Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Ægløsnings-test - positiv ? - HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 18:59

Uregelmæssige menstruationer, stress og sygdom... "har jeg overhovedet ægløsninger" ? tænkte jeg... nu har jeg købt en stak strimler - idag er 12. dag og jeg har taget et billede... Hvad mener i ? - er der et udslag på testen ?


Jeg vil tage en igen senere, og selvfølgelig en imorgen... Kig nu godt efter, billedet er taget på en dum baggrund - men jeg synes altså at der er en antydning ! - er det bare mig der gerne VIL se noget ?



Venligst fra Christine



Drumhorse.dk

Avl af shireheste og drumhorses.


Shiregårdens Gimli

Tilbyder bedækning.


Shire Hero Herkules er solgt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 positiv
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 19:08
Den ser da positiv ud, den kan vel ikke vise falsk positiv ligesom en graviditetstest heller ikke kan? Måske er den mere tydelig imorgen, men jeg vil da for en sikkerheds skyld gå til den både idag og imorgen! ;-)




--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006


Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 19:21

Flere meninger, hvis i har lyst... Nu er det ikke fordi vi prøver at forøge familien... det er mere om det nu virker indeni ;-)


Tak katja fordi du svarede


Venligst fra Christine



Drumhorse.dk

Avl af shireheste og drumhorses.


Shiregårdens Gimli

Tilbyder bedækning.


Shire Hero Herkules er solgt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Da jeg...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 20:50

brugte ægløsningstest (tror det var nøjagtig den samme som den på billedet) stod der i brugsanvisningen, at begge streger SKULLE være lige tydelige - i modsætning til en graviditetstest hvor den ene godt kan være mindre tydelig.


Prøv lige og tjek brugsanvisningen en gang til.


Jeg tog selv testen i fra dag 10 til dag 25 ca uden at den blev rigtig positiv - det har så også vist sig, at min ægløsning falder helt tumpet og at jeg fx. er 3 uger mindre henne end jeg burde være iflg. kalenderen.




TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 29/1-08)




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 21:57

Der står ikke noget om at begge skal være lige synlige - men nu hvor jeg tæller efter - så er jeg egentlig kun på dag 11... så måske den er mere tydelig imorgen.


Mange flere svar modtages gerne...


Jeg fortalte min kæreste at jeg havde lagt et æg - og nu er han meget parringsvillig


Venligst fra Christine



Drumhorse.dk

Avl af shireheste og drumhorses.


Shiregårdens Gimli

Tilbyder bedækning.


Shire Hero Herkules er solgt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 23:02

det skader ingen steder at træne til den store dag ;-)


Vi gik efter kalenderen og "parrede" (for at bruge dit ord, hihi) i de dage hvor jeg burde have ægløsning - 3-4 mdr gik uden held. Så vi droppede at kigge på dage og bare gøre det når vi havde lyst - blev gravid og det har siden vist sig, at min ægløsning lå 2-3 uger senere end vi troede.


Jeg ved så ikke hvordan det kan lade sig gøre - for min cyklus var ikke på mere end 30 dage i gennemsnit - men jeg er i hvert fald 3 uger kortere henne end jeg burde, så...


Nå, snik snak - held og lykke og god parring


TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 29/1-08)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjovt udtryk
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 23:10

her: parring !


Den med ægløsningstesten brugte jeg til den første og måtte så parre mig med manden samme aften = positiv test 3 uger efter :-)

Denne gang skete det bare... er gravid med nr. 2.


Så bare kom igang ! Der sker kun jo noget sjovt ;-D


Beagle, som er spændt på en tråd med positiv graviditetstest om 2-3 uger :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 oversrkift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 09:36

sjovt nok ... min mand er også utrolig parringsvillig for tiden (mon det skyldes at jeg har indkøbt en dobbeltseng -istedet for de seperate senge vi havde før??)

jeg kan kun blive gravid mellem den 31/12 og 18/01 :P

men det afholder mig ikke fra at have pokkers meget SKRUK..

måske jeg har smittet manden med denne sindslidelse??

jeg så hvertfald han var inde på babysam.dk igår aftes..hehe

og om trådens oprindelige indhold vil jeg også mene den er positiv..


Imba fucking ashley

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 11:19

ingen forstand på de ægløsningsdimser...men jeg vil bare liiige indskyde en bemærkning om, du afviste i en anden tråd et par uger siden, på det groveste, at du var i DE tanker!!!

Men I skal da lige have et "held og lykke" med herfra



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 teste.
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 11:29

Jeg mener også at stregen skal være mere tydelig på en ÆL test. :-)



Venligst Lone



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 12:32

Winnie tænk at du kan huske det...


Tak for jeres svar, det luner.


Venligst fra Christine



Drumhorse.dk

Avl af shireheste og drumhorses.


Shiregårdens Gimli

Tilbyder bedækning.


Shire Hero Herkules er solgt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den er ikke helt positiv
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 16:19

den er ikke helt positiv endnu :)


Jeg har også de dersens som dig.. :-P


Og har maaange gange fået en test der er ser ud som din, men aldrig en der er rigtig positiv


Før sidste uge, fredag aften så den ud som din, lørdag moprgen var test stregen MEGET tydeligere end før


Så nu er jeg da sikker på at jeg kan få ÆL... Om jeg gør det hver måned aner jeg ikke :-D


Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang.

Min kærestes hjemmeside.

Nissan-mekanikeren
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige tydelig
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 23:55

Test stregen og kontrol stregen skal være lige tydelige for at det er en positiv test.

Det er så den første dag hvor de er lige tydelige der gælder, for den kan godt holde sig positiv i flere dage.

På billedet ser jeg en negativ ægløsningstest.



Mvh
Linda
Jack, Pascall, Thor
:-) :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ehm...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 00:14
jeg mener at huske, at man skal parre sig i dagene op til ægløsning for at det har effekt :-D Altså, når testen er positiv er det reelt for sent. Og så kan man kun bruge det til at forudse på næste cyklus, hvornår den cirka falder... Så hvis den er på vej til positiv, så få slidt lidt på lagnerne NU!

(der ønskes hjerteligt god parring - kunne ikke lige finde et kort)


Sidse - Mor til to lækre drenge: Søren 18.03.05 & Morten 27.12.06



Sokker, futter, huer, vanter og trøjer strikkes på bestilling i str. 52-86. Skriv en PM for vilkår og modeller.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sidse...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 09:00

Man kan "parre sig" (sikke et udtryk vi har fundet på) et par dage før og et par dage efter den dag hvor testen er positiv.


Et par dage før, så kan sædcellerne holde sig i live til ægget frigives og ligge på lur.

Et par dage efter, så kan sædcellerne møde ægget på vej ned gennem æggelederen.





TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 29/1-08)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis det
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 20:14

var en graviditetstest var den helt sikker positiv (i følge min erfaring).


Og de der vel lavet på omtrent samme måde de tests - er de ikke?


?:-)


/minski





Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd
 
 oversrkfitr
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 13:41

ok nu har jeg læst lidt på emnet.. jo tydligere den er jo tættere er du på ægløsning..


så er det bare at mine tests kommer der kun 1 streg på og det har der gjort i en md de er fra tre forskellige fabrikanter.. hmm eller 34 dage mere præcist og ar testet 16 gange.. har 8 negative graviditetstester også i 4 forskellige mærker


min mand er sikker på at det er psykiskt at der ikke kommer nogle streger -for ejg er vel blevet temmelig fed at se på her på det sidste ;D-tak siger man så :(


men held og lykke i parringssæssonen


Imba fucking ashley

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider