Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

junior seng hvornår???
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 21:19

Ja jeg er jo lidt stolt af Joseph vi flyttede for et pr mnd siden og han har stort set sovet i vores seng siden vi flyttede for hans vær stod ikke klar.. men så den anden dag blev vi færdig med det og skulle købe en seng til ham, egentligt skulle han ha tremme seng men han trives ikke skide godt i den (ikke noget plads at bredde sig på) så vi købte en junior seng sådan en udtræksmodel så han kan vokse i den det var lidt knald eller fald men første nat gik helt kanont han blev puttet fik sin go´nat flaske og sove troligt til kl 8 næste morgen og har sovet der lige siden..

han er kun 1 år og 7 mnd så jeg sys sgu det er flot af ham..

Skal siges hans vær er i de anden ende af huset...

Hvor gammel var jeres da de kom i junior seng første gang???...

Modellen ligner den her :

Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "

0
0
Svar på denne tråd

hedetufyer
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 21:27
Hejsa

Det synes jeg godt nok også er flot. Jeg ved nu ikke hvornår man normalt lægger dem i junior seng men ville umiddelbart tro at det ville være ved 2-3års alderen.
Kravler han ikke ud af sengen?

Reginella

Mor til Lucia 20-06-06 og stor knabstrupper elsker :-)

0
0
Svar på denne tråd

Niksen biksen
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 23:42

han sover trygt hele natten den først enat lagde jeg en skummadras ved siden af just in case næste morgen sov han stadig i sengen

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 11:46

Altså, Ida er 2 år og 1 måned, og sover sødt i sin tremmeseng stadig.

Hun har sovet i den på sit eget værelse fra hun var knap 5 måneder.

Jeg har ikke travlt med at få hende i junior seng, så længe hun troligt sover så flot i sin tremmeseng, og så længe hun kan ligger der uden besvær, tror jeg hun får lov at blive.

Det er nok mest fordi jeg er spændt på om hun vil stå op af en juniorseng - men mon ikke hun bliver der når vi når så langt, hun er jo vant til at lægge sig til at sove når hun kommer i seng. Vi får se.

Det er en sød model i har købt, jeg glæder mig nu også til at købe til Ida, og indrette værelset på en anden måde

Flot at Joseph sover i sin egen seng igen.

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville også
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 21:01

helst ha at han havde sovet i tremmesengen fortsat men vi kune mærke panikken brede sig når han blve puttet i den og havde mange laaange aftner inden han omsider overgav sig og sov joseph har altid elsket plads omkring sig når han sover da han ligger med armene ud til hver side lige fra den gang han stadig lå i vugge..

Joseph kravler kun ud om morgenen når han vågner så går han hen til døren og banker så ved vi han er stået op hehe så kommer han ind og lumre i sengen hos os en lille times tid de dage vi har god tid til det hehe...

Tror ikke du skal være urolig for Ida kravler ud bare sørg for hun får en seng der er lav nok og den skal ha en kant hele vejen rundt..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 08:24
Franciska fik sin seng i 2 års fødselsdagsgave af Farfar, og hun har sovet i den siden... Der gik et års tid før hun fandt det yderst morsomt at stå op efter sengetid og lege med sit legetøj i stedet... Men det er ikke så galt mere! :)

Mvh Bonnie

*Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did*

Gratis fotografering tilbydes: www.bjfoto.ridesiden.dk MODELLER SØGES!

Errare humanum est - men der må sgu være grænser!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider