Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Rasmus´ værelse.. se...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 09:22

Ja så er Rasmus´s værelse blevet lavet.

Farverne snyder lige en lille smule, det er blitsen på kameraet.

Men det tog mig en dag at tegne stregerne op og så ca 2 dage at male begge tegninger.. syntes selv det er blevet meget pænt.


Da vi bor til leje og værelset var nymalet, men gult, valgte vi at beholde den farve, da det er helt op til kip og vi skal male det gult igen når vi flytter, det orkede vi ikke.

Men peterplys maleriet samt bjørnebrødre er lige til at male over, da det er et meget tyndt lag maling der er brugt.


nå men nyd billederne og kom endelig med jeres meninger eller jeres billeder.






kærlig hilsen Stine


- Mor til dejlige Rasmus 17-10-06. Se vores hjemmeside på: www.123hjemmeside.dk/ rasmuswilladsen

undervisning til og med la niveau 50731996

kort/indbydelse:www.123hjemmeside.dk/flottekort

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor flot
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 09:47

Hold da op hvor ser det godt ud .


Jeg ville ønske at jeg selv havde tålmodigheden til at være så kreativ.


Malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 wow...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 09:59

Det er bare ski' flot... De der bjørnebrødre må gerne dukke op på Mathias' væg



Hilsen Maria


En Pinto-hest...det er bedst!!!

***Dejlig 2 års pintovallak sælges***

Mere info på præsentationen.



0
0
Svar på denne tråd
 
 wauw...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 10:02

det er godt nok flot. Hold da op altså. Har du tegnet i fri hånd?





Hanne Grambow Jensen

På eventyr i Newcastle

www.grambow-online.dk


Hjælp os med at hjælpe muskelsvindlere - www.justgiving.com/musculardys


0
0
Svar på denne tråd
 
 takker...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 10:38

jeg takker mange gange.


jeg har printet tegningerne ud og ja så har jeg tegnet i fri hånd efter papiret ved siden af.

ja jeg er også ret stolt selv..

det er blevet rigtig fint..


Rasmus han syntes de er super sjove hvertfald..

det er det vigtigste...




kærlig hilsen Stine


- Mor til dejlige Rasmus 17-10-06. Se vores hjemmeside på: www.123hjemmeside.dk/ rasmuswilladsen

undervisning til og med la niveau 50731996

kort/indbydelse:www.123hjemmeside.dk/flottekort

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nøj...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 13:15
Hvor er det bare super flot!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Wow det
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 15:10
er bare super flot! Dejligt med lidt inspiration til vores værelse

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider