Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hva mangler jeg? har brug for...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 15:56

ja tiden nærmer sig.. 8 uger til fødsel idag..

Redegenet er begyndt og jeg ved simpelhen ikke hvad jeg mangler osv.. så kom med jeres erfaringer, hvad købte i inden fødsel?

Vi har flg.

puslebord, barnevogn, skråstol, vugge, tremmeseng, bæresele og tøj...

Nøjj hvor jeg glæder mig


Hilsen Sole

- Nu med en spire i kroppen..

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ps...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 15:59

har også baby alarm og autostol 0-9 kg ;)

og ammepude


Hilsen Sole

- Nu med en spire i kroppen..

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vbn vcbn
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:46

mir bedste råd er at du ikke køber mere end basistingene ( som du jo har på plads ) førend barnet er kommet - køb så det du har brug for efterhånden som behovet opstår - så slipper du for den brøler rigtig mange vordene forældre gør - nemlig at købe ( dyre) ting de ALDRIG får brugt.


mit næstbedste råd er en pæn stak stofbleer der kan bruges til gylp og meget andet godt...



mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt forslag
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 18:42

Et numsetermometer og vaseline ;-)

Mht. tøj, pas på med for meget i de små størrelser, hvis der er tendens til store børn i familien, min var jo f.eks. 60 lang, godt jeg intet købte i 50, 56 kunne han være i en uges tid ;-)

Ammeinlæg til dig.

Babybadekar

Blespand

Sutter (min dreng gider ikke de små sutter)

Et par sutteflasker og noget MME til en nødsituation






Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Skal giftes d. 29/9-2007.

Mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 21:33
zinksalve hvis den lille numse bliver rød.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 22:01

HUSK: Panthenolsalve. Vi fik det anbefalet på sygehuset, og det er virkelig en fantastisk creme, der gør rød hud lyserød og fin igen lyn hurtigt...


Husk også at have bind, ammebh'er, ammeindlæg, bleer str. newborn, badekar, sengetøj, sutteflasker (og evt et par brikker mme) og sutter på lager...


Held og lykke med det hele og nyd maven mens du kan for du kommer garanteret til at savne den, når den er skrumpet ind - det gør jeg i hvertfald!!!






Hilsen Maria


En Pinto-hest...det er bedst!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Stofbleer...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 16:30

Masser af stofbleer.

Dem kan du ik få for mange af.

Jeg har 50-60 stk. til mine tvillinger, og jeg synes jeg har for lidt.


Annemarie

(Laura & Emma - 20/7/06 - Er 1 år nu og fyldt med energi)


If you can dream it, you can do it!!!




Pink følgrime sælges.

Fejlkøb, aldrig brugt.

Kontakt via HN

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider