Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 udsalg i babysam
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 14:56

Starter onsdag d. 27 juni til 18 august.


Opdagede det da jeg ville købe ny autostol, og så kommer den på tilbud i morgen, det kan jeg da godt vente med.





Hilsen Lene
Lillevangs heste er de bedste
Mor til Carl født 22/2-07
3 års springvallak sælges
Se præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 17:01

Var derinde igår, og venter med at lure mere til udsalget er startet- men fik dog købt en rigtig sød sengehimmel, der var sat 30 % ned .

Der er også udsalg i Baby-Vest, men der fik jeg ikke købt så meget, der var 1000 mennesker og svedende varmt, så jeg orkede ikke så meget...





Prima welsh hingsteføl sec. A sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi købte en autostol
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 22:51
...vi var derinde i dag og købte en autostol. eller dvs. vi havde tænkt os at leje en i 8 mdr., men så opdagede manden, at der var udsalg i morgen og vi kunne få en maxi cosi for 800. Den søde sælger gik med til at sælge os stolen til udsalgspris selv om udsalget først starter i morgen. Vi købte også nogle andre ting, så vi var gode kunder.

Godt gået, Babysam i Køge, god service


- Kirsten



0
0
Svar på denne tråd
 
 Øh jeg troede det var startet
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 23:05

Jeg var i Babysam i sidste uge for at hente en Hokus Pokus stol til 450 kr, møj billig . Og fik tøj til 30 kr pr del, samt noget legetøj som var sat ned til halv pris.


Det var i Svenstrup nordjylland jeg var!


Hov jeg fik da også købt sådan en lugtefri blespand + ekstra poser til den. Og engangs vaskeklude og og og...


Hm jeg brugte faktisk 1200 kr, suk


Forsat god aften fra Gitte





Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Babysam..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 11:37

i Svenstrup startede deres udsalