Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 er bare så glad...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 19:25

jeg er bare så glad.. vil lige dele denne glæde med jer herinde.


nogen af jer kan måske huske at vi har kæmpet en del med at få rasmus til at sove, eller hvertfald til at far kunne putte ham.


nu er det hele bare vendt.. stille og roligt blev han bedre til det..


og ja nu kommer det. de sidste par dage er han helt selv faldet i søvn oppe i hans seng og ligeså sover han igennem nu.. han skal måske lige have en sut engang imellem.. men hvad det overlever vi fint,...


er bare så stolt af ham og ja der er håb forude for jer der er i de problemer vi har været i. og vi har klaret det helt selv..

bliver helt stolt af mig selv..


nå men undskyld alt det pral da:P


hilsen en lykkelig mor..


- mor til dejlige Rasmus 17-10-06. børnetøj, skråstol, sko, legetøj osv sælges/bortgives. skriv for mere info -

undervisning til og med la niveau 50731996


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 19:51

Det lyder da bare skønt! Kan selv huske den lykkefølelse det gav da Malthe også begyndte at ville sove, SKØNT.


Hvad gjorde i så?





--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006


Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!



0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 20:02

jamen vi har ikke rigtig gjort noget.. jeg har godt nok læst godnat og sov godt bogen, har måske gjort noget af det der står.. men absolut ikke alt..


ellers har vi brugt vores forældre fornemmelse.. utrolig hvad man er skabt til nogen gange.. hold da fast..


men vi har givet det tid.. det er nok det vigtigste nøgleord.. rasmus har fået tid til at føle sig klar til at vi forlod værelset og han selv faldt i søvn.. ellers har vi siddet og holdt ham i hånden i de 5 min det tog til sidst, mens vi sang. men nuder ligger han sig om på siden og tager fat i sengen is tedet for vores hånd. og lukekr øjnene med det samme næsten, så det måtte være et tegn.. det var det så også..


det er utroligt hvad de små kan og os ligeså..


ja man bliver virkelig glad indeni af det.. så kan man alligevel godt finde ud af t være forældre:P




- mor til dejlige Rasmus 17-10-06. børnetøj, skråstol, sko, legetøj osv sælges/bortgives. skriv for mere info -

undervisning til og med la niveau 50731996


0
0
Svar på denne tråd
 
 god måde
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 20:07
Det lyder også som om i har taklet det på en rigtig god måde :-)




--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006


Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!



0
0
Svar på denne tråd
 
 tja...-
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 20:10

tja.. der er jo nok forskellige måder at takle det på ligesom der er forskellige børn..


det vigtigste for os var at kigge på rasmus og lade ham fortælle os hvad der var bedst.. altså det skal også siges at det ikke har været lige lyseblåt hver dag... vi har haft vore ture om aftenen... hehe.. tro mig..




- mor til dejlige Rasmus 17-10-06. børnetøj, skråstol, sko, legetøj osv sælges/bortgives. skriv for mere info -

undervisning til og med la niveau 50731996


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. sutten
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 21:03

Hej


Kanont gået!! Lækkert med noget nattero. *s*


Ang. sutten, så læge 8-10 sutter i sengen, så lærer han meget hurtigt selv at finde en.


Hilsen


Jette

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider