|
|
| Molo Cuba bluse søges! |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
27-08-2007 12:51 |
|
Ja, jeg er blevet helt syg med det Molo tøj, og lige nu søger jeg den Molo bluse med Che Guevera (?). Jeg har fundet en på TS, men jeg synes nu prisen lige er voldsom nok! Er der nogle der ved hvor man ellers kan støve sådan én op? Jeg 'mangler' den i str 80 og op!  Kan du hjælpe, så skriv endelig - hvadenten du har den eller kender til et sted online hvor man kan købe sådan én! 
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| molo tøj |
|
|
nu er det sådan med molo tøj at det udgår når en kollektion skifter, så den bluse du efterlyser kan du ikke mere købe, og ts priser, molo tøjet er i høj kurs derinde, har solgt en masse gennem tiderne.  så du må nok bide i det sure æble og byde med hvis du vil have netop den model. mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
27-08-2007 14:07 |
|
Ja, det regnede jeg godt med, jeg har handlet en del med det.. Derfor gnider jeg mig også grådigt i hænderne da jeg har en del liggende i god stand fra den gl. kollektion! Meeen, at give over 200 kr for en bluse med vaskefnuller og et lille hul i nakken, dét gør jeg (måske) ikke!  Tak for svar!! 
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en gav 1500 |
|
|
for et par brugte vante overalls.. tosset tosset, men godt for hende der solgte.. alt mit det gamle ryger efterhånden mine børn vokser ud af det.. har ofte solgt for ret gode penge i forhold til købsprisen.. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv Conrad |
|
|
& Bianca på Rungsted Torv - måske har hun noget du kan bruge?
Mvh Gitte Mor til Tera 2½ år + termin 14/12 - DRENG Jack D deltager på storehestedag 2007 om lørdagen
Du er dine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
27-08-2007 15:08 |
|
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Link til Conrad... |
|
|
Mvh Gitte Mor til Tera 2½ år + termin 14/12 - DRENG Jack D deltager på storehestedag 2007 om lørdagen
Du er dine tanker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige... |
| Forfatter:  |
Roksi 1 |
| Dato:  |
28-08-2007 00:17 |
|
været på udsalg i dag. Fandt Molotøj nedsat med 50%! Hvordan ser den trøje ud du vil ha? Købte bla. en flisjakke til min datter til 200,- og de havde en del trøjer og kjoler tilbage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
28-08-2007 06:48 |
|
Tusind tak Gitte, jeg ringer til dem i dag!  Mette - Blusen jeg ønsker mig er lige blevet solgt på trendsales går: www.trendsales.dk/ main.asp?site=view_ite...rt=&status= Men åh, jeg manglede lige at få én til at gennemføre en handel før jeg kunne købe den. Og det var så for sent! 
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tålmodighed |
|
|
Ja ofte må man bide i det sure æble, hvis der er moget man bare MÅ have.. Har en veninde på ts som også lige har solgt hendes stjernebukser for 1200 kr, de havde kostet 400 fra ny og var nærmest slidt.. Ja folk går amok nogengange. Den bluse kommer sikkert på igen, nogengange skal man bare være tålmodig.. Hvad hedder i forskellige på ts? Måske har vi handlet sammen, jeg hedder f.eks skummusen.. Kom frit frem 
--Katja-- Mor til Ea 030305 og Malthe 271006 Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oversrkift |
|
|
jamen jeg har da den der bluse den er godtnok str 86 og terkel bruger den endnu  puhaa er helt vild med molo..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hedder |
|
|
metteandersen2010 har ikke rigtig noget på min profil lige nu, har ikke gidet tage billeder af alt det jeg har liggende, men må lige få taget mig sammen, det er sådan i perioder.. for i ved renden på posthuset hver eneste dag..  Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
28-08-2007 09:00 |
|
Nå men så gemmer jeg da på mine collagebluser og sælger om nogle måneder!  Candyman?... Det kan du da ikke bare skrive!!! Me want me want! Er det noget du vil sælge når tiden er til det? Skriv evt en PB! 
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdrgfdhgfhjgf |
|
|
tjoee.. nu har jeg ikke et overserriøst hysteriskt forhold til mine ungers tøj, så du må da gerne få den når han engang ikke kan klemmes ned i den mere, mener jeg har nogle bukser der passer til også.. det er jo sygt at folk sælger tøjet til mere end det har kostet fra ny af.. har vist selv giver 240 kr for blusen fra ny af (mener jeg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
28-08-2007 09:52 |
|
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ledte ikke så.. |
| Forfatter:  |
Roksi 1 |
| Dato:  |
28-08-2007 11:39 |
|
længe i drengetøjsbunken, så ved ikke om de havde den. Men jeg skal derind igen om nogle dage så skal jeg nok se efter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hedder |
|
|
Hej Jeg hedder på TS Bounty111 - kig forbi, måske kan vi slå en handel af.  Jett
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
29-08-2007 11:00 |
|
Mette - Tusind tak skal du have, det var meget sødt af dig! 
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|