|
|
| JUBII!! Er gravid :D |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
08-08-2007 07:20 |
|
Ja, så skete det, trods det ikke lige var meningen, og jeg er bare SÅ glad (Det samme gælder heldigvis faderen ) Jeg blev testet igår, tirsdag, hos lægen og det var bare helt vildt, havde slet ikke regnet med det 
Jeg er 5 uger henne, og har termin d. 5/4-08, et rigtig forårsbarn. Måtte bare ud med min glæde, kan slet ikke vente til imorgen hvor vi skal besøge mine forældre og fortælle dem det. Synes det skal gøres ansigt til ansigt 
MVH Tine Vejlstrup - Det er de SMÅ ting der gør forskellen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke tillykke |
| Forfatter:  |
beggi ♥ikena♥ |
| Dato:  |
08-08-2007 07:25 |
|
det er en rigtig dejlig fornæmelse når man lige har fået sådan en besked. tillykke med det. hov så lige at vi næsten er naboer:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
ja, som overskriften siger, tillykke mange gange  Jeg synes ofte man hører om folk der bliver gravid uden at det var meningen, men så er det da dejligt at I er glade for det alligevel! Jeg spiser glad mine p-piller og håber til at de virker foreløbig! Mvh Alette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
08-08-2007 07:27 |
|
beggi: Tak, er rigtig rigtig glad Ja, horbelev er ret tæt på  Alette: Ja, kender en som lavede samme nummer, hun ville dog IKKE have det, og hun var i 4. mdr inden hun opdagede det, så der var ikke noget at gøre..
MVH Tine Vejlstrup - Det er de SMÅ ting der gør forskellen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriv |
| Forfatter:  |
Lene ♣Granat♣ |
| Dato:  |
08-08-2007 07:50 |
|
Rigtig mange gange tillykke herfra.  Hvor er det bare super at det er et ønskebarn, selvom det er uventet! Jeg venter dog selv lige lidt endnu, men så kan jeg jo glæde mig på andres vegne imens.
Med venlig hilsen Lene Lykkelig sponsor af: Hubert, Granat og Deuces Never Loses Opstaldning fundet til mine to bavianer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Stort Tillykke med graiditeten, saa har vi jo naesten termin samtidig - jeg har den. 3 april 08  Dejligt med nogle flere gravide her fra Falster 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
PernilleKrake |
| Dato:  |
08-08-2007 11:48 |
|
Tillykke, det er nu så dejligt med en lille spire i maven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
12-08-2007 19:05 |
|
Tusind tak allesammen vi er bare glade, og har allerede været ude og lure på barnevogn. Satser på at mine de gamle punger op 
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BKauffmann *Hifa* |
| Forfatter:  |
Betty Boop |
| Dato:  |
13-08-2007 10:50 |
|
Du har termin på min fødselsdag !! *S* Så bliver det en skøn lille pige, tror jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
Stort tillykke herfra - det bliver han kæmpe oplevelse at få en lille, og noget af det bedste der er sket, ihvertfald for mig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| graviditet |
| Forfatter:  |
HelleChri |
| Dato:  |
16-08-2007 13:06 |
|
Hejsa "nabo" Nu også et stort tillykke herfra... Ja jeg knokler jo dagligt med egnens børn og det er kommer flere til.. Det er skønt for jer tillykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Graviditet |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
16-08-2007 13:13 |
|
Tusind tak, begge to. Er rigtig rigtig spændt. Er dog ved at være godt træt af min daglige kvalme, som varer HELE dagen, HVER dag Håber det snart holder op Nabo??
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kvalmen |
| Forfatter:  |
HelleChri |
| Dato:  |
16-08-2007 13:20 |
|
Hejsa kiggede lige på hvor du kommer fra og det er ret tæt på mig.. Ikke andet... Kvalmen kan være belastende, jeg led med den denne gang hele vejen... Aldrig før har jeg haft det, men med Sarah havde jeg det hele tiden.. Så ud i luften frik lidt vand og husk at spise noget ellers forstærker det bare kvalmen.. Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helle... |
| Forfatter:  |
Tine Vejlstrup |
| Dato:  |
16-08-2007 13:28 |
|
Helle: Okay, jeg bor i Ønslev helt præcist, hvor er det du bor? Er rart at det ikke kun er mig, men håber godt nok ikke det varer hele graviditeten. Jeg spiser så meget jeg overhoved kan, og holder det sundt med rugbrød og masser af frugt og lidt grønt. Drikker mælk og vand, og lidt kakao hvis jeg virkelig har det dårligt, så er det det eneste jeg kan få ned. Det er bare især hårdt fordi at kæresten - som i øvrigt støtter og hjælper så meget som muligt - siger at graviditet jo ikke er en sygdom, og det er jo på sin vis også rigtigt. (Han har et barn fra tidligere ægteskab, og hun havde ingen problemer, så han indrømmer selv at det gør, at han har svært ved at forholde sig til at jeg så er dårlig) Men... Det ændrer jo ikke på det faktum, at jeg er dårlig.. Jeg synes jeg gør det hele efter alle bogens regler, motionere stadig en del (Bl.a. cykler ca 22km om dagen) og spiser sundt. Jeg løfter ikke tunge ting, selvom folk siger at det kan man sagtens. Men når nu at JEG føler at det rigtige for mig er at lade være med at løfte tunge ting eller overanstrenge mig, hvorfor har folk så svært ved at respektere det?? Det er dejligt og skønt at mærke liv i mavsen, og den er allerede begyndt at vokse, men puha.. Det er hårdt.
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej tine |
|
|
hej tine - jeg havde kvalme 8 mdr af min grviditet den sidste mdr jeg skulle føde havde jeg det super godt mere end nogensinde, jeg var så dårlig at jeg bgyndte at kaste blod op, og kom til lægen op til flere gange så jeg spiste alminox til den store guld medalje - og drak milkshake som hjalp en stor del på problemet, men det er jo så nedtur nu hvor jeg sider med et par ekstre kg.. jeg håber at kvalmen forsvinder igen, men ellers skal du bare holde ud  Sonny boy min fyr mente heller ikke man kunne være så dårlig, men da jeg bgyndte at kaste op morgen og aften skælde ham ud nå han tog parfume på eller lavede kaffe om morgnen ja så stoppede han hurtigt med det, i sær da jeg kom til lægen fordi jeg begyndte at bløde efter jeg havde muget ud hos essentia.. he he nej det er ikke en sygdom men det kan seriøst blive det.. held og lykke med det hele
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|