Jeg fødte for knap 7 uger siden.
Under graviditeten har jeg slet ikke redet, men det var fordi jeg fik en diskosprolaps, så jeg var først færdig med behandlingen i marts, og da syntes jeg ikke det var forsvarligt, at begynde igen med 3 måneder tilbage til termin.
Hvis ikke det var pga. ryggen havde jeg redet indtil 14 dage før fødslen - da sagde min krop stop til at tage den lange tur (1 time med de offentlige hver vej). Jeg underviste ridemærker, mugede ud og håndterede heste fra jorden indtil 10 dage før fødslen.
Jeg var så oppe at ride igen i lørdags, og det er min plan, at jeg skal til at ride en gang om ugen nu
jeg glææææææææder mig! Jeg har så min mor, som tager med og er barnepige imens, da jeg jo skal stå til rådighed, hvis Isabella bliver sulten - kæresten gider ikke tage med, og desuden arbejder han gerne på det tidspunkt.
Heldigvis havde jeg ikke så ondt efter rideturen, hvor jeg red alle 3 gangarter - i alt ca. 45 minutter på hesteryg, så det gav mig virkelig blod på tanden for at komme igang igen.
Jeg har så haft (og fortsætter med at have) parter/søde piger til at ride mens jeg ikke har kunnet selv. Det er rart, at vide, at hesten bliver passet og redet, når jeg ikke selv kan.