Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Føde på Esbjerg Sygehus?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 09:16

Ja i næste uge skal jeg til første undersøgelse hos lægen og der bliver man vel spurgt om hvor man vil føde. Dajeg bor i Esbjerg ville det være nemmest at føde der, men hvordan er jeres erfaringer med denne FG?


Vh. Amalie


Alle har fotografisk hukommelse,

det er bare ikke alle der har film i...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 13:31
Slet ingen?

Vh. Amalie


Alle har fotografisk hukommelse,

det er bare ikke alle der har film i...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sydvestjysk
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 13:39

Jo da, det var der Ida så dagens lys for to år siden

Det kan du bestemt vælge - jeg synes de er gode derinde og har styr på tingene


Hvem har du som JM?



VH Malene !




Kig inden for på


Vitte's Blog


Familiens Blog



When the going get's tough - the tough goes shopping!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode anbefalinger
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 16:09

Hejsa,


Jeg har født på Esbjerg sygehus for 2½ uge siden - og det kan bestemt anbefales. Super gode JM og dejlig fødestue. Det eneste der er lidt dårligt, er at der på barsels gangen er to mands stuer. Dog er personalet mv helt i top.


Mvh

Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 19:25

Jeg har ingen jordemoder endnu. Er kun 7+3, skal til første lægeundersøgelse på torsdag. Har dog været nede for at få det bekræftet.


Det lyder til at jeg roligt kan sige jeg vil føde der. Der er jo lang tid til, men det er godt med nogle erfaringer.


Vh. Amalie


Alle har fotografisk hukommelse,

det er bare ikke alle der har film i...

0
0
Svar på denne tråd
 
 111111111111
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 09:18

Jeg har født alle mine piger der (3 stk) og kan anbefale det med et stort +. Som Lene skriver, synes jeg også at det med 2 mands stuer er træls. Efter en fødsel har man brug for lidt ro til amning mm, og det er ikke nemt med forskellige familemedlemmer i tide og utide, jeg bad om en enestue og fik sørme en på gyn.afd som ligger sammen med barselsgangen. Ellers er alt ok derinde og maden er rigtig lækker


Lenette


En frieser er et valg for livet

opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider