Jeg kan godt forstå du synes det lyder underligt, at man kan rangere sin partner ned på en "andenplads" i forhold til hvem man elsker mest.
Inden jeg fødte mit og kærestens første barn, talte vi ind imellem om, at man umuligt kunne elske barnet mere, end vi elskede hinanden.
Nu har vi haft vores datter i to år, og tro mig, man kan nemt elske sit barn mere end kæresten
.
Jeg elsker min kæreste meget meget højt, men den kærlighed jeg har til min datter, kan ikke sammenlignes med noget! -Og sådan har min kæreste det heldigis også.
Det er fuldstændigt normalt, at du ligger på en andenplads i forhold til kærestens søn, og jeres kommende barn.
Naturligvis vil han elske jeres barn ligeså højt som sin søn... det kan han ganske enkelt ikke lade være med...
Når du har født, så vil du opdage forskelen på din kærlighed til din kæreste, og din kærlighed til dit barn... og så ved du lige præcis hvad din kæreste mener.
