Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

opdate på hys forældre-sygt barn
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 21:29

Hej igen

Vi har nu fået taget blodprøver - og de viste ganske rigtigt noget! Vores lille pige ligger for lavt med de røde blodlegemer.Det er dem som skal transportere ilten rundt i kroppen bla.

Heldigvis slipper lægen os ikke - hun skal undersøges meget mere siger han, Jeg var hos hans kollega idag (som iøvrigt også var super behagelig og meget seriøs)

Han understregede at selvom vores datter ikke var patient hos ham (endnu !) så ville han helst at han fik lov at følge dette til dørs.Han synes ligesom hans børnelæge - at der var holdt for længe igen med undersøgelser.

Idag afleverede vi så en steril urin prøve - som viste at der er blod i hendes urin.. gys manner. Den skal så dyrkes, og så skal vi derned på onsdag for at lave en handlingsplan som lægen sagde. Sådan at vi vidste hvilke undersøgelser hun skulle igennem, og hvorfor.. HAn er virkelig god til at gøre en tryg. Han vilogså helst at vi er fysisk tilstede når vi får svar på prøver - for at undgå at vi står med spørgsmål og måske bekymre os unødigt. Det er virkelig en ny verden vi oplever.

Hun skal indtil videre have taget en rygmarvsprøve. en biopsi af knuden på halsen, og skal have scannet(ultralyd)af sine nyre,lever og blære.

Så der vente det lille pus nogle ting. Men indtil videre tager hun det i stiv arm - jeg er sgu stolt af hende. Men det var ikke os som var dumme... Noget er der galt - og det er lægen enig med os i. Og han skal nok finde ud af hvad det er - siger han. :o)

0
0
Svar på denne tråd

Åhh...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 21:42

Nej altså.. Jo.. Det er jo rigtig godt, at i bliver taget seriøst. Men øv - Det lyder ikke rart.. Føler med jer, og hende.

Men hvor er det dog alligevel godt, at i får vished nu..

Trøstetanker fra Anja.

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Hvor ER jeg dog
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 21:44

glad for at høre at der bliver taget hånd om hende (jer) nu!

Endelig!

det er selvfølgelig noget rigtig rigtig skidt at hun er syg - lille stakkel - men for fanden hvor tog det dog lang tid før i blev taget alvorligt

Jeg håber VED GUD at i får klaget over de uttallige dårlige læger/personale i har været i kontakt med, i forbindelse med det her! Det kan simpelthen ikke være rigtigt at i blev afvist så mange gange, og kaldt for hysteriske og hvad ved jeg, men sygehusvæsnet bliver ikke bedre hvis ikke de der har dårlige oplevelser de klager.

Åh hvor jeg dog tænker på jer og jeres lille pige - og jeg håber at de kan finde ud af hvad det er med jeres lille skat så hun kan komme i behandling.

Tak fordi du holder os opdateret

Christel

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!

Skråstol og ammepude til salg - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 21:48
Godt der bliver gjort noget, hvor er det forfærdeligt alt det hun skal igennem..
0
0
Svar på denne tråd

Min første tanke
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 21:57

Er: Jamen lille pus da.
Min anden er: Godt du har nogen seje forældre.
Min tredie er. Rigtig god bedring ønskes du fra min familie.
Min fjerde er: Forhåbentlig har dine forældre skrevet navnene ned på de læger som har været ubehøvlede og på anden vis sjoflet dig. Der skal en klagesag til over de foregående lægers behandling af jeres datter!!!

Jeg håbede at din datter ikke fejlede noget. Nu skal hun bare blive rask.

Knus
MinnaN

0
0
Svar på denne tråd

Det var...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 23:35

godt at nogen endelig besluttede at tage jer seriøst.

Mindre godt er det, at I har fået ret - at jeres datter fejler et eller andet. Havde håbet på, at det bare var jer der var hysteriske.

Jeg håber og beder til, at det ikke er noget alvorligt.

TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille blob i mavsen

0
0
Svar på denne tråd

hannover...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 01:03

Hvor er det rart, at i fik fat i en handledygtig læge - og i stolede på jeres forældreinstinkter og gjorde noget ved sagen.

Jeg håber af hele mit hjerte, at jeres datter fejler noget håndgribeligt som kan behandles og hun bliver rask igen.

Hvor er det FLOT, at i opdagede det her så tidligt!!!

~~~ Mvh. Annette ~~~

0
0
Svar på denne tråd

puha lyder ikke rart
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 07:24

men hvor er det utroligt godt at der bliver gjort noget nu... håber virkelig ikke at det er noget alvorligt.

håber som mange andre her at i vil køre en klagesag... (har selv kørt en engang, og det fik da dem til at tage mig seriøst, ved så ikke om det hjalp fremover)...

jeg ved hvordan det er at føle at der en noget galt med ens barn, og så tager lægerne ikke en seriøst...(er det igennem med oliver for tiden, pga af hans krampeanfald i maven... ind til vidre har lægerne ment at det først var en hæmoride, så forstoppelse, så en rift ved endetarmen, så forstoppelse... og senest blev jeg afvist i tlf. ved lægevagten med at det nok var ørene, for havde det været mere alvorligt, havde jeg nok kontaktet dem før... (havde så ringet 3 gange på 1 uge, og oliver er ørebarn, han har tabt sine dræn, ikke haft møb. siden han fik drænene i og ørelægen har sagt at ørene ikke fejler noget mere... ) desuden har ingen af mine 2 ørebørn haft mavekrampe pga ørene... kan slet ikke se sammenhænget i det... )

god bedring med hende... håber du vil blive ved med at opdatere os med hvordan det går... tænker jo meget på jer...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 08:29

bare sige at jeg tænker på jer hver eneste dag og krydser fingre for jer og jeres lille pige.

Jeg synes også klart at I skal lave en klagesag ud over det, selvom det måske ikke er det I kan overskue nu.

De læger skal dælme have at vide at de har lavet STORE fejl ved ikke at tage jer seriøst...

Til sidst vil jeg ønske jer alt held og lykke, og sige tak fordi du stadig har overskud til at holde os opdateret.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

pyh...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 23:13

Jeg har tænkt så meget på jer siden sidste tråd... jeg er så glad for at høre at der endelig sker noget - og jeg håber også de læger der har behandlet jer så uacceptabelt får en opsang.

Men pyh, hvor lyder det heller ikke godt med jeres lille pige. Jeg ønsker jer virkelig alt det bedste i alt det i nu skal igennem, og jeg håber du vil holde os opdaterede for jeg har virkelig tænkt meget på jer og på hvordan det hele går ...

Hilsen Mette

Med Korsvangs Salina, Luna og Nyholts Weingöttin (Fine)

SÆLGES

Trainers springsadel, 16,5-17" MEGET velholdt!

4 stk. Proffesionals choice, Elite, blå, str. M. Kun lidt brugt!

Se Præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hannover!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 11:20

Rart at høre at der sker noget og jeg håber at de snart finder ud af hvad der er med jeres lille pus

Jeg sender en masse positive tanker herfra...

Jasmin den 8. juni 2006

og Oliver den 26. juli 2007

0
0
Svar på denne tråd

Hannover...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 20:48

gudskelov at i endelig bliver taget seriøst..Jeg krydser alt hvad jeg har at krydse for at hun bliver rask. Vi skal selv til kontrol på hvidovre hospital den 15.8,vi har selv været hele turen igennem,så kan udemærket godt sætte mig ind i hvordan i har det..Jeg håber bare at vores datters tal stadig er langt nok nede og at de røde er steget lidt. som jeg også skrev i den anden tråd må i endelig skrive hvis der er noget i vil spørge om mht. klagen.

tænker på jer,og krydser hvad der kan krydses.

rikke

De bedste ting her i livet kan vi hverken se eller føle.Vi må opleve dem med vor hjerter. citat: Helen Keller

0
0
Svar på denne tråd

Også...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 23:25

...tanker herfra. Jeg håber det bedste for jer, og håber du følger op på tråden, da jeg tror vi er mange der tænker på jer.

Pøj, pøj.

KH. Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

Mange tanker...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 23:47

...herfra. Jeg er én af dem, der helt sikkert vil følge med i sagens udvikling. Jeg håber alt det bedste for jeres lille pige.

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

NB: Jeg tager ikke flere bestillinger i August måned. :)

0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 16:51

GODT at høre at I endelig bliver taget seriøst!

De andre læger skulle skamme sig, forældre er dem der kender deres børn bedst og hvis VI kan mærke noget er galt, så er ER der som oftest noget galt...

Håber at det blot viser sig at være noget forholdsvist harmløst der kan kureres *krydserfingre* :)

Mvh Sofie

Besøg familiens webside - www.123hjemmeside.dk/tyreengen/

Opdræt af søde ørkenrotter - tyreengens-oerkenrotter.webbyen.dk/

*Ørkenrotter i mange farver - se salgslisten på hjemmesiden*

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 09:03

Mon vi snart får en sånt ?? Krydser fingre for at alt er som det skal, men tvivler da vi ikke har hørt noget længe...

Tænker meget på jer.

0
0
Svar på denne tråd

Stadig...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 17:20

...intet nyt?

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

NB: Jeg tager ikke flere bestillinger i August måned. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider