Altså, Ida er 2 år og 1 måned, og sover sødt i sin tremmeseng stadig.
Hun har sovet i den på sit eget værelse fra hun var knap 5 måneder.
Jeg har ikke travlt med at få hende i junior seng, så længe hun troligt sover så flot i sin tremmeseng, og så længe hun kan ligger der uden besvær, tror jeg hun får lov at blive.
Det er nok mest fordi jeg er spændt på om hun vil stå op af en juniorseng - men mon ikke hun bliver der når vi når så langt, hun er jo vant til at lægge sig til at sove når hun kommer i seng. Vi får se.
Det er en sød model i har købt, jeg glæder mig nu også til at købe til Ida, og indrette værelset på en anden måde 
Flot at Joseph sover i sin egen seng igen.