Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvad de siger
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 19:08

Vi har jo Joachim på 3½ år.


Normalt er han rigtig sød at have med ud og handle, og har faktisk været god til at forstå, at fordi søster skal have tøj, ja derfor skal han jo ikke nødvendigvis


Så skulle søster ud og have regntøj, og gummistøvler.


Han har lige fået nye grønne, magen til fars, så nu kan han komme med i skoven, siger han stolt


Men så ser han der her smarte med Byggemand Bob...

Dem kunne han godt tænke sig. Nej siger jeg, du har lige fået.


Jamen, jamen, og hans øjne bliver helt våde, han hænger dem på plads, og da jeg skulle til at sige at det var godt, ser jeg at han vinker til støvlerne og siger hej hej støvler.


Pyha, mit hjerte, det var da ikke til at bære, så vi måtte lige ud og finde en is istedet.


Den røver, han er altså snu nogen gange. Men på en sød måde synes jeg.


Har i også sådanne små slyngler?




MVH Vipse

Egeskovgård


Bøgeflis til ridebane sælges.



0
0
Svar på denne tråd
 
 kærlighed
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 19:14
Åh den lille dreng var blevet forelsket! Hvor sødt!

Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det var
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 19:16

han vist.


Bare vent til din pige kommer i den alder


MVH Vipse

Egeskovgård


Bøgeflis til ridebane sælges.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh hvad
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:01

Hvor sødt var det lige


Helt ærligt - hvis det var min unge, så tror jeg ikke jeg kunne dy mig for at stikke ind og købe de støvler når han ikke så det - og så give ham dem som en eller anden overraskelses gave næste gang han har været en rigtig god dreng


Årh, ser bare for mig at han vinker farvel til de der overfede, superfantastiske, jeg kan næsten ikke leve uden, Byggemand Bob gummistøvler



Christel

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!


Skråstol og ammepude til salg - se præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh ja...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:05

Hvor sødt...


Altså.. Kan du ikke købe dem i nr´et større end han bruger nu??

;-) Han skal jo alligevel have nye på et tidspunkt. :-)


Men så er det måske noget andet som hitter..


Jeg havde nok heller ikke, kunne stå for det - Alt afhængig af prisen..


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og forresten...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:09

Det er skisme sjovt, når de får et "rigtigt" sprog..


Alexander på snart 3, har det med at sige - ( Hvis jeg siger nej til noget ): "Mor siger nej - Mig siger jo".

Samt - Hvis han vil noget: " Okay mor? Okay mor? ( med store spørgende øjne ), og når man så siger ja: vender han tommelfingeren op og sige "yes".


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 De koster
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:10

faktisk kun 80 kr tror jeg det var.


Har faktisk overvejet om jeg skulle købe et par.


Det er typisk ham.


Han får tit sneget noget med hjem.


MVH Vipse

Egeskovgård


Bøgeflis til ridebane sælges.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, hvor sødt...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:49

Jeg kan heller ikke stå for hende af min, når min datter skal hjem fra dagplejen eller skal i seng. Så får alle dukker og bamser og/eller de andre børn og så selvfølgelig Bente Dagplejer lige en "krammer" og et "nys"... Det skal de bare!


Akja, jeg tror heller ikke jeg kunne have stået for den med støvlerne. :-)





"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard


______________________...__________


Pga. halt hest mangler jeg noget at ride på. Læs mere på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh den kender jeg
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:56

Hvor lyder det sødt - jeg var nok også nødt til at købe de støvler til ham til en gave en dag. Især når han tacklede det SÅ pænt.


Jeg stod i næsten samme situation med Filippa i H&M forleden - hun forelskede sig bragende i et par ballerinasko med glimmer og hele molevitten. Hun stod længe med dem på fødderne og så sig selv i spejlet. Hængte dem pænt på plads, men stod og nussede dem inden hun gik videre.

Problemer er bare, at hun har haft et lignede par ballerinaer og dem kunne hun ikke lide at have på - de falder af når hun går da der ikke er rem eller noget til at holde dem på plads - så det ville være et dumt køb.

Men jeg er simpelthen nødt til at finde et par (to, lillesster skal også have) med en elastik over foden til hende - har set nogen i skobutikken, så jeg må derhen og se om de stadig er der i morgen.


TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille blob i mavsen




0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh hvor sødt
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 23:12

Vibse, hvor har du dog en sød dreng.


Og hvor er du heldig at ha så mild en søn, tænk hvis han havde sat i et kæmpe hyl, så havde du nok ikke overvejet helt så meget, at købe de gummistøvler - ja han er skisme snu er han


Vi må altså også se om ikke vi snart ku mødes. Men du ved klokken slår tiden går - Emil er næsten lige blevet 6 mdr.


Men vi 2 ville jo nok snakke sammen, som om vi havde set hinanden igår.


Kærlig hilsen Marlene

Mor til Emil født den 16. januar 2007 og arbejder på en søster/bror til Emil


Har fundet rigtig go part til Sam

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 09:08

Marlene.


Jamen ved du hvad, jeg har nu 3 ugers ferie.


Så mon ikke at vi kunne finde en dag vi kunne mødes over en kop the og nybagte boller.


Det er snart mange år siden vi sidst har drukket the sammen.






MVH Vipse

Egeskovgård


Bøgeflis til ridebane sælges.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 10:13

Ja, det ku være rigtig rigtig hyggeligt.

Skriver lige en privat besked til dig.


Kærlig hilsen Marlene

Mor til Emil født den 16. januar 2007 og arbejder på en søster/bror til Emil


Har fundet rigtig go part til Sam

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider