|
|
| Portrættegning... |
|
|
Med risiko for at drukne i arbejde stiller jeg alligevel spørgsmålet: Er der nogen der vil have ("gratis") en portrættegning af deres barn/børn??? Det er længe siden at jeg har tegnet menneske portrætter (tilgengæld har jeg tegnet mange heste og en del hunde) så jeg er lidt rusten og tænkte at jeg må hellere se at komme i gang med at øve mig. Så hvis I har nogle skønne unger der trænger til at blive foreviget med blyant på papir - så post dem her, så vil jeg på totalt uretfærdig vis udvælge min "ofre" og poste resultaterne i tråden  Skulle I være så tilfredse med resultatet at I vil have det på jeres egen væg er jeg sikker på vi kan finde ud af noget med Post Danmark og et frimærke Eksempler på tegninger kan ses på min præsentation
Mvh Charlotte "Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen"  Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da... |
|
|
MVH. Stella Jakobsen mor til Oliver 30/06-04 Daniella 24/11-05
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Fru Dolmer |
| Dato:  |
31-08-2007 10:42 |
|
Hej hej... Jeg ville blive meget, meget glad for en tegning af Mathias, så hvis du vil prøve med ham, takker jeg mange gange!!! 
Hilsen Maria En Pinto-hest...det er bedst!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig også |
|
|
Jeg vil da også meget gerne have tegnet mine børn. Kan ikke lige overskue at lægge dem ind på HN, så du får dem lige på en mail. Hilsen Komet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine piger |
| Forfatter:  |
TinaR |
| Dato:  |
31-08-2007 12:21 |
|
 Her er et billede af mine tøser - hvis du vælger at tegne mine og jeg kan lide tegningen, så vil jeg gerne give noget for det (selvom jeg vist er stamkunde hos June Alison (har selv 2 tegninger, men bruger hende gerne til dåbsgaver med stor succes))
TinaR Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205 og lille Blob i mavsen (termin 30/1-08)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ja ja... |
|
|
det ville jeg gerne. men ved ikke om det her er tydeligt nok, da det er et billede jeg har taget et digitalt billede af, for at få det lagt herind.. det er nok lidt for utydeligt... desværre. ellers kan jeg sikkert finde et par andre.. har bare ikke så mange hvor de alle 5 er på.  ellers er det her et af mine ynglings billeder.. af min ene datter... det kunne jeg faktisk vildt godt tænke mig at få tegnet..  Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herligt :o) |
|
|
Takker - jeg glæder mig jo helt til at få fri fra arbejde så jeg kan komme hjem og tegne  Søndag lyder også som det perfekte tegnevejr: Hugget fra DMI Søndag: Mest skyet med regn af og til.
Mvh Charlotte "Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen"  Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du må da |
| Forfatter:  |
AmigoCjn |
| Dato:  |
31-08-2007 12:57 |
|
Du må da meget gerne vælge Emma som forsøgskanin:    :)
Den 1. august 2007 kl. 12:23 blev Emma født.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du må da også |
|
|
Du må da også meget gerne tegne Malou! Hold da op nogle flotte tegninger du har liggende på din præsentation!!!   
Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! Mor til Malou 29. maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tegning |
| Forfatter:  |
MJO |
| Dato:  |
31-08-2007 14:46 |
|
Hejsa Du må da også gerne tegne mine børn...   God fornøjelse Mvh. Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastisk |
|
|
Jamen det ville jo virkelig også gøre lykke her i huset, hvis du skulle få tid    /Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha... |
| Forfatter:  |
cruella76 |
| Dato:  |
31-08-2007 19:24 |
|
Du får vist travlt  Jeg så også meget gerne mine unger tegnet, men jeg er ikke sikker på at mine billeder er "tegnevenlige?" Men hvis du alligevel vælger dem, eller et af dem, og jeg kan lide resultatet, vil jeg bestemt også gerne betale lidt for at modtage dem med posten  Her er dem jeg kunne forestille mig:  Eller viktor alene... 
Christel (Temmelig tosset) At blive mor, er ikke svært - men at være det er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Her er så den første |
|
|
 Det kan godt være jeg ikke får tegnet helt så mange så hurtigt som jeg planlagde. Min far (på 79) ødelagde lige min planer ved at falde på gaden i fredags, så vi måtte hente ham og bringe han hjem (havde slået knæ, hofte, albue, skulder og hoved) og lige pt. kræver han altså lidt ekstra opmærksomhed... Men jeg tegner når jeg har muligheden for det!!!
Mvh Charlotte "Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen"  Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min søn... |
|
|
må du da også gerne forsøge dig med - så her er et lidt anderledes billed... 
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er det |
|
|
bare godt... kunne med det samme kende min datter... *S* har lige kaldt på manden, så får vi af se om han kan se hvem det er også...*S*
MVH. Stella Jakobsen mor til Oliver 30/06-04 Daniella 24/11-05
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en mere |
|
|
 ...gæt en HN-Baby  For pokket jeg synes jeg er rusten i det... omkring nr ti hjælper det nok
Mvh Charlotte "Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen"  Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super gode |
| Forfatter:  |
Maria G |
| Dato:  |
02-09-2007 20:37 |
|
Ja tænk hvis man kunne tegne sådan - hvis du får tid og lyst må du da også meget gerne bruge Silje som model. Her en 3-stykker (kunne ikke vælge)    - Det sidste er lidt sjovt, tror hun laver nys-mund til fotografen (far)
Maria Mor til Silje 30.05.07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| charlotte |
| Forfatter:  |
Maria G |
| Dato:  |
18-09-2007 19:09 |
|
er du flygtet fra hn? eller er du druknet i arbejde?
Maria Mor til Silje 30.05.07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tegninger |
|
|
Ja du må da også meget gerne tegne min søn Ville være super fedt!! Hehe hvis det da stadigt er aktuelt!? Her er lige et par stykker   eller måske det her   Hehe kunne jo blive ved Har lige et sidste fra han var helt lille 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billede nr. 9-10? |
|
|
Du kan også forsøge dig med et af disse... Men pas nu først og fremmest på din farmand.  Eller:  Eller:  God bedring med din far
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ham her, i første omgang |
| Forfatter:  |
ElseG |
| Dato:  |
20-09-2007 18:33 |
|
Med TOSSEhilsner fra Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! SE HER:
www.internationalhestetransport.dk/ Rytter til Rino søges: Forhør på 27848079
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er her stadig |
|
|
Men ja jeg har været druknet i arbejde, der har været lidt rigeligt overarbejde på mit almindelige job - 2 styk 60 timers arbejdearbejdsuger er lidt småsejt  Tilgengæld kan jeg jo se frem til at det skal afspadseres  Mon ikke jeg kan få lidt fred i weekenden til at tegne - jeg håber det Jeg vender ihvertfald "frygtelig" tilbage... lige om lidt
Mvh Charlotte Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes Forum om hestemassage - http://www.equitalk.dk/phpBB2/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er her stadig |
|
|
Men jeg er godt nok ved at slå min scanner ihjel for at myrde ALLE detaljer fra blyantstegninger ...Gggrrr  Nå men, en lettere scanner-mishandlet-hn-baby  så i raseri blev min næste offer udsat for akryl maling 
Mvh Charlotte Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil Hestemassage - i Holbækområdet tilbydes Forum om hestemassage - http://www.equitalk.dk/phpBB2/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
du mangler sikkert ikke arbejde - men skulle du alligevel kede dig så har jeg også en prinsesse  
"Jeg og mine overbeviser ikke med argumenter, lignelser eller vers, vi overbeviser med vort væsen"
Walt Whitman 1885 ;-D Danmarks bedste Elvis-band ELVIS ON MY MIND Booking på www.elvisonmymind.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|