Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 ?skift til større str. autostol..
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 21:54

Hvornår skal man gøre det? Alder, vægt?


Hvilket mærke vil du anbefale, og hvorfor?


Jeg har ingen forstand på autostole overhovedet. Den Nicholai sidder i nu er en vi har lånt. Noget gammelt noget. Men fungere fint. Nu tænker jeg så at jeg vil købe en brugt på nettet for at spare penge.. men men men er det nu også klogt??

Kom med Jeres vise ord og erfaringer.


Louise

Mor til Nicholai 12/1-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 autostol
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 09:11

Jeg ville ikke turde købe brugt, for har man tumlet i sin bil med en autostol, anbefaler man at der skiftes, og det kan du jo ikke vide...

Vi har ihvertfald ikke turde gå på kompromi med sikkerheden af autostole, og har til alle fire købt dyre totalt sikkerhedsgodkendte stole. Vores har alle været af mærket Britax, og dem vi har nu til de to små, er med isofix beslag, så de er fæstnet i bilens bund, nemt og smart. Men det er kun nyere biler der har dette, så det er ikke sikkert i har det, men undersøg det!

Man kan få stole, man kan bruge fra start og op, men ellers er det når barnet når op på 9 kg., og det er jo forskelligt hvornar de kommer op på det. Vores børn er ret små i det, og har været 10-11 måneder.

Prøv at se på denne side, der er mange autostole:

http://www.babysamesbjerg.dk


Held og lykke med det, Katia.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 09:58

Vi har heller aldrig villet gå på kompromis med sikkerheden, når det gælder autostole. Så de er altid blevet købt fra ny, og de bedste i flg. forbrugerstyrelsen og div. andre steder. Men har så tilgengæld købt over nettet, og sparet en del penge.


Anna kom over i sin nye autostol, der går fra 9 kg, da hun var omkring 9½ mdr. Der vejede hun vel 10,5 kg og var blevet for stor til den lille autostol. Ellers iger man, at barnet skal kunne sidde sikkert selv og så veje mindst 9 kg.


Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21. juli 2006

- og termin 29. oktober 2007

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider