|
|
| Begyndende veer? (Argh!!) |
| Forfatter:  |
Lea (Tasha) |
| Dato:  |
12-07-2007 12:47 |
|
Jeg tror snart, jeg bliver tosset! Tirsdag morgen kom der et skvulp vand, da jeg rejste mig, så vi var omkring fødegangen. Jeg fik at vide, at det kun var den ene af hinderne, der var sprunget, idet bebs stadig er fint pakket ind i intakt hinde. JM mærkede på og sagde, at jeg var usædvanlig blød og moden for at førstegangsfødende på dette tidspunkt - 1 cm livmoderhals tilbage og 1 cm åben. Siden fredag har jeg haft tiltagende plukveer, som de sidste to aftener er blevet næsten regelmæssige i 4-5 timer, for så pludselig at gå i sig selv igen De er ellers "gode", varer 45-70 sekunder og kommer med 3-6 minutters mellemrum. Men de forsvinder altså igen - suk... I nat kom veerne (eller hvad det nu er) så igen, men denne gang mærkede det anderledes - gjorde mere ondt, men til gengæld var de meget uregelmæssige. Der kom 2-3 stykker efter hinanden, og så sov jeg et par timer, før det gentog sig. I dag er der selvfølgelig intet bortset fra de sædvanlige plukveer og jag ned i benene. Hvad skal jeg tro? Er der noget under opsejling, eller går der 3-4 uger endnu??  Jeg er 38+3 i dag og har termin 23. juli.
Lea Hvor voldelig handling ta'r fat, der standser kunsten brat!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grrr... |
gsims |
12-07-2007 12:54 |
|
det er da drøn-irriterende for dig... Og umuligt at sige noget om, hvornår det sker, desværre... Jeg er de sidste tre morgener vågnet ved at få en rigtig ond ve - det har jo åbenbart bare været en plukve, men en ve var det altså. Man er så sikker på, at nu sker der endelig noget - og så sker der bare ikke en flyvende fis. Jeg håber for dig, at der snart sker mere. Selv om veer er trælse at have med kort mellemrum, så er det dog tegn på, at der snart sker noget 
"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu" citat Niels Hausgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Hej Lea Uha hvor det spændende!!! Håber så meget for dig at det for alvor går løs og husk at holde os opdateret  Krydser fingrer!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøj hvor spændende |
Gittes magi *Tatan* |
12-07-2007 16:54 |
|
Hold os endeligt opdateret. Jeg er jo så spændt på hvordan det går jer. Med mange lykønskninger, og et ordentligt pust ve-støv fra Gitte og Tatan.
Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre. Carl Scharnberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
J J |
13-07-2007 01:31 |
|
Synes du skal tag et smut på fødegangen og blive tjekket. Det du beskriver lyder lidt som min fødsel. Jeg havde en smule murren i maven som en gang imellem bed lidt og det kom regelmæssigt 2 min imellem andre gange 10 min imellem for så at forsvinde helt nogle timer og så komme igen. Jeg var til alm jordmor tjek og fortalte hende om det hun grinede og sagde det bare var plukveer for rigtige veer forsvandt IKKE igen og gjorde altså ondt. Hun ville dog gerne undersøge og guskelov for det for jeg var 8 cm!!! ÅBEN. Med kun lidt murren i maven. Jeg blev starks sendt på fødegangen og 2 timer senere var Nicholine født UDEN smerte!!! Så jeg synes da du skal tjekkes. Hvis ikke jeg var blevet undersøgt var det nok endt i en ufrivillig hjemmefødsel. Pøj pøj med det. '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Næ, her |
Lea (Tasha) |
13-07-2007 10:15 |
|
er såmænd ikke sket mere. I går gik uden andet end de sædvanlige plukveer. I nat havde jeg igen nogle stykker, der gjorde ondt, og her til morgen er det tilbage ved den sædvanlige menstruationsagtige murren i maven og lænden... Jeanne, det var da vildt! Sådan en smertefri fødsel vil jeg gerne bestille Men jeg kan næsten ikke tro, at mine "veer" giver noget, for når de har været der siden tirsdag, burde jeg jo have født nu, hvis de var "ægte". Jeg må jo prøve at væbne mig med tålmodighed. Hver nat tapløber mælken fra babserne, så hvis jeg havde været en hoppe, ville jeg være sikker på, at det var lige op over 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også her |
|
|
Det er ligesom mig da jeg skulle have Malthe, havde veer 7 gange over 3 uger som blev ved med at gå i sig selv inden han kom. Men da han kom så gik det også stærkt! Selvom jeg kun havde det som dig så var jeg 9 cm da jeg kom på fg. Jeg fik veer kl 4.00 og var på fg kl 6.00 da de havde lovet mig at sætte det igang så jeg kunne få det overstået, men jeg var 9 cm åben og 1 time efter fik jeg presseveer. Synes du skal blive tjekket, også for at se om du skal skynde dig NÅR det for alvor går igang... Pøj pøj
--Katja-- Mor til Ea 030305 og Malthe 271006 Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nnn |
Nanna Geenie |
14-07-2007 22:23 |
|
Jeg prøvede også, nogle dage før jeg fødte, at få noget jeg troede var begyndende veer: regelmæssige, gjorde en bitte smule ondt, og varede ved i mange timer. Det gik i sig selv i løbet af natten - øv, hvor var jeg skuffet næste dag! Nogle dage senere havde jeg en rigtig aktiv dag, gik mange kilometer, gjorde rent og mange mange andre aktive ting, og vupti, om aftenen fik jeg igen samme begyndende veer, og så gik vandet faktisk (heldigvis på toiletet, for det var bare grønt og ulækkert). Held og lykke, ud skal den nok komme  Nanna.
