jeg er bare så glad.. vil lige dele denne glæde med jer herinde.
nogen af jer kan måske huske at vi har kæmpet en del med at få rasmus til at sove, eller hvertfald til at far kunne putte ham.
nu er det hele bare vendt.. stille og roligt blev han bedre til det..
og ja nu kommer det. de sidste par dage er han helt selv faldet i søvn oppe i hans seng og ligeså sover han igennem nu.. han skal måske lige have en sut engang imellem.. men hvad det overlever vi fint,...
er bare så stolt af ham og ja der er håb forude for jer der er i de problemer vi har været i. og vi har klaret det helt selv..
bliver helt stolt af mig selv..
nå men undskyld alt det pral da:P
hilsen en lykkelig mor..