jeg har ikke selv tvillinger, men min veninde har, de er nu 5 mdr. Og ja, det er da hårdt for hende, men hun siger selv at hun kunne mærke at det vigtigste var fra starten af at hun tog det roligt, og ikke blev stresset og frustreret når de græd, for hun har jo kun 2 hænder.
Det værste for hende er nok at hun ikke rigtig kan komme nogle steder alene, de bor på landet, og skal ud at køre bil for at komme nogen steder - og at handle med 2 babyer, det er ikke nemt, har hun dem i autostolene, så er indkøbsvognen fyldt med børn, og hvor skal hun så have varene? Nu har hun fået en fiks klapvogn, men der er stadig ikke plads til de store indkøb...
Men hun ville selvfølgelig ikke undværre dem for noget i hele verdenen - og når de først er her, så klare man også det!