Jeg ville ikke turde købe brugt, for har man tumlet i sin bil med en autostol, anbefaler man at der skiftes, og det kan du jo ikke vide...
Vi har ihvertfald ikke turde gå på kompromi med sikkerheden af autostole, og har til alle fire købt dyre totalt sikkerhedsgodkendte stole. Vores har alle været af mærket Britax, og dem vi har nu til de to små, er med isofix beslag, så de er fæstnet i bilens bund, nemt og smart. Men det er kun nyere biler der har dette, så det er ikke sikkert i har det, men undersøg det!
Man kan få stole, man kan bruge fra start og op, men ellers er det når barnet når op på 9 kg., og det er jo forskelligt hvornar de kommer op på det. Vores børn er ret små i det, og har været 10-11 måneder.
Prøv at se på denne side, der er mange autostole:
http://www.babysamesbjerg.dk
Held og lykke med det, Katia.