Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Har ik' skidt i 2 1/2 dag...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:03

Hvad skal jeg gøre? Mathias er 5 1/2 uge og har indtil nu skidt flere gange om dagen, men nu har bleen været tom i 2 1/2 dag. Det er da ik normalt er det? Han har dog tisset, lige som han plejer. Han får mm og lidt mme...

What to do?




Hilsen Maria


En Pinto-hest...det er bedst!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ammer du?
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:11

Ammer du eller er det erstatning? Hvis du ammer, er der ingen "ko på isen" , men med erstatning skal de helst lave stort hver dag.

Sukkervand kan "løsne maven" lidt.



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 isyeudboieubive
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 12:18
da terkel var bette sked han ca hver 7. dag.. deter helt normalt

meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 5500.- eller bud billeder på præs.
0
0
Svar på denne tråd
 
 lukas kunne
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 14:06
Lukas kunne i den alder nøjes med en gang om ugen, men da han var så på fuld amning.


Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd
 
 Og så har barnet skidt...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 16:11

ud over det hele! Ud igennem det ene bukseben . Det stank og lignede dijon sennep... Farmand var ved at kaste op og overlod barnet til moar ha ha.



Hilsen Maria


En Pinto-hest...det er bedst!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 skidt...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 17:46

ja,men så endte det jo "lykkeligt"...hehe...




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 19:58

tog du ikke billeder af faderen?? Det er imponerende, hvormeget, der kan komme ud af de små størrelser!! Jeg har endda prøvet at klippe tøjet af min ældste søn!! Det var overalt indenfor bodystockingen ...han blev afklædt direkte under bruseren!! Han var ikke særlig imponeret



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 winnieK
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 23:51

Hæ hæ - næste gang han skider ud over det hele så SKAL jeg bare have et billede af farmand. Han var nærmest grøn i hovedet og vildt utilpas over Mathias' kraft præstation!!! Det ville være perfekt i scrapbogen tihi



Hilsen Maria


En Pinto-hest...det er bedst!!!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider