Vi har jo Joachim på 3½ år.
Normalt er han rigtig sød at have med ud og handle, og har faktisk været god til at forstå, at fordi søster skal have tøj, ja derfor skal han jo ikke nødvendigvis 
Så skulle søster ud og have regntøj, og gummistøvler.
Han har lige fået nye grønne, magen til fars, så nu kan han komme med i skoven, siger han stolt 
Men så ser han der her smarte med Byggemand Bob...
Dem kunne han godt tænke sig. Nej siger jeg, du har lige fået.
Jamen, jamen, og hans øjne bliver helt våde, han hænger dem på plads, og da jeg skulle til at sige at det var godt, ser jeg at han vinker til støvlerne og siger hej hej støvler.
Pyha, mit hjerte, det var da ikke til at bære, så vi måtte lige ud og finde en is istedet.
Den røver, han er altså snu nogen gange. Men på en sød måde synes jeg.
Har i også sådanne små slyngler?