Støt børnecancerfonden www.boernecancerfonden.dk DEN SOM KUN. Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt. Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt. - Piet Hein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tja, her |
Lea (Tasha) |
16-07-2007 13:02 |
|
...er i hvert fald ingen baby endnu - og nu har jeg valgt at ignorere alt, der kan tolkes som tegn på snarlig fødsel! Så bliver jeg ikke skuffet, når der ikke sker en dyt alligevel  Natten til lørdag var vi en tur omkring fødegangen. Jeg ringede derind, fordi jeg havde konstante plukkeveer, som gjorde ret ondt. Jdm syntes så, at jeg lige skulle komme forbi til et tjek. Hun konstaterede, at baby er absolut klar til afgang - han står meget dybt. Jeg havde stadig 1 cm livmoderhals og var "rigeligt 1 finger" åben. CTG viste fin puls hos baby, samt at jeg havde sammentrækninger hvert 3.-5. minut. Da syntes jeg nu allerede, at de var begyndt at gå i sig selv igen... Vi blev sendt hjem for at afvente "tiltagende veer eller vandafgang" - så der står vi så nu. Her til morgen gik slimproppen - ad! Ellers er det status quo, jeg har rigtig mange plukveer, men de bliver ikke til mere. Så nu prøver jeg at overbevise mig selv om, at der går mindst 14 dage, før junior vil ud (det virker ikke! ). Hvordan går det med dig? Kunne læse, at Rumle stadig er hvor hun skal være Men er du ikke ved at blive skør af at ligge ned?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Ih altså, jeg glæder mig så meget til at du føder, det bliver bare SÅ spændende!! Nå, men der lader da til at bebs har gjort sig klar til at komme ud...indenfor de næste 14 dage Håber for dig at det bliver før, det må være uuholdeligt at vente og vente på noget så dejligt  Så skal vi ikke bare aftale at dit vand går om...hmmm...skal vi sige 3 timer, er du klar der?  Jo jeg er ved at være helt rundtosset af at ligge ned...har lige brugt 50 min. på at løse en svær sudoku...hvad er man dog ikke villig til, for at få tiden til at gå  Der bliver troligt klippet på målbåndet hver dag og det er en lige stor befrielse hver morgen at se målbåndet blive 1 cm. kortere, så er der 1 dag mindre tilbage og hun er blevet i min mave en dag længere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æv Stine |
Lea (Tasha) |
17-07-2007 08:11 |
|
...Jeg havde ikke set dit geniale forslag til en aftale - kan vi ikke lave den samme i dag?  Du bliver jo su-doku-mester i løbet af de næste uger! Der er tre uger endnu, inden du må komme op igen, ikke? Hvad gør du egentlig med bad og toiletbesøg? Foregår det bare så hurtigt som muligt, eller?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Jo, vi kan sagtens udskyde aftalen lidt...hvornår passer det dig?  Det foregår så hurtigt som muligt. Jeg får heldigvis ikke plukveer mens jeg står op. Det er selve bevægelsen NÅR jeg stiller mig op/sætter mig op eller vender mig, der får plukveerne til at komme. Nu er der 19 dage til jeg SKAL op og igang, så må det briste eller bære. Jeg brugte 1 time og 10 min. på en sudoku på nettet igår. Den ville ikke godkende den og jeg kunne ikke finde fejlen, så jeg måtte slette den og starte forfra, så det er projektet i dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 19 dage |
Lea (Tasha) |
17-07-2007 16:45 |
|
Ja, så kan jeg godt forstå du tæller dage ned  Hvornår det passer mig? NU!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lea... |
Hanne GJ |
19-07-2007 12:56 |
|
hvordan går det så med maven? Nu har vi jo ikke hørt noget i to dage. Har fulgt lidt med på sidelinien og det er da ret spændende hvornår småerne har tænkt sig at komme ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg er |
Lea (Tasha) |
19-07-2007 20:43 |
|
...her skam endnu. Jeg har haft plukveer med 5-30 minutters mellemrum i over et døgn nu, så jeg er efterhånden godt træt af det Nu må den baby gerne komme ud! Suk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lur mig |
Gittes magi *Tatan* |
19-07-2007 22:14 |
|
Om du ikke ender med en super hurtig og nem fødsel.  For alle de plukveer er jo med til at gøre dig mør og åben, så den bette bare "smutter" ud. Jeg sender lige et ordentligt pust af god gammeldavs vestøv  Mange hilsner fra Gitte og din gamle ven Tatan.
Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre. Carl Scharnberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte, det |
Lea (Tasha) |
20-07-2007 10:01 |
|
...håber jeg. Det ville ikke være så frustrerende med alle de plukveer, hvis jeg vidste, at de gjorde fødslen lettere. Så er de nemlig velkomne!  Tak for vestøv, jeg har åbenbart hårdt brug for det, når jeg nu kun kan finde ud af at lave plukveer Hils Tatan fra mig. Plukveerne gik for øvrigt i sig selv igen, da jeg gik i seng i går, så nu har jeg sovet hele natten (bortset fra de obligatoriske tisseture) - skønt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa!! |
bm |
20-07-2007 10:29 |
|
Uha det minder mig om min første fødsel, da jeg var i uge 38 var der også slimhinder der gik, var overbevist om at det var vandet og havde også småveer hele natten, men næste dag jeg skulle møde på fødegangen for at få sat fødslen sat i gang, var det ikke vandet der var gået, så vi måtte gå skuffet hjem igen.. Jeg havde derefter så mange plukveer, de sidste 6 nætter inden jeg fødte kunne jeg ikke ligge i min seng da jeg havde så mange plukveer.. Jeg var til jdm da jeg så var 39 uger henne altså 8 dage efter jeg troede vandet var gået, jeg var så mega træt at da jdm spurte hvordan det gik, satte jeg til at hyle var bare så træt.. Så hun mente jeg dagen efter skulle møde på fødegangen om en snak om igangsættelse.. Men i løbet af natten fik jeg rigtige veer, men det var jeg faktisk ikke klar over inden jeg begyndte at tage mig selv i at kikke på uret og tænke om 5 min for jeg ondt igen, så tænkte ok måske er jeg i fødsel og det var jeg, fødte senere på dagen en dreng... Men rigtig mange gange held og lykke og en masse veestøv afsted til dig...
Hilsen fra Bodil Mor til Mathias på 7 år Julie på 4 år Signe fra den 11.02.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Dejligt med søvn, men frustrerende at dine plukveerne ikke vil gå over i almindelige veer  Sender lige nogert vestøv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine, ja |
Lea (Tasha) |
20-07-2007 11:33 |
|
...det er lidt underligt, for det er jo lige omvendt af din situation. Det ville være smart, hvis jeg kunne få dine plukveer også, så må det da blive til rigtige veer hos mig, og dig og Rumle kunne nyde de sidste måneder i fred uden bekymringer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Nåh ja, pudsigt egentlig  Jamen der kommer straks en hel masse plukveer over til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så oprandt |
Lea (Tasha) |
23-07-2007 11:14 |
|
...terminsdagen, og baby ligger stadig og feder den i maven. Det ender sikkert med igangsættelse om 14 dage - det ville sgu være ironisk! Nå, men jeg har det nu fint, har vænnet mig til plukveerne og er holdt med at forvente, at noget er under opsejling, når de tager til indimellem. Og nu går der jo max 14 dage, før vi får lov at møde junior. Det hjælper lidt på utålmodigheden, synes jeg. Vestøv modtages stadig meget gerne! Stine, håber alt er ok i SU-doku-land  (40+0)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eejjj... |
Hanne GJ |
23-07-2007 11:28 |
|
nu kan den baby godt komme synes jeg også. I går gik jeg forbi to meget små tvillinger i et supermarked. De lå der på indkøbsvognen og sov så sødt. De var virkelig små, tror ikke de vejede ret meget over 3 kilo hver. Nøj det gav sug i maven og måtte nærmest stampe lidt i gulvet for at understrege over for kæresten at "sådan nogle vil jeg ossse ha´!" han kunne nu heller ikke helt stå for dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Hej Lea. Hmm, havde ellers lige håbet på at der var gang i noget, men åbenbart ikke  Her bliver der så sendt en ordenlig omgang vestøv *puuust* og afsted det fløj  Det går fint i sudokuland ... nu har jeg ligget i 4 uger og 1 dag. Der er kun 14 dage til jeg, uanset hvad, skal op og gå lidt rundt og det glæder jeg mig til. Stine 32+1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Nå så du har været logget på idag din bisse... hvad laver du her når du skal føde!!  Nogen forandringer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirgloryI |
|
|
Aha Lea...du har ikke været logget på siden 24/7...mon der er noget i gærde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for vestøv |
Lea (Tasha) |
27-07-2007 11:22 |
|
Det hjalp  Tirsdag morgen kl 5 var "plukveerne" igen regelmæssige. De bed godt, og jeg gik i bad for at holde dem ud - denne gang hjalp det ikke at tage to Panodiler og lægge mig igen. Kl 7 vågnede min kæreste, og jeg sagde, at jeg troede jeg havde veer. Jeg kunne stadig holde dem ud, men prustede noget når de kom. Kl 8 sad jeg på knæ i stuen og bed i lædersofaen (det påstår kæresten i hvert fald). Da ville jeg gerne afsted på fødegangen, var absolut ikke i tvivl længere - det var veer! Kl. 8.35 ankommer vi til fødegangen med hjælp fra en portør med en kørestol - veerne kom så ofte og var så kraftige, at jeg ikke rigtige kunne andet end at klamre mig til kæresten og jamre. Jeg var i en hel anden verden. Der blev i al hast gjort en fødestue klar. Jeg bliver undersøgt og er 8 cm åben. Hindeblæren er spændt og står og trykker, så jeg føler jeg skal tisse, men det kan jeg ikke. Veerne er rigtig slemme. Jeg kravler rundt på gulvet på fødestuen, og kæresten forsøger forgæves at få mig op - han prøver vist at bevare min værdighed - det punkt var jeg forlængst forbi Så går vandet, og jeg får med det samme pressetrang. Jdm får lokket mig op på briksen - jeg er helt væk og brøler højt . Jeg er 10 cm åben og får lov at presse. Meget voldsom og mærkelig oplevelse, synes jeg. Jeg brøler og presser og presser og brøler. Min kærestes hånd var ret øm bagefter. Jdm kommer indimellem med overraskede udbrud, hun synes vist det går stærkt. Hun beder mig om at mærke mellem mine ben, jeg kan mærke hovedet. Jeg brøler videre, og så er hovedet født. Jdm siger til mig, at nu skal han ud - ikke gispe, bare pres til! Så det gør jeg, og så kommer Tim til verden Han havde navlesnoren stramt om halsen, det var derfor jdm pludselig fik travlt med at få ham ud. Han har ikke taget skade, og begynder hurtigt at grynte, da han kommer op på min mave. Tim er født kl 9.33 efter 4,5 timer med veer og 18 minutters presseveer. Så jer der gættede på en hurtig fødsel fik ret! Han vejede 4110 gram og var 51 cm lang. Han er så dejlig og nem og vidunderlig og bestemt ventetiden værd! Undskyld hvis det er rodet, jeg orker ikke at læse det igennem igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STORT ... |
HHansen |
27-07-2007 11:34 |
|
tillykke med prinsen, har tjekket tråden her dagligt  Glæder mig til billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE! |
celeste (Céleste) |
27-07-2007 11:48 |
|
tilllykke Lea, det var dejligt at det gik så godt! Kan dog ikke forstå at hvis din lille dreng havde navne strængen om halsen at de så ikke tog ham med kejsersnit?
-Céleste
If you always do what interests you, then at least one person is pleased. -Katherine Hepburn
Healing af dyr og mennesker tilbydes, kontakt mig venligst på email eller besked såfremt du er interesseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Jubii tillykke tillykke tillykke tillykke  Hvor er jeg bare glad på dine vejne. Dejligt at det gik så "nemt" og du var så god til at få brølet ham ud Måtte lige grine lidt af ordet "brøle". Fedt i denne sammenhæng  Håber vi får billeder på et tidspunkt når du er klar. Endnu engang kæmpe knus og tillykke!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jubiii |
Gittes magi *Tatan* |
27-07-2007 13:44 |
|
Stort tillykke med lillefyren. Og hvor dejligt for dig at det gik så nemt og godt. Du ved hvor jeg er hvis du skulle få brug for min visdom . Lige nu sender jeg en dejlig svag brise af varme og ro til den lille ny familie. Skønt med en ny lille verdensborger  Knus og kram fra en glad Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årh hvor du er dygtig |
cruella76 |
27-07-2007 22:07 |
|
Og hjerteligt tillykke med store Tim  Billeder - billeder - billeder 
Christel At blive mor, er ikke svært - men at være det er! Skråstol og ammepude til salg - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for |
Lea (Tasha) |
28-07-2007 16:08 |
|
...tillykkerne  Jeg skal nok vende tilbage med billeder. Céleste, jordemoderen kunne jo først se, at han havde navlestrengen om halsen, da hovedet kom ud - og så var det lige sent nok til kejsersnit 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
hvor er det bare skønt det gik godt... 
Er konverteret til western Timaru er hjemme! tak Dina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
Nanna Geenie |
29-07-2007 22:20 |
|
...fra mig. Dejligt din ventetid er ovre. Sikken en stormfødsel, men det lyder som om du er skabt til at føde. Nanna.
Støt børnecancerfonden www.boernecancerfonden.dk DEN SOM KUN. Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt. Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt. - Piet Hein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fødsel |
|
|
Kæmpe stort TILLYKKE med den veloverståede (og lynhurtige fødsel)... En anelse misundelse herfra, hvor det - fra de første spæde veer kom - tog 28 timer at få Lillemanden ud  Ser frem til billeder. Endnu engang TILLYKKE
mvh Trine - mor til Mads 200506 Don´t let a fool kiss you ....or a kiss fool you
Kun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Stort tillykke! Det er nemlig rart i den sidste ende at man har haft mange snydeveer, da det alligevel giver noget så selve fødslen går lidt hurtigere  Spændt på billederne!
--Katja-- Mor til Ea 030305 og Malthe 271006 Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå for |
celeste (Céleste) |
30-07-2007 19:27 |
|
pokker, det var sørme vildt! Godt han er fin og god!
C
http://www.petcab.dk
Dyretransport med god samvittighed! Healing af dyr og mennesker tilbydes, kontakt mig venligst på email eller besked såfremt du er interesseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
cilis |
30-07-2007 19:52 |
|
Tillykke med jeres søn! Sikke en lynfødsel, sådan en vil jeg også godt have. cilis (28+6)
cilis Med et lille liv i maven Festina lente
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er der |
Lea (Tasha) |
02-08-2007 19:02 |
|
...billeder. De er fra i dag.   Se venligst bort fra den fedtede pandekrølle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han er godt nok... |
Dufaux ♥dufaux♥ |
02-08-2007 19:17 |
|
han er bare for dejlig.. hvor er han dog sød.. ihh sidder helt og tænker tilbage på at rasmus var så lille.. det går bare så stærkt.. men han er bare dejlig rigtig hjertelig tillykke med ham.. skøn dreng.. hilsen stine
- mor til dejlige Rasmus 17-10-06. børnetøj, skråstol, sko, legetøj osv sælges/bortgives. skriv for mere info - undervisning til og med la niveau 50731996
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fine fine |
celeste (Céleste) |
03-08-2007 07:52 |
|
billeder Lea! Ham kan du godt være stolt af!  Vh Céleste
http://www.petcab.dk
Dyretransport med god samvittighed! Healing af dyr og mennesker tilbydes, kontakt mig venligst på email eller besked såfremt du er interesseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Hvor er han bare vidunderlig at se på Lea. Glæder mig til endnu flere billeder af smuksakken 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Lea |
Gittes magi *Tatan* |
03-08-2007 22:23 |
|
han er jo en virkelig skøn unge , er det muligt at reservere ham allerede ? Jeg har en meget glad og aktiv pige fra d.23.januar.07. som skal afsættes om sådan cirka 20 år . Og helt ærligt, så er han da ikke til at stå for med den der Elvis-krølle, også selvom at den er fedtet  Mange lykønskninger fra Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak skal I have |
Lea (Tasha) |
05-08-2007 17:16 |
|
Vi synes jo, han er verdens lækreste unge  Gitte, det lyder ikke som nogen dårlig plan - sådan en svigermor kunne jeg godt ønske for ham Men jeg ved ikke helt, måske vil de unge mennesker til den tid også selv gerne have noget at skulle have sagt? Men jeg skal gøre mit bedste for at indoktrinere ham! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|