ELSKE at få tegnet...





Maiken

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er så den første
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 16:23


Det kan godt være jeg ikke får tegnet helt så mange så hurtigt som jeg planlagde. Min far (på 79) ødelagde lige min planer ved at falde på gaden i fredags, så vi måtte hente ham og bringe han hjem (havde slået knæ, hofte, albue, skulder og hoved) og lige pt. kræver han altså lidt ekstra opmærksomhed... Men jeg tegner når jeg har muligheden for det!!!


Mvh

Charlotte

"Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen" :-D


Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil

Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min søn...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 17:11

må du da også gerne forsøge dig med - så her er et lidt anderledes billed...



Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er det
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 17:48
bare godt... kunne med det samme kende min datter... *S* har lige kaldt på manden, så får vi af se om han kan se hvem det er også...*S*

MVH.


Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05


0
0
Svar på denne tråd
 
 en mere
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 20:23

...gæt en HN-Baby

For pokket jeg synes jeg er rusten i det... omkring nr ti hjælper det nok


Mvh

Charlotte

"Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen" :-D


Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil

Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super gode
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 20:37

Ja tænk hvis man kunne tegne sådan - hvis du får tid og lyst må du da også meget gerne bruge Silje som model.


Her en 3-stykker (kunne ikke vælge)





- Det sidste er lidt sjovt, tror hun laver nys-mund til fotografen (far)


Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 charlotte
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 19:09

er du flygtet fra hn? eller er du druknet i arbejde?


Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 tegninger
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 11:50

Ja du må da også meget gerne tegne min søn ;) Ville være super fedt!! Hehe hvis det da stadigt er aktuelt!?


Her er lige et par stykker ;)




eller måske det her ;)




Hehe kunne jo blive ved :) Har lige et sidste fra han var helt lille


0
0
Svar på denne tråd
 
 billede nr. 9-10?
Forfatter: 
Dato:  20-09-2007 15:08

Du kan også forsøge dig med et af disse...


Men pas nu først og fremmest på din farmand.


Eller:



Eller:



God bedring med din far




Kilden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ham her, i første omgang
Forfatter: 
Dato:  20-09-2007 18:33


Så vil jeg lige kikke efter et godt et af de to andre... :) :) :)





Med TOSSEhilsner fra

Else.




Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!



SE HER:

www.internationalhestetransport.dk/





Rytter til Rino søges: Forhør på 27848079

0
0
Svar på denne tråd
 
 er her stadig
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 11:12

Men ja jeg har været druknet i arbejde, der har været lidt rigeligt overarbejde på mit almindelige job - 2 styk 60 timers arbejdearbejdsuger er lidt småsejt

Tilgengæld kan jeg jo se frem til at det skal afspadseres


Mon ikke jeg kan få lidt fred i weekenden til at tegne - jeg håber det


Jeg vender ihvertfald "frygtelig" tilbage... lige om lidt


Mvh

Charlotte


Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil

Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes

Forum om hestemassage - http://www.equitalk.dk/phpBB2/

0
0
Svar på denne tråd
 
 er her stadig
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 19:29

Men jeg er godt nok ved at slå min scanner ihjel for at myrde ALLE detaljer fra blyantstegninger ...Gggrrr


Nå men, en lettere scanner-mishandlet-hn-baby




så i raseri blev min næste offer udsat for akryl maling





Mvh

Charlotte


Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil

Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes

Forum om hestemassage - http://www.equitalk.dk/phpBB2/

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 14:21

du mangler sikkert ikke arbejde - men skulle du alligevel kede dig så har jeg også en prinsesse






"Jeg og mine overbeviser ikke med argumenter, lignelser eller vers, vi overbeviser med vort væsen"

Walt Whitman 1885
;-D




Danmarks bedste Elvis-band


ELVIS ON MY MIND


Booking på www.elvisonmymind.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider