Hejsa.
Jeg har Willliam på 2 1/2 år som heller ikke ville sove da han var i den alder.
Så købte jeg bogen "godnat og sov godt" og fulgte de råd og i dag har jeg verdens nemmeste barn at putte. Vi lægger ham, siger godnat, går ud og lukker døren og så hører vi ikke noget før næste morgen.
Det virker! Jeg kender flere der har brugt samme metode og det virker også for dem.
Så hvis du er sikker på der ikke er andet galt end at han vil være selskabelig kan det være du også har held med bogen...
evt prøv at lægge en bog under benene i hoved enden ag sengen hvis det er ørerne..
øj pøj
:-) Kitt