Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hjælp...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 21:50

Hej...

Er en ung pige på 21 der er så heldig at være blevet gravid på pillen (nej har ik glemt en eneste) Men er i fast forhold gennem snart 4 år og har heste, hund, killing og hus med min dejlige mand, og vi glæder os meget...

Men mit problem er at når jeg rider (trav, galop) får jeg ondt i maven... ligesom en blanding af mens-smerter og sidestik, men over hele maven... det tager et par timer efter jeg har redet før det går væk... Min læge mener ikke der er noget galt, han mener at det er fordi maven forandre sig indvendig og det er normalt at have ondt i maven specielt første gang...

Ville bare høre om nogen kender det? Eller er det noget jeg skal banke i bordet med...

Er forresten 9 uger henne... just so you know...

På forhånd tak...

Den glade kommende mor

Heste er ærlige... De skelner ikke mellem deres følelser og deres handlinger...

Du får hvad du ber om....

0
0
Svar på denne tråd

pas på med at ride
Forfatter: 
Dato:  12-08-2007 22:39

tilykke med det glæder os til og se vidunderet.

hvis jeg var dig ville jeg nok ikke ride de første 3 måneder.

der skal ikke meget til før der går galt.

jeg har selv tabt, og der fik jeg også mave smerter.

hilsen ninna

mor til Cecilia 31-12-06 se præs for billeder

rideudstyr sælges se præs

hus ønskes til leje i randers

søger en hest at ride på se præs

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 04:44

lyt til din krop, hvis det ikke er behageligt at ride så lad være. især indenfor de første 3 mdr. nyd hyggeturene på hesteryg istedet altså skridturene

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

helt enig med
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 09:01

de andre... lyt til din krop, som du beskriver det, er det jo egentligt din krop der siger til dig at du skal lade være... så nyd hellere nogle skridtture her de første par mrd... efter en 3 mrd. så prøv stille og roligt igen... og får du samme smerter, så stop... og nøjes med skridturene...

eller tillykke... glæder mig til at følge dig igennem din graviditet herinde.. og til at se den bette til den tid..

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

læg ridningen på hylden lidt
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 09:11

Hejsa

Og tillykke. Hvis det er ubehageligt at ride så lad være eller kun skridt. Jeg havde kvalme og var ubeskriveligt træt i de første tre måneder så ridningen blev også lagt lidt på hylden. Herefter fik jeg igen energi og fik igen mod på at starte dressurstævner igen. Det gjorde jeg så næsten hver 14 dag indtil uge 28, hvor hesten og jeg tog en pause fra stævnerne og nød skoven istedet. Så her i uge 32 har jeg helt lagt det på hylden, da livmoderhalsen så småt er ved at forsvinde og bebse skal blive derinde lidt endnu. jeg savner det helt ubeskriveligt men kan heldigvis stadig tage lidt ned til hende og nusse hende. Jeg har sat mig for at tage nogle ture igen efter uge 36 så gør det ikke noget at fødslen går i gang. Hvem ved måska går jeg helt over tiden.

Så hav tålmodighed og indstil trav og galop:)

Vibe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider