Hej,
Nogen der har haft børn med trøske i munden, som IKKE er spædbørn?
Min datter som fylder fem i dag har åbenbart fået trøske i munden (jeg har ikke set det endnu, da jeg tager tidligt på arbejde).
Hun havde havde det meget da hun var spæd, men ikke siden. Ikke engang da hun fik astmamedicin (det får hun ikke mere).
Jeg har ringet til lægen og sekretæren lød sådan lidt: "Hvorfor får hun det når hun er så stor? Det må vi hellere holde øje med."
Nu bliver jeg helt bekymret. Og tænker straks på sukkersyge, immunforsvarsdefekter m.m. 
Nogen der kan berolige mig lidt?
/minski