Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hvor sikker ?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 12:42

Jeg sidder her og ryster over hele kroppen... af glæde. Jeg har lige taget en test, og sørme om ikke der var 2 steger :-)

Prøver at få tid ved lægen. I indlæget ved testen siger den 99% sikker... hvad er jeres erfaringer :-)

M.v.h Katrine

0
0
Svar på denne tråd

er den først pos.
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 12:43

er den 100%... derimod neg. 99%...

så tillykke..

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

Tak skal du ha
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 12:50

Har lige snakket med lægen... de vil ikke ha mig ind til prøve endnu... er kun gået 4 dage over tid, så de mente den ikke var sikker... jeg skulle vente til engang i næste uge :-(

M.v.h Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 12:52
godt du kan du kan regne med den er sikker. Den var god nok ved mig.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

En graviditetstest
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 12:54

...kan ikke være falsk positiv. Den tester for et hormon, der hedder HcG, og som man udskiller i urinen, når man er gravid. Hormonet findes KUN i kroppen, hvis man er gravid, så du kan være ganske rolig - du ER gravid. Tillykke med det! :-)

(37+2)

Lea

Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd

altså nu
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 12:59

har jeg taget en til... der er også 2 streger... så jeg håber den er god nok :-) :-)

Så skal jeg rigtig belemre jer alle sammen med alle mine spørgsmål :-)

M.v.h katrine

0
0
Svar på denne tråd

lægen...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 13:03

Grunden til at lægen siger som han gør, er højst sandsynligt at der er mange graviditeter der går til grunde meget tidligt, altså lige omkring den forventede menstruation, men når du har testet positiv, så ER du gravid.

Jeg testede selv positiv på dagen jeg skulle have min mens, ringede til lægen ugen efter, men de ville først se mig når jeg var 10 uger henne, de sagde at den test jeg havde taget var lige så god som den de kunne tage...

Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 13:11

skal det helt klart lyde herfra.

kan tydelig huske da jeg fik min første positiv test den 11/4 om aften nej hvor jeg rystede turde ikk sige noget til min mand da jeg stadig havde 4 dage tilbage til forventet mens men tog et par stykker hver dag og mange efter tiden for ville jo gerne se en bragende positiv test og inden der var fået 1 uge var alle bragende positive og jeg fik ringet til lægen i en fart og fik det bekræftet.

men jeg havde så også en masse billige teste liggende.

MVH
SANDRA82

venter mit 3 barn til december '07

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 13:53

Eeiii tillykke da, viste da ikke du gik rundt og var skruk...

Det bliver da bare spændende... Bare synd at arentsmindes bedste dagplejer er stoppet, men er jo læææænge til du får brug for sådan en :)

Endnu en gang tillykke :)

Mvh. Pia

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 14:13

Det bliver da dejligt... Tillykke med det.

Knuser Annette

Drøm sødt min elskede Octavia
0
0
Svar på denne tråd

tak skal
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 16:09

i ha allesammen. Det er stadig ret uvirkeligt for mig... skal til lægen i næste uge, og så håber jeg hun siger det samme som testene :-)

M.v.h Katrine

0
0
Svar på denne tråd

gravi-tests.
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 08:44

De graviditetstests man kan købe er de samme som dem lægerne kan købe = lige så sikre ;)

Som andre også har nævnt, så vil lægen som regel ikke se en før 8-10 uger henne, da den aller værste abortrisiko da er overstået.

Der er heller ikke så meget de kan gøre, konstatere at du er gravid? jamen det har du jo selv lige bevidst ;)

Tillykke med det :)

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 09:41
Stort tillykke, som de andre siger er du gravid når den er positiv. Du skal da ikke undskylde dine spørgsmål, det er jo det ve og ble er her for! Pøj pøj med det!

--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006

Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!

0
0
Svar på denne tråd

Lægen laver
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 09:46

...såmænd bare en graviditetstest fuldstændig tilsvarende den, du selv har taget. Så resultatet bliver ikke mere rigtigt af, at testen er taget hos lægen ;-)

Lea

Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider