Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Alternativ til barnevognssele?
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 20:54

Findes der det?

Viktor vil kun sove på maven eller til nøds på siden, og det kan han ikke rigtig komme til med barnevognsselen på, hvilket resulterer i at jeg ikke kan få ham til at sove i den pt

Så tænkte jeg om der ikke findes en anden løsning end en sele der "holder ham på ryggen?"

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 21:34

Har lidt samme problem med Laura. Hun sover jo ellers super - Men ikke om hun falder i søvn i alm barnevogn. Der skal hun ligge fastspændt i voksipose! For ellers vil hun også om på maven. Og hun kan simpelthen vikle sig ind i alle seler - Så det næsten er umuligt at få hende ud.

Ved dog, at min venindes dreng altid lå på maven med sele på.. (?). Hvordan det fungerede ved jeg ikke. Måske siderne bare var løse nok, så han kunne vende sig?

Men dette er også grunden til, at Laura faktisk altid sover indendørs hjemme.. Øv. Men så får hun sin søvn..

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Vuggestue krybber
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 21:40

hvis du får fingrene i en krybbe alla dem de har i vuggestuerne så er du ovre det problem Dog har du skabt dig et nyt problem, for den er ikke nem og langt fra fiks at trille rundt med Dog kan de sove i den til de bliver 3 år da den som regel er væsentlig mere rumlig end en barnevogn

Med venlig hilsen

Lena

PART SØGES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

Emma...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 21:40

Vores Emma sover også tit på maven i barnevognen.

Hun har selen på og kan komme rundt alligevel.

Hvordan ved jeg ikke, men det er ikke noget problem for hende.

Lige hvad du ellers kan bruge ved jeg ikke.

Annemarie

(Laura & Emma - 20/7/06 - Snart 1 års fødselsdag)

If you can dream it, you can do it!!!

Pink følgrime sælges.

Fejlkøb, aldrig brugt.

Kontakt via HN

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 07:38

Terkel sover også altid på siden med selen på det kan de sagtens.. set er jo ikke sådan at de ligge total fikseret i barnevognene når de har sele på..

meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 5500.- eller bud billeder på præs.
0
0
Svar på denne tråd

Sele i vognen
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 10:09

Tror ikke der findes noget alternativ til sådan en sele.

Mille kan også sagtens ligge på siden når hun har sin på i vognen.

Hvad med at spænde ham omvendt fast i den så, hvis han nu kun vil ligge på maven og sove???

Det må da sagtens kunne lade sig gøre...

venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 11:37

Da jeg arbejdede i en vuggestue, havde vi også nogle børn, som kun sov på maven og blev lagt til at sove på maven.

Der gav vi dem selen omvendt på - altså selens rygside på maven også ku de nemt være spændt fast og alligevel sove på maven.

Kærlig hilsen Marlene

Mor til Emil født den 16. januar 2007

Søger part til min oldenborg vallak og hjælp i stalden

0
0
Svar på denne tråd

"selepose"
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 20:52

Jeg ved ikke, hvor man kan få dem, eller om de overhovedet forhandles mere, men jeg ved at man førhen kunne få nogle seler, som nærmest er en hel pose, hvor barnet "kun" har armene ude. Ved de har dem i nogle vuggestuer endnu. Her har barnet noget større bevægelsesfrihed.

Vores Tobias har ingen problemer med at ligge på siden i en alm. Snuplet-sele. Jeg har bare løsnet den lidt, der hvor den er spændt fast i bunden, og den der sidder rundt mellem benene. Den sidder stadig "stramt" om hans krop! Han kan også sagtens komme om på maven.

Måske det kan gøre det.

/Rhaja :)

BRIO KLAPVOGN SÆLGES

Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider