Jeg ved ikke, hvor man kan få dem, eller om de overhovedet forhandles mere, men jeg ved at man førhen kunne få nogle seler, som nærmest er en hel pose, hvor barnet "kun" har armene ude. Ved de har dem i nogle vuggestuer endnu. Her har barnet noget større bevægelsesfrihed.
Vores Tobias har ingen problemer med at ligge på siden i en alm. Snuplet-sele. Jeg har bare løsnet den lidt, der hvor den er spændt fast i bunden, og den der sidder rundt mellem benene. Den sidder stadig "stramt" om hans krop! Han kan også sagtens komme om på maven.
Måske det kan gøre det.