Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Det at "stå af i roskilde"
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 16:47

Kære hnér

Mit spørgsmål lyder på: Hvor mange af jer er blevet gravide, selvom manden "er stået af i Roskilde" (altså trukket sig ud lige inden sædafgang)???

Forhistorie: Jeg fik lavet kludder i mine p-piller, glemte at tage dem (stresset periode) Så da jeg fik min mens, skulle jeg jo have begyndt på p-piller igen, men var stadig stresset, så glemte det.

Har i lang tid haft manglene @!#$ lyst, og mit @!#$ liv med kæresten har været sparsom, da jeg simpelthen ikke har haft lyst til ham.

Nu hvor jeg ikke tager p-pillen, så er min @!#$ lyst kommet tilbage med stor kraft. Stakkels mand er totalt forvirret, da det nu er mig der springer på ham.

Jeg har selvfølgelig fortalt ham at jeg ikke er på pillen, og at det virkelig har hjulpen på min @!#$ lyst.

Men da han ikke vil have barn nr 2. endnu. (har vi snakket lidt om, da jeg er klar nu, men han vil gerne vente et års tid inden vi bliver gravid med nr. 2)Har en søn på 1½ år.

I går da lysten meldte sig igen, ville han jo så have et ordenlig samleje, men inden han gjorde noget, spurgte jeg ham efter om det nu var klogt, han sagde så, at han jo bare kunne trække sig ud inden det gik galt, til det svarede jeg så at det kunne man altså også få børn af, ja ja, sagde han bare.. Så jeg syntes jeg gjorde alt for at advare ham..

Men hvor stor er sansynligheden for at blive gravid på den måde.?

Jeg vil selvfølgelig ikke snyde ham på nogen måde, og det var jo heller ikke meningen at jeg skulle være uden p-piller. og begynder også på dem igen når min mens kommer igen.

Men det er simpelthen SÅ rart at have fået lysten til ham tilbage. Jeg håber det kan få vores forhold til at køre noget bedre end det har gjort.

Kondom tror jeg ikke jeg kan få ham overtalt til..

og alle de andre ting jeg kan tage/gøre for at beskytte mig, må jeg hellere snakke med lægen om, da jeg ikke aner en disse om dem..

tak fordi i læste så langt, og jeg vil meget gerne høre fra jer som er blevet gravide af at manden er "stået af i Roskilde". Og hvordan jeres liv er blevet, har manden givet jer skylden, eller hvordan..??

0
0
Svar på denne tråd

Ja, der er...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 17:12

mindst et barn herinde der er resultat af at manden stod af i Roskilde

Så kan man lige så godt fortsætte til hovedbanegården

TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 30/1-08)

0
0
Svar på denne tråd

jeg mener bare
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 17:32

Har jeg ikke advaret ham rigeligt?? Så er det vel lidt hans eget valg hvis jeg blir gravid??

0
0
Svar på denne tråd

hahaha
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 17:39
jo du har advaret ham rigeligt og han er jo trods alt en voksen mand der også er opklaret omkring det at få børn ;o)

Men jeg kender mange der har fået sig en ups´er af metoden, så den er bestemt ikke sikker! Men hvis i begge har det fint med det jamen hvad så...

Hyggehejsa
Renana

Pony eller lille hest søges til ridning 1-2 gange om ugen
Skriv besked eller mail
0
0
Svar på denne tråd

Tjaeehh..
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 18:29

Min den bette er lavet på metoden at min mand stod af i Roskilde. Man får børn af den slags.

Så fortæl ham lige hvad konsekvensen af det er. Og helst mens du er påklædt.

Men ellers så er han vel parat til en til? Eller hva?

Mor til
Natasha 070494
Katharina 101299
Marcus 130107
Gift med en Bøvsedrage
0
0
Svar på denne tråd

xfcbgbgfxdcbg
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 19:08

tina r var flad af grin over dit svar!

hilsen ninna

mor til Cecilia 31-12-06 se præs for billeder

rideudstyr sælges se præs

hus ønskes til leje i randers

søger en hest at ride på se præs

0
0
Svar på denne tråd

budskabet
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 21:25

ja, det kan godt være budskabet trængte lidt mere ind hvis han fik det af vide, mens han havde tøj på.

jeg har jo givet ham rig mulighed for at tænke over det, da det er flere dage siden jeg sagde at jeg ikke tog pillen denne mrd, pga. glemsomhed.

Tja, jeg ved ikke om han er klar til den næste. jeg ved at jeg er, men jeg er ikke helt sikke på han er.. Men det var hans eget valg at "hoppe på mig".. Og han er 33 år, så han burde vide at den med roskilde ikke holder..

Men det kan jo også være han er ved at være så træt af at høre på mig, om nr.2 at han har opgivet, og lader mig få min vilje.. Så er det jo med om det er godt eller skidt..

0
0
Svar på denne tråd

stå af i roskilde
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 09:31

.. da der hele tiden gik kludder i mine p-piller øvede vi denne metode i godt og vel 3-4 års tid inden vi besluttede at gå hele vejen til hovedbanegården..

og jeg er ikke blevet gravid af denne metode, kun da vi gik hele vejen.. men hvis det skete ja så skete det.. hehe

ved ikke om det bare er heldigt eller godt timet ;)

Hilsen Sole

Termin d. 26 September 2007

- En lille prinsesse

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd

nem til gaviditet.
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 12:25

Altså bare mellem os herinde.. Så håber jeg lidt jeg bliver gravid på denne måde, for så har jeg ikke så dårlig samvittighed over ikke at ville vente til næste år med at blive gravid, for så er han jo lidt selv skyld i det, da han er advaret, og burde være gammel nok til at vide den med roskilde ikke er helt holdbar.. Men på den anden side. Det er jo MIG der har lavet kludder i pillerne, Og det at jeg ligepludselig har så meget lyst til ham, ja det gør det jo ikke nemt for den stakkels mand.

Men nu må vi se hvad der sker. Men en ting er sikkert, blir jeg gravid, ja så ved jeg han bliver glad. Vores søn på snart 2, var heller ikke helt planlagt. Men han var overlykkelig da han endelig fik det af vide, (turde ikke rigtig sige det til ham, da jeg ikke anede hvordan han ville reagere..) Og glædede sig gennem hele graviditeten, og kneb da også en lille tåre da han så knægten første gang.. Og han er simpelthen den bedste far, han elsker den knægt over alt på jorden.. Så jeg håber på han vil blive lige så glad for nr 2, selvom den skulle komme lidt før end han mener den skal..

Tak for alle jeres svar..

0
0
Svar på denne tråd

1 gang...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:18

Vi har praktiseret det EN ENKELT gang, og 9 mdr senere kom Malthe ;-)

Vi har også overvejet om vores tandbørster skal i hvert sit glas da jeg åbenbart nærmest bliver gravid bare han tænker på det.. (Har to unger som har taget ca 3 minutter at lave, haha)

--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006

Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!

0
0
Svar på denne tråd

Roskilde
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:57

Vi havde praktiseret "at stå af i Roskilde" i et års tid inden vi som Sole tog turen hele vejen til Hovedbanegården Her lykkedes det også i første hug, mens Roskilde-turen åbenbart var rimelig "sikker".

Men har også kun praktiseret dén metode, da det ikke ville have været verdens undergang hvis nu...

Trine

www.paarupgaard.dk

Ærespræmie, region 3 - Don Romantic hingsteføl sælges - se mere info hér

0
0
Svar på denne tråd

Kære Susan
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:03

Uden at kende dig - så synes jeg altså at der er noget uldent ved din tråd her

Jeg har læst den igen og igen, og for hver gang jeg læser den, øges min fornemmelse

Så her får du den altså råt for usødet.

Som sagt, så kender jeg intet til hverken dig, din mand, eller jeres forhold/familie.

Jeg sidder med følelsen af, at du ikke er så gammel igen? Hvad er gammel kan man så spørge sig selv Jeg forestiller mig du er i starten af 20´erne - og det er kun baseret ud på hvad du skriver, og er sikkert helt forkert Men alligevel.

Du vil gerne være gravid NU - han vil gerne vente lidt.

Du får lavet kludder i pillerne, og får derefter vild lyst til din mand, en lyst du ellers ikke har haft længe (pudsigt).

Din mand er naturligvis modtagelig (det er de fleste mænd i den situation især ), og du får så lige i kampens hede, og hvor han er aller mest klar til dig, sneget ind, at der altså er en risiko for at du kan blive gravid - en ting, som du på forhånd udemærket er klar over at han gerne vil vente med at du bliver.

Nu kommer det formentlig ikke som nogen overraskelse for særligt mange kvinder, at en mand der ikke har fået 6 længe, og som så lige pludselig har en frådende 6 hungrende kvinde hængende over sig - ikke tænker rationelt i gerningsøjeblikket.

Så nej, jeg synes ærligt talt ikke du har gjort særlig meget for at "advare" ham - tvært imod - så virker det på mig som om at du lidt prøver at "snyde" ham, for så er det jo i hvert fald ikke din skyld hvis du bliver gravid, og det kunne han bare have tænkt på da han dyppede snablen, og du sagde det jo til ham osv osv.

Det lyder jo som om din 6 lyst som er kommet tilbage har stået på i lidt tid, og jeg synes du eller din mand burde have købt anden form for prævention, når nu i endelig kunne være sammen igen.

I det mindste, kunne i så have aftalt at du kunne købe en fortrydelsespille dagen efter det såkaldte uheld - så havde du jo været dækket ind for ikke at blive gravid.

Jeg synes ikke det er en fair måde at blive gravid på - overfor din mand som ikke er klar endnu. Det er trods alt fedest at være enige om en graviditet!

Puha - så slap det ud - overvejede mange gange om jeg skulle skrive mit svar - men nu brændte det simpelthen så meget i fingrene, og jeg kan godt tåle at andre ikke bryder sig om min mening - jeg kunne bare ikke sidde her og læse om at: "Så kan han lære det hvis jeg er gravid - han var jo advaret!" - for det synes jeg overhovedet ikke er ok.

For at slutte - så kan jeg da lige nævne at jeg også har en "stå af i Roskilde" søn, han hedder Viktor og er 11 måneder gammel (næsten) han kom 15 måneder efter sin storesøster, og er "lavet" i en hed nats vildskab - altså - 1 uheld - og så kom han 9 måneder efter.

Vi var slet ikke nået til at tale om barn nummer to, da vores pige på det tidspunkt kun var knap 6 måneder gammel, og vi netop havde fået genoptaget vores 6 liv efter ankomst af første barn. Heldigvis blev vi dog ret hurtigt enige om at nummer 2 også var velkommen.

Christel
(Temmelig tosset)

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!

Baby pigetøj til salg str. 62-68-70 - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 23:51

Synes også i skal tage en snak om det med tøjet på, for som Christel siger det er det fedeste altså at man er enige om hvornår storken skal komme. Alt snyd er efter min mening fejt!

Har en veninde der har 3 børn (3 år imellem hvert barn), alle er kommet i første forsøg, og imellemtiden har de brugt kondom i usikre perioder og ellers bare stået af i Roskilde - det kaldes kontrol!

Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

Hvad så Susan?
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 16:15
Er der graviditet?

Christel
Bøger til kommende forældre sælges - se præs.

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!

0
0
Svar på denne tråd

God morgen
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 08:41

Altså Christel som du kan få det sagt .

Nå men Susan lyt til kvinden (Christel), for hun har efter min mening ret i det hun skriver.

Malene

0
0
Svar på denne tråd

Hvad så???
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 16:17

Hej

Jeg venter spændt på at høre fortsættelsen... :D

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

nul graviditet
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 20:44

negativ sagde testen, og mens kom 2 dage efter.

Og vi har fået snakket det igennem, MED tøj på. Han viste godt hvor stor Chancen/Ricikoen var, men han sagde SKER det, Så SKER det, og så må vi tage det derfra.

Jeg er begyndt på pillen igen, og vi har kun haft s*x 1 gang efter, da jeg stadig har det dårligt med at have prøvet at snyde ham, for det har jeg jo.

CRUELLA76: TAK, du fik mig til at indse, at jeg faktisk var ved at snyde ham. Jeg fik det SÅ dårligt efter at have læst dit svar igennem et par gange. Så jeg tog mig sammen og fik snakket ud med ham. Men han var heldigvis sød og forstående, selvom jeg ikke har fortjent det.

0
0
Svar på denne tråd

Puha Susan
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 21:14

Oki - havde så absolut ikke ventet ligefrem at få TAK for mine ord - tvært imod

Men, slap da helt af, det glæder mig at du kunne bruge mit svar til noget, selvom det i bund og grund jo nok slet ikke var det du ønskede at høre Så hatten af for dig.

Jeg er da selvfølgelig ked af at høre at du ikke var gravid, når det nu var det DU gerne ville - på den anden side, så tror jeg det er fint nok, for nu har i så chancen for at blive gravide SAMMEN, hvor i begge ønsker det

Er i så kommet tættere på at være enige? Eller er han urokkelig lige nu?

Nu hvor i har fået talt det igennem, så håber jeg da inderligt at i kan holde gang i 6-livet - kunne det være p-pillerne der fik dig til at miste lysten? For så er der jo alternativer

Christel
Babylegetøj samt bøger til kommende forældre sælges - se præs.

Skal du fra Sjælland til Sindal (Jylland)? og kan du tage en del baby udstyr med?:)

0
0
Svar på denne tråd

p-piller
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 23:14

@!#$ er jo frækkere når der kan komme noget ud af det. Det virker mere rent.

Når det så er sagt, har jeg en veninde som bare slet ikke kunne tåle pillerne (og hun var/er bestemt IKKE skruk). Pillerne tog det evige gode humør og sexlysten fra hende. Hun stoppede i samråd med sin læge. Parret blev enige om anden beskyttelse. Jeg kan ikke lige huske hvilket, men bestent ikke "at stå af...".

Så overvej lige om det er hormonpåvirkning eller psyken som driller. Du skulle jo gerne beholde glæden og lysten (for din egen skyld).

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

Tja jeg er så
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 16:53

af den mening, at manden da selv må kunne tænke sig til at det at stå af i roskilde i realiteten kunne ende med en graviditet. Helt ærligt altså, så dum er han vel ikke?? Jeg synes ikke det er at snyde ham det hun gjorde, hvis ham var så meget i mod et barn til måtte han sgu da tage et gummi på eller holde slangen i buret.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider