|
|
| En forfærdelig oplevelse i børnehaven. |
|
|
Da jeg skulle hente Albert i børnehaven igår kunne jeg ikke finde ham. Var hele haven rundt i går og inde i huset 2 gange. Endelig går det op for pædagogen at jeg ikke kan finde ham og hun begynder også at lede. Børnene har hurtigt fattet at der er noget i gære og de leder også selv.
Pludselig er der en lille dreng der finder Albert sovende inde i et legehus. Nøj, hvor blev jeg lettet men også meget chockeret ! Han har et stort mærke på kinden efter en stang han formentlig har lagt hovedet på. Den forsvandt først ved 19 tiden, jeg hentede ham kl. 15.30. Pædagogen sagde han kun havde været væk i 10 minutter men det tror jeg ikke en tøddel på. Mindst 1 time har han sovet der uden pædagogen har reageret på at han var væk !!!
Jeg var så chockeret at jeg bar Albert hjem (bækkenløsningen har sgutte ikke godt af det) samt jeg tudede hele vejen hjem. Albert var lidt mærkelig, nok fordi han blev forvirret over at finde sig selv inde i et legehus sovende på gruset...
Er selvfølgelig faldet ned i dag og vi fik en snak med lederen i morges men det var meget ubehageligt at få den oplevelse at pædagogen ikke reagerer at der mangler et barn i flokken (12 børn pga ferie) efter 10 minutter, så 20 min. da !
Har I også oplevet at pædagogerne ikke har vidst hvor Jeres børn var henne, hvis I ikke kan finde dem, de ikke kommer når man kalder på dem. Jeg havde så ondt i maven igår da jeg gik rundt og ledte efter Albert. Jeg kaldte og kaldte flere gange. Blev virkelig nervøs om han var smuttet ud igennem hoveddøren og ud på den store vej ! Puhaaa, godt det er sommerferie idag !!! Beagle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha... |
| Forfatter:  |
Christel |
| Dato:  |
20-07-2007 13:16 |
|
Kan godt forstå, at du blev nervøs! Jeg ville godt nok blive gal, hvis jeg havde været ude for det. Hvad sagde lederen? Håber at du får det lidt på afstand i jeres ferie.
Mange hilsner Christel, mor til Anna født d. 21. juli 2006 - og termin 29. oktober 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha sikke |
|
|
en oplevelse. Kan godt forstaa du blev lidt oprevet, taenk hvis han var stukket af og de ikke havde opdaget noget.
I "vores" boernehave har jeg kun oplevet at de har styr paa boernene. SElv da Freya og hende ven kravlede over hegnet, de havde dog ingen itentioner om at stikke af. De ved ogsaa hvor hun ca. befinder sig naar ejg kommer
Mvh. Bodil Mor til to vidunderlige piger  Freya 16.05.03 Frida 17.02.07 "Livet leves forlæns, men forstås baglæns" Søren Aabye Kierkegaard
www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann Hifa udlånes se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OVerskrift |
| Forfatter:  |
Lisab |
| Dato:  |
20-07-2007 14:00 |
|
Øj jeg var bæevet tosset, hvis det var mig der ikke kunne finde en af drengene og pædagogen heller ikke vidste hvor de var  Men "vores" pædagoger ved ALTID hvor de er, selvom der er 63 børn og jeg spørger en som ikke har drengene i gruppen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja puha.. |
| Forfatter:  |
ShahXhibitor (Ina) |
| Dato:  |
20-07-2007 19:08 |
|
Føj for en oplevelse.. I vores BH har se altid styr på børnene.. Har aldrig oplevet at Oliver var væk.. De kan altid finde ham hvis vi ikke selv kan.. Det er godt i har ferie nu, så i kan få det lidt på afstand. Lyder for mig også som om han har været væk mere end 10 min, når mærket på hans kind var så lang tid om at fortage sig! God ferie
Med Venlig Hilsen Ina Brøndum Mor til: Oliver 16 08 03 Lukas 04 04 06 Termin 20 07 07 -En dreng igen igen.. Nu med hest igen søger part til ham.. 7870 omr Tak for gaven til min dejlige forlovede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor uhyggeligt |
| Forfatter:  |
TinaR |
| Dato:  |
20-07-2007 19:12 |
|
Det var da godt nok en skræmmende oplevelse - forstår godt din reaktion. Pædagogerne skal bare have tjek på de børn - har på fornemmelsen at det kniber lidt ved afhentning i Filippas børnehave. Tror ikke de helt har styr på hvem der er hentet osv - i hvert fald skal man rende og lede efter dem når man vil gå. Godt at Albert bare havde brug for en ekstra lur.
TinaR Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205 og lille blob i mavsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| omvendt ... |
|
|
jeg har prøvet at finde to børn rendende rundt mellem mine heste (bla en hoppe med et næsten nyt føl), og da jeg ringede til børnehaven havde de ikke opdaget at de manglede nogle børn, og her taler vi i hvert fald 30 min fra jeg går fra hestene igen til jeg har ringet
Hingsteføl sælges: Don Juan xRDH xLauries Crusador Højdalgaards Archilles xRDH xBlueHors Romancier Desuden sælges 1 og 2 års FR hingste (Se: Arthur og Romeo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det fatter jeg godt nok heller ikke |
| Forfatter:  |
gsims |
| Dato:  |
20-07-2007 22:06 |
|
at de ikke har opdaget... Gad også nok vide, hvad lederen har sagt? Gys og gru!
"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu" citat Niels Hausgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Useriøst |
|
|
Det var da useriøst af pædagogerne. Hvad sagde lederen? Min datter er i dagpleje så der er maks 5 børn at holde styr på. Der var dog en dag, da jeg kom hvor dagplejeren stod oppe i indkørslen/ved indgangen - og uden børn. Jeg blev lidt forundret og spurgte om hun havde gemt dem. Ja svarede hun kækt, jeg har sådan en hyndeboks, den passer lige i størrelsen. Vi blev dog enige om at Ida's lungekapacitet til hver en tid ville kunne høres inde fra sådan en boks alligevel haha  metjen - jeg tror ikke helt jeg forstår det sidste i dit indlæg "30 fra jeg går fra hestene igen, til jeg har ringet" Du gik ikke mens børnene stadig løb hos hestene uden opsyn vel?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi mister |
|
|
tit børnene nede i den børnehvae hvor jeg arbejder  Eller mister er nok et forkert ord, for de er der, men legepladsen er VIRKELIG stor, og med mange gode gemmesteder... Det er dog kun når forældrene kommer vi "mister" dem, for så gemmer de sig  Jeg har set et barn falde i søvn et underligt sted, og ligger de uheldigt kan det altså godt give mærker på kort tid. Havde f.eks en lille pige der faldt i søvn i sandkassen, med hovedet på en skovl. Jeg så hende sidde og lege, gik en runde på legepladsen, og 10 min senere da jeg er tilbage ved sandkassen snorksover hun. Hun bliver båret ind, og det mærke hun har fået efter skovlen er der stadig om eftermiddagen da hun bliver hentet, men ikke dagen efter. Og det var kl 9.30 hun sov...
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang. Min kærestes hjemmeside. Nissan-mekanikeren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
kan godt forstå at du blev forskrækket, men de er altså også kun mennesker. hvis der ikke må ske menneskelig fejl må du lade ham blive passet af robotter, eller kvit arbejdet og holde ham hjemme, husk ingen besøg hos legekammerater for der kan det også ske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| børnene |
|
|
blev "jaget" ud på den anden side af hegnet, og jo så gik jeg op og ringede - er i forvejen godt træt af både skole og børnehave som mener at børnene også må lege i vores have og ødelægge det de nu finder passende, samt smide brædder med søm i ned på hestenes løbegang, ødelægge hegn, og jeg kunne blive ved...
Hingsteføl sælges: Don Juan xRDH xLauries Crusador Højdalgaards Archilles xRDH xBlueHors Romancier Desuden sælges 1 og 2 års FR hingste (Se: Arthur og Romeo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Metjen |
|
|
Aaaah pyh hehe  Kan godt forstå du er træt at at være "offentlig" ufrivilligt. Det lyder da ret trættende oliviaemilie - træk lige vejret engang ikk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var da... |
| Forfatter:  |
Himmelfjer |
| Dato:  |
22-07-2007 19:56 |
|
...uheldigt... Og godt at han blev fundet sund og rask. Og muligvis var han mærkelig over at du græd? Han havde det jo fint og fatted sikkert hat og briller af hvad der foregik...  Men ja, TÆNK, at pædagoger er menneskelige...fy for pokker! Godt de ikke får mere i løn, hva'?  Jeg har af og til oplevet, at mit barns stuepersonale ikke vidste, hvor hun var. Men jeg ved jo godt, at sådan er vilkårene, når man er undernormeret og har langt flere arbejdsopgaver end forældrene tænker over.  Og ja, jeg hører også til de pædagoger, der ikke altid kan svare forældrene på præcist hvor deres barn er. Hvis de ikke er fra min stue. Og desuden er det sådan hos os, at forældrene godt ved, at man ikke kan overvåge børnene hele tiden og at man af og til engagerer sig i en aktivitet med en flok, hvilket betyder, at man i den periode ikke kan overvåge alle andre børn. Men man er tilstede og børn kan henvende sig for at få hjælp. Og sådan er det, for vi er ikke fængselspersonale.  Og så har børn jo en pokkers mani med at bevæge sig rundt. Det ville være meget nemmere, hvis de bare sad stille hele tiden!  Men selvfølgelig vil man under normale omstændigheder have en overordnet fornemmelse for hvor børnene befinder sig.  Camilla
Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grim oplevelse |
| Forfatter:  |
Christina |
| Dato:  |
22-07-2007 21:06 |
|
For et stykke tid siden skulle jeg hente Jennifer i dagplejen. Hvor dagplejemoderen var meget chokeret. Hun fortalte mig at imens hun havde siddet på WC, var alle børn gået. Hun opdagede det ved at Jennifer sad fast i døren og græd. Da hun kom ud var det kun Jennifer der sad i døren. De andre 3 børn var væk. Hun fik sin søns kæreste til at se efter Jennifer imens hun, sammen med sin søn, løb ud for at finde de andre børn. Der gik et stykke tid hvor de ledte og ledte.. til sidst mødte de en dame der havde set de 3 gå langs den store vej. Børnene var gået ned ad en ret stejl trappe.. over p-pladsen som er ret stor.. hen over vejen som er trafikkeret med busser, unge mennesker der drøner hurtigt afsted på knallerter og biler pga. en ungdomsklub. Jeg var meget chokeret over at det kan ske! -at børnene kan nå så langt. Jeg var dælme glad for at jennimusen sad fast i døren, for hun havde lige lært at gå, så hun var styrtet ned af trappen hvis hun var nået så langt. I forvejen har jeg det altid dårligt over at hun skal passes imens jeg studere. Så jeg drøner ned for at hente hende, lige så snart jeg har fri. Nu har de sat ekstra låse på alle dørene. Jennifer betyder alt for mig, jeg lever og ånder kun for hende. Jeg tror, jeg ved, at jeg ville hoppe ud fra det højeste højhus hvis jeg mistede hende.
Rosengårdens Sodapop til salg *Kat.1, rød med blis og sokker * 5 år* LA dressur og spring* Nem, kærlig og velopdragen *Kan rides af alle* God til ponygames, hestefodbold osv.* Går lige op i trailer*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|