Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Ubehagelig fornemmelse...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 12:01

egentlig kan jeg jo godt huske det fra sidst. Men jeg husker slet ikke, at det var SÅ ubehageligt og at det var SÅ meget...


Jeg er i dag i 37+0 og har især den seneste uge haft den der ubehagelige fornemmelse af, at baby er på vej ud, sådan med jævne mellemrum.

Hvis jeg fx flytter mig, mens jeg sidder på en stol, kan det føles som om noget inden i mig kommer i klemme, fordi barnet sidder så langt nede. Selv om det nok bare er sådan det føles.

Jeg vil ikke sige, at det direkte gør ondt; men ubehageligt er det i hvert fald.


Har I andre oplevet det samme og i hvilken grad?


Jeg er jo ved at være desperat efter at få fødslen overstået, så ethvert tegn på, at fødslen måske er bare lidt i gang, er kærkomment ;-)


"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 12:15

det r skam dit barn der har sat sig fast i bækkenet... vil jeg da mene ;-)


Sådan føles det i hvert fald hos mig - man føler næsten, at man sætter sig på deres hoved og at de er lige ved at plumpe ud.




TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille blob i mavsen




0
0
Svar på denne tråd
 
 TinaR...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 12:55
sig lige, at det er fordi han er på vej ud, pleeeaaassseee

"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen altså...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 19:56
hvis det kan gøre dig glad, så lad gå da... men faktisk håber jeg da ikke, at han bare lige pludselig kommer væltende ud og på gulvet

TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille blob i mavsen




0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, nu har jeg jo også
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 22:22

både trusser og bukser på, så han bliver nok fanget af noget i farten - og et eller andet sted var en styrtfødsel uden smerter da en ganske ok ting.


Jeg frygter det jo lidt, fordi sønnike er en kæmpebaby (ca. 20% større end normal), hvor min datter var en lille fis på bare 2840 g, da hun blev født to dage over tid...


Så jeg tvivler også lidt på, at jeg ikke opdager det, før han er ude


"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 12:51

Jeg har lidt af det samme..

Er nu 38+6 og håber på snart at få det overstået..

Føler også hele tiden der er noget under opsejling

Men, nej.. Hver gang er det bare "ingenting" *GAAB*




Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Mor til:


Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Termin 20 07 07 -En dreng igen igen..

Nu med hest igen

søger part til ham.. 7870 omr

Tak for gaven til min dejlige forlovede

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider