Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 vil ikke ligge sig til at sove..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 21:20

nu har Nicholai snart skreget i 1½ time han er hamrende træt men ligger sig altså ikke til at sove. han har både fået ble, bryst og vælling. han tier kun still hvis jeg tager ham op, og så begynder han at sidde og lege med ting.


Kom med nogle gode råd? Bedre sent end aldrig for det samme gentager sig garanteret også i morgen


Louise

Mor til Nicholai 12/1-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 har du..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 21:24
tjekket hans øre??

Det gør nemlig rigtig modbydeligt ondt at ligge ned hvis man har ondt i ørene

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd
 
 kan han vende sig??
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 21:27
da joseph var lille lagde jeg ham på en hovedepude i hans lille seng så han lå skråt det lå ham trygt og så slappede han af hvis han kan vende sig så prøv at lægge en pude under madrassen og hæv den ved hovedet kan jo være han har ondt i mavsen el øret så er det ikke sjovt at ligge fladt...


Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et råd...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 21:36

Når Bastian skriger af træthed og ikke kan falde i søvn.

Tager jeg dynen og svøber den rundt om ham, så dynen ligger så tæt op af hans kinder at man lige kan skimte hans ansigt. Og helst dynen lidt hen over øjnene.


Og så sidder/går jeg vuggende med ham. Bliver ved og ved og ved... og tilsidst lukker han øjnene, jeg lader ham sove lidt hvorefter jeg lægger han i seng mens han sover.








Venlig hilsen


Stine :-)



Mor til verdens dejligste guldklump

Bastian 190107



0
0
Svar på denne tråd
 
 godnat og sov godt
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 18:35

Hejsa.

Jeg har Willliam på 2 1/2 år som heller ikke ville sove da han var i den alder.

Så købte jeg bogen "godnat og sov godt" og fulgte de råd og i dag har jeg verdens nemmeste barn at putte. Vi lægger ham, siger godnat, går ud og lukker døren og så hører vi ikke noget før næste morgen.

Det virker! Jeg kender flere der har brugt samme metode og det virker også for dem.

Så hvis du er sikker på der ikke er andet galt end at han vil være selskabelig kan det være du også har held med bogen...

evt prøv at lægge en bog under benene i hoved enden ag sengen hvis det er ørerne..

øj pøj

:-) Kitt


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider