Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hørt i aften
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:54
"Mor jeg kan ikke sove, for jeg har åbne øjne"

Så mente damen åbenbart, at jeg ville lade hende blive oppe Skøre unge.

Mvh. Bodil


Mor til to vidunderlige piger ;-)


Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Citat: Søren Aabye Kierkegaard


www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd
 
 hihiihi
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 23:14

Ligesom min den store som gerne vil ha lyset tændt ellers kan hun ikke falde i søvn... som om man skal se når man skal sove ;) Haaallo dine øjne skal være lukkede når du sover :)


Mvh. Pia



At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 07:05

Hehe, den var meget god... ;)


Pia - Da jeg var lille skulle jeg også have lys, det var fordi jeg var hunderæd for mørket. Har du spurgt om hun er det?


Mvh Bonnie


**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

Logo/Banner/Fotografi: www.bjfoto.ridesiden.dk

Gratis fotografering i hele Juni og Juli! Book nu! Kontakt via PB eller hjemmesi

0
0
Svar på denne tråd
 
 freya..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 09:07
falder også i søvn med lyset tændt ellers er hun bange.

Mvh. Bodil


Mor til to vidunderlige piger ;-)


Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Citat: Søren Aabye Kierkegaard


www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:28
oliver kommer med bemærkningen "øjnene gør ondt når de er lukket " hver aften, og mener dermed at han ikke skal lukke dem...

MVH.


Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05


0
0
Svar på denne tråd
 
 lyset tændt
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 12:03

Bare rolig, selvfølgelig ved jeg at hun kan være bange, men det er mere en vane nu, og min kommentar var også mere et "citat" fra engang jeg havde denne lille diskution med hende... ;) Hun får skam også lov at ha et lille lys tændt når hun skal sove, men de gange hun vælger at hun vil sove inde hos mig, er det med alt lys slukket, og døren på en minimal sprække så der anes et lys fra stuen :)


Mvh. Pia


At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider