Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Idag er Frederik 11 måneder.
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 16:57

Ja idag blev Frederik så 11 månder, og nu er vi tæt på den aller førtste fødselsdag og jeg er gået helt amok i en gaverus, for selvfølgelig skal han da ha´.


Se lige hvad jeg har bestilt på nettet.





En raket bil


ikke om jeg kunne stå for den.


kh



mette


Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching



Undervisning på Hele Sjælland, og nu også i Malmø!


Kvalitets unghest søges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 17:07

Den er da ALT for sej... Han bliver ellevild den lille fødselar. Jeg har set sådan nogle mariehøns, som man kan sidde på og styre, men den raketbil slår da mariehønen med flere længder!!!



Hilsen Maria


En Pinto-hest...det er bedst!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 mariehøns
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 17:16

maria>> jeg har også engang set de der mariehøns, men nu kan jeg ikke finde dem nogen steder mere.


Kh



Mette


Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching



Undervisning på Hele Sjælland, og nu også i Malmø!


Kvalitets unghest søges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sejt!!!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 19:30

Ej hvor er den sej!


Tør slet ikke at vise den til farmand, for så bliver den da bestilt til Silje omgående! - og hun er kun 5 uger...


Glæder mig til billeder af Frederik på køretøjet.




Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kors hvor er den fed:)
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 20:28

Hvad måtte du slippe for sådan en?


Den skal nok blive et hit



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 21:35

Jeg har set mariehønen både i BabySam og i en forretning i Aalborg, som jeg ikke kan huske hvad hedder . Men jeg synes altså, at racerbilen er fedest til en dreng. Har du et link, for sådan én skal Mathias da også have på et tidspunkt...



Hilsen Maria


En Pinto-hest...det er bedst!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg så den
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 21:53

Jeg så den her på


www.drengeunivers.dk under gåvogne (tror jeg det var) Men der findes mange andre (incl. heste) fra det firma der har produceret raketbilen.


Prøver lige om jeg kan finde et link.


Den koster 960,- men jeg var solgt.


www.blueballoon.dk/site/ mainkategorier.asp?mai...io%20Flyer


Det er linket til den anden side www.blueballoon.dk der også har dem.


Kh



Mette


Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching



Undervisning på Hele Sjælland, og nu også i Malmø!


Kvalitets unghest søges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den er da for sej.
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 09:20

Hvornår kan de ca. begynde at bruge den?


Jeg har nemlig også allerede fået købt en hel vognpark til Mads, men benene er for korte til det hele endnu



Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wheely bug
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 11:39

Er det denne i tænker på?

Man kan også få den som ko, mus og bi.

Den er rigtig god motorisk for børnene, da den kan køre til alle sider og ikke kun frem og tilbage som de fleste scootere...


Victoria får i hvert fald en til sin første fødselsdag


Se og læs om dem her: www.carla-co.com




Hilsen Ditte

Mor til Victoria født d. 28. august 2006.


- Love between people is complicated -

- Love to an animal is pure -



0
0
Svar på denne tråd
 
 Service
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 21:02

Wauw tal lige om hurtig levering.


Jeg købte jo den der raket bil igår på nettet, og idag ankom den så med posten.


Den er helt vildt sød, og jeg glæder mig til at Frederik kan sidde på den og "flyve"




Kh


Mette


Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching



Undervisning på Hele Sjælland, og nu også i Malmø!


Kvalitets unghest søges.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider