Ja så er Rasmus´s værelse blevet lavet.
Farverne snyder lige en lille smule, det er blitsen på kameraet.
Men det tog mig en dag at tegne stregerne op og så ca 2 dage at male begge tegninger.. syntes selv det er blevet meget pænt.
Da vi bor til leje og værelset var nymalet, men gult, valgte vi at beholde den farve, da det er helt op til kip og vi skal male det gult igen når vi flytter, det orkede vi ikke.
Men peterplys maleriet samt bjørnebrødre er lige til at male over, da det er et meget tyndt lag maling der er brugt.
nå men nyd billederne og kom endelig med jeres meninger eller jeres billeder.

