Jeg var ved lægen igår hvor han målte noget "æggehvide" i min urin - han mente ikke det var noget, men ville selvfølgelig "dyrke prøven" og jeg skulle så ringe efter svar idag...
Der snakkers om eventuel xtra scanning osv.
Så er det jeg kommer til at tænke på - hvis du fik en xtra scanning grundet formodning om komplikationer, kunne du så finde på f.eks. at spørge vedr. køn, billede m.v?
(Forudsat du ikke kender kønnet)
Eller er det "uden for nummer"?
Vi kender ikke kønnet 100% (heller ikke 99%
)
Vi har da talt om at betale en scanning - men nu hvor vi er så langt henne kan det ikke betale sig, så kan vi lige så godt få spændingen løst når h*n bliver født 
Men hvis man nu blev sendt til en sådan scanning, ville du s være "fræk" nok til at høre om f.eks. kønnet?
Eller ville du "bare" være tilfreds med at høre der ikke er noget i vejen?
Min prøve viste forresten ikke noget idag, så er rolig 