Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Vil han elske os så højt som den første?
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 16:46

Puha, et lidt svært indlæg, men ja..

Sagen er den at jeg er sammen med en fyr, super dejlig på stort set alle punkter.. Han har en søn fra tidligere forhold - fair nok. Han ELSKER denne søn MEGET MEGET højt. Højere end han nogensinde vil elske mig - fair nok..

Nu er jeg så gravid med vores barn. Min værste tanke - Vil sønnen altid komme i første række?? Vil han nogensinde komme til at holde lige så meget af sin nye familie som han gør sin gamle (Skal dog siges at han og eks-konen absolut er færdige med hinanden, så det er ikke dér l*rten ligger)

Jeg er så forvirret, for han siger at begge børn vil få lige høj status, og jeg vil forfølge dem skarpt på 2. pladsen, men bør man ikke elske sin partner højere end sine børn? Eller er jeg bare en forkælet møgunge??

Øv, har lyst til at tude, det er i forvejen en hård graviditet med megen kvalme og opkast, så det er ikke ligefrem en dans på roser

MVH Tine Vejlstrup

Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:17

ved ikke om forkælet møgunge er det rette ord, men må da indrømme at jeg ikke mener man elsker sin partner på samme måde som sine børn. Jeg har en søn fra før og min mand har tre børn fra før og nu venter jeg vores fælles barn. Jeg er meget meget tæt knyttet til min søn også fordi vi har været alene osv. men jeg kan ikke sammenligne min kærlighed til ham med min kærlighed til min mand. Jeg elsker da min mand overalt på jorden, men det er to forskellige slags kærlighed. Alligevel ved jeg da godt at skulle jeg vælge hvilket er en helt langt ude tanke som aldrig vil blive virkelig så ville jeg da vælge min søn. Men sådan skal man ikke tænke eller stille tingene op. Vær glad for at han elsker sit barn højt og at han uden tvivl siger han vil elske dem begge lige højt når den ny kommer. Ved godt det nok ikke lige hjælper dig, men det er nu sådan jeg synes du skal forsøge at tænke sådan.

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

kærlighed
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:19

Som nybagt mor, må jeg indrømme at Sarah uden tvivl kommer først. Elsker min mand og er lige blevet gift Børn er så afhængige af deres forældre og kærligheden til dem kan ikke beskrives.

Tror måske at det er fordi du i forvejen er nede, så skál der ikke så meget til. Prøv at tænke det omvendt. Du er sammen med en mand der forguder sine børn. Det er da dejligt og rart at vide med den lille ny i vente

Håber du snart kommer ovenpå igen.

Hilsen Tenna

Gallakjole sælges, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

din kæreste
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 18:09

er en vidunderlig far, en der sætter sit barn enormt højt, det er noget du skal være glad ved, jeg er 100% overbevist om at han vil elske jeres fælles barn lige så højt, du har jo set hvordan han er som far, sådan vil han også være over for jeres barn.

tvivl ikke på det. alle har den frygt - kan jeg elske barn nr. 2 lige så højt som nr. 1 - og ja det kan man, og det kan man også ved nr. 3 - 4 - 5 - 6 osv. Man elsker hver enkelt barn lige netop fordi det er det barn.

Så vær helt rolig, nyd at du har sådan en kærlig og forgudende far til dine børn. mange vil misunde dig.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 19:03

Jeg kan godt forstå du synes det lyder underligt, at man kan rangere sin partner ned på en "andenplads" i forhold til hvem man elsker mest.

Inden jeg fødte mit og kærestens første barn, talte vi ind imellem om, at man umuligt kunne elske barnet mere, end vi elskede hinanden.

Nu har vi haft vores datter i to år, og tro mig, man kan nemt elske sit barn mere end kæresten .

Jeg elsker min kæreste meget meget højt, men den kærlighed jeg har til min datter, kan ikke sammenlignes med noget! -Og sådan har min kæreste det heldigis også.

Det er fuldstændigt normalt, at du ligger på en andenplads i forhold til kærestens søn, og jeres kommende barn.

Naturligvis vil han elske jeres barn ligeså højt som sin søn... det kan han ganske enkelt ikke lade være med...

Når du har født, så vil du opdage forskelen på din kærlighed til din kæreste, og din kærlighed til dit barn... og så ved du lige præcis hvad din kæreste mener.

Hilsen Anima.

Brugt springsadel købes.

-Alt har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Kærlighed
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 19:49

Mit spørgsmål er så, kan man dele kærligheden 50/50??

Og selvom man måske kommer på 2. pladsen, bør man vel også have kærestetid?? Hvad har I gjort for at få jeres tid alene??

MVH Tine Vejlstrup

Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd

kærestetid
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 20:17

Det er vi så ikke nået til endnu, men Sarah er så også kun 4 uger gammel

Var helt lykkelige da vi for 2 uger siden havde 5 timer hvor Sarah sov i egen seng og vi kunne ligge i ske

Vi har dog planer om at Sarah godt kan blive passet et par timer en gang imellem. så kan vi køre en tur på motorcyklen eller andet hvor det bare er os.

Tror at det også er meget op til en selv (og kæresten). Alt er jo i sidste ende et spørgsmål om priotering. Måske kan rengøringen vente et par dage eller andet.

Hilsen Tenna

Gallakjole sælges, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Man deler
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 21:35

sig ikke! Det lyder mærkeligt, men du holdte jo heller ikke op med at elske dine forældre, selvom du fandt din kæreste! Du har 100% kærlighed til din kæreste og 100% kærlighed til dit første barn og 100% til dit næste barn! Det er noget forunderligt noget og jeg var vildt bange for at man ikke kunne elske nr. 2 barn lige så meget som nr. 1!

Tag det som et godt tegn, at din kæreste er så glad for sin søn, for så ved han, hvad han går ind til! Han ved jo, hvad han har at glæde sig til!

Og som de andre også skriver, så er det en anden slags kærlighed man har til børnene end til sin kæreste (der er vel også forskel på din kærlighed til dine forældre kontra kærligheden til din kæreste?).

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 22:06

Helt enig med alle de andre.

Den kærlighed man får til sit barn er en helt anden slags betingelsesløs kærlighed end den man har til sin partner. Dit barn sætter du til hver en tid højere end nogen anden, også dig selv; det er en kærlighed der ikke kan beskrives, den skal opleves! Her i huset er vi heldigvis enige om at vi hverisær elsker vores søn højere end vi elsker hinanden

Kærligheden bliver ikke delt, den bliver bare større, man ved faktisk ikke man kan rumme så meget kærlighed, og jeg er heller ikke i tvivl om kærligheden bare bliver mere rummelig når man får barn nummer 2!

Du vil sikkert også opleve at du elsker din mand højere, alene af den grund at han er en fantastisk far for jeres barn.

Kærlihed er ikke noget man kun har en bestemt mængde af - heldigvis!

Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

Jeg elsker da...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 13:50

...også mine børn højere end min mand. ;) Det tror jeg (håber jeg!) alle forældre gør. Så hvis du forlanger/forventer, at du har højere "status" end hans børn (inclusive det I venter sammen), ja, så er du forkælet! ;D

Og ja, han vil helt sikkert elske barn nummer to lige så højt som sit første barn. Og barn nummer 3 vil ligeledes blive elsket med samme intensitet. ;) For sådan er det heldigvis. Måske vil hans ældste søn altid have en særlig plads i hans hjerte, men det betyder ikke, at han vil elske andre mindre. Men du vil sikkert også opleve et specielt bånd til din førstefødte. ;)

Men bare rolig. Det bliver meget nemmere at forstå, når du selv står med dit barn i armene og kan mærke dybt inde i dig selv, at du vil gøre ALT for at gøre det her lille væsen lykkeligt. For sådan er det bare og sådan skal det være. Din kæreste elsker dig med garanti usigeligt højt og det er ikke noget nederlag at være "på andenpladsen". INGEN kan konkurrere om pladsen med børnene. Men det betyder ikke, at hans kærlighed til dig er mindre. :) Så elsk du ham bare dobbelt, når han siger sådan. :)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

NB: Jeg tager ikke flere bestillinger i August måned. :)

0
0
Svar på denne tråd

sådan kan man da ikke stille det
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 17:02

op 50/50, det er forskellige slags kærlighed til forskellige folk, mine børn elsker jeg ubetinget, manden er en anden sag ham elsker jeg ikke ubetinget, hvis han gør noget som er mig imod så kan den kærlighed svinde ind. men kærligheden til mine børn gør ikke uanset hvad de gør.

Ja han elsker sin søn, men han elsker også dig og vil komme til at elsker jeres fælles barn, Man får ikke en pose kærlighed man kan dele ud af og så når den er tom så er det bare ærgeligt, Man har nok til "alle" heldigvis, jeg kan elske min mand, børn, hest, forældre, søskende, venner og veninder og har stadig mere at dele ud af selv om der er så mange at elske bare nu

Jannie

Kig ind på

www.naestildgaard.dk

Næstildgårds sportsrideklub

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider