egentlig kan jeg jo godt huske det fra sidst. Men jeg husker slet ikke, at det var SÅ ubehageligt og at det var SÅ meget...
Jeg er i dag i 37+0 og har især den seneste uge haft den der ubehagelige fornemmelse af, at baby er på vej ud, sådan med jævne mellemrum.
Hvis jeg fx flytter mig, mens jeg sidder på en stol, kan det føles som om noget inden i mig kommer i klemme, fordi barnet sidder så langt nede. Selv om det nok bare er sådan det føles.
Jeg vil ikke sige, at det direkte gør ondt; men ubehageligt er det i hvert fald.
Har I andre oplevet det samme og i hvilken grad?
Jeg er jo ved at være desperat efter at få fødslen overstået, så ethvert tegn på, at fødslen måske er bare lidt i gang, er kærkomment 