Uden at kende dig - så synes jeg altså at der er noget uldent ved din tråd her 
Jeg har læst den igen og igen, og for hver gang jeg læser den, øges min fornemmelse 
Så her får du den altså råt for usødet.
Som sagt, så kender jeg intet til hverken dig, din mand, eller jeres forhold/familie.
Jeg sidder med følelsen af, at du ikke er så gammel igen? Hvad er gammel kan man så spørge sig selv
Jeg forestiller mig du er i starten af 20´erne - og det er kun baseret ud på hvad du skriver, og er sikkert helt forkert
Men alligevel.
Du vil gerne være gravid NU - han vil gerne vente lidt.
Du får lavet kludder i pillerne, og får derefter vild lyst til din mand, en lyst du ellers ikke har haft længe (pudsigt).
Din mand er naturligvis modtagelig (det er de fleste mænd i den situation især
), og du får så lige i kampens hede, og hvor han er aller mest klar til dig, sneget ind, at der altså er en risiko for at du kan blive gravid - en ting, som du på forhånd udemærket er klar over at han gerne vil vente med at du bliver.
Nu kommer det formentlig ikke som nogen overraskelse for særligt mange kvinder, at en mand der ikke har fået 6 længe, og som så lige pludselig har en frådende 6 hungrende kvinde hængende over sig - ikke tænker rationelt i gerningsøjeblikket.
Så nej, jeg synes ærligt talt ikke du har gjort særlig meget for at "advare" ham - tvært imod - så virker det på mig som om at du lidt prøver at "snyde" ham, for så er det jo i hvert fald ikke din skyld hvis du bliver gravid, og det kunne han bare have tænkt på da han dyppede snablen, og du sagde det jo til ham osv osv.
Det lyder jo som om din 6 lyst som er kommet tilbage har stået på i lidt tid, og jeg synes du eller din mand burde have købt anden form for prævention, når nu i endelig kunne være sammen igen.
I det mindste, kunne i så have aftalt at du kunne købe en fortrydelsespille dagen efter det såkaldte uheld - så havde du jo været dækket ind for ikke at blive gravid.
Jeg synes ikke det er en fair måde at blive gravid på - overfor din mand som ikke er klar endnu. Det er trods alt fedest at være enige om en graviditet!
Puha - så slap det ud - overvejede mange gange om jeg skulle skrive mit svar - men nu brændte det simpelthen så meget i fingrene, og jeg kan godt tåle at andre ikke bryder sig om min mening - jeg kunne bare ikke sidde her og læse om at: "Så kan han lære det hvis jeg er gravid - han var jo advaret!" - for det synes jeg overhovedet ikke er ok.
For at slutte - så kan jeg da lige nævne at jeg også har en "stå af i Roskilde" søn, han hedder Viktor og er 11 måneder gammel (næsten) han kom 15 måneder efter sin storesøster, og er "lavet" i en hed nats vildskab - altså - 1 uheld - og så kom han 9 måneder efter.
Vi var slet ikke nået til at tale om barn nummer to, da vores pige på det tidspunkt kun var knap 6 måneder gammel, og vi netop havde fået genoptaget vores 6 liv efter ankomst af første barn. Heldigvis blev vi dog ret hurtigt enige om at nummer 2 også var velkommen.