Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Molo Cuba bluse søges!
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 12:51
Ja, jeg er blevet helt syg med det Molo tøj, og lige nu søger jeg den Molo bluse med Che Guevera (?). Jeg har fundet en på TS, men jeg synes nu prisen lige er voldsom nok! Er der nogle der ved hvor man ellers kan støve sådan én op? Jeg 'mangler' den i str 80 og op! ;D Kan du hjælpe, så skriv endelig - hvadenten du har den eller kender til et sted online hvor man kan købe sådan én! ;)

Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd
 
 molo tøj
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 13:50

nu er det sådan med molo tøj at det udgår når en kollektion skifter, så den bluse du efterlyser kan du ikke mere købe, og ts priser, molo tøjet er i høj kurs derinde, har solgt en masse gennem tiderne. :-)


så du må nok bide i det sure æble og byde med hvis du vil have netop den model.


mette


Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 14:07

Ja, det regnede jeg godt med, jeg har handlet en del med det.. Derfor gnider jeg mig også grådigt i hænderne da jeg har en del liggende i god stand fra den gl. kollektion! Meeen, at give over 200 kr for en bluse med vaskefnuller og et lille hul i nakken, dét gør jeg (måske) ikke! ;D


Tak for svar!! :D


Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd
 
 en gav 1500
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 14:53

for et par brugte vante overalls.. tosset tosset, men godt for hende der solgte..


alt mit det gamle ryger efterhånden mine børn vokser ud af det.. har ofte solgt for ret gode penge i forhold til købsprisen..


Mette



Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv Conrad
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 15:06
& Bianca på Rungsted Torv - måske har hun noget du kan bruge?

Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år + termin 14/12 - DRENG


Jack D deltager på storehestedag 2007
om lørdagen

Du er dine tanker




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 15:08

Mette - Det var da ellers ok billigt, hva?


Gitte - Tusind tak! ;) Ved du om de har en hjemmeside adresse?


Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Link til Conrad...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 20:40

Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år + termin 14/12 - DRENG


Jack D deltager på storehestedag 2007
om lørdagen

Du er dine tanker




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har lige...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 00:17

været på udsalg i dag. Fandt Molotøj nedsat med 50%!


Hvordan ser den trøje ud du vil ha?


Købte bla. en flisjakke til min datter til 200,- og de havde en del trøjer og kjoler tilbage




Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 06:48

Tusind tak Gitte, jeg ringer til dem i dag! ;)


Mette - Blusen jeg ønsker mig er lige blevet solgt på trendsales går: www.trendsales.dk/ main.asp?site=view_ite...rt=&status=

Men åh, jeg manglede lige at få én til at gennemføre en handel før jeg kunne købe den. Og det var så for sent! :(


Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tålmodighed
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 08:26

Ja ofte må man bide i det sure æble, hvis der er moget man bare MÅ have.. Har en veninde på ts som også lige har solgt hendes stjernebukser for 1200 kr, de havde kostet 400 fra ny og var nærmest slidt.. Ja folk går amok nogengange.


Den bluse kommer sikkert på igen, nogengange skal man bare være tålmodig..


Hvad hedder i forskellige på ts? Måske har vi handlet sammen, jeg hedder f.eks skummusen.. Kom frit frem ;-)





--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006


Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!



0
0
Svar på denne tråd
 
 oversrkift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 08:35

jamen jeg har da den der bluse :) den er godtnok str 86 og terkel bruger den endnu :P


puhaa er helt vild med molo..



Imba fucking ashley

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg hedder
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 08:44

metteandersen2010


har ikke rigtig noget på min profil lige nu, har ikke gidet tage billeder af alt det jeg har liggende, men må lige få taget mig sammen, det er sådan i perioder.. for i ved renden på posthuset hver eneste dag.. :-)


Mette


Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 09:00

Nå men så gemmer jeg da på mine collagebluser og sælger om nogle måneder! ;D


Candyman?... Det kan du da ikke bare skrive!!! Me want me want! ;) Er det noget du vil sælge når tiden er til det? Skriv evt en PB! :D


Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdrgfdhgfhjgf
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 09:46

tjoee.. nu har jeg ikke et overserriøst hysteriskt forhold til mine ungers tøj, så du må da gerne få den når han engang ikke kan klemmes ned i den mere, mener jeg har nogle bukser der passer til også..


det er jo sygt at folk sælger tøjet til mere end det har kostet fra ny af.. har vist selv giver 240 kr for blusen fra ny af (mener jeg)



Imba fucking ashley

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 09:52

Ej det var da vildt sødt af dig!! Du må meget gerne skrive når han er færdig med den, jeg vil selfgølgelig gerne betale for den!! ;) Og så mange tak for det! :D :D :D


Når jeg sælger tøj oplyser jeg hvad jeg har givet hvis jeg 'kræver' overpris. Hvis det er mindre end hvad jeg har givet skriver jeg ikke købsprisen.. Jo hvis jeg kan huske det!! ;)


Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ledte ikke så..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 11:39

længe i drengetøjsbunken, så ved ikke om de havde den. Men jeg skal derind igen om nogle dage så skal jeg nok se efter..




Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg hedder
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 19:53

Hej


Jeg hedder på TS Bounty111 - kig forbi, måske kan vi slå en handel af. :D


Jett

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 11:00
Mette - Tusind tak skal du have, det var meget sødt af dig! ;)

Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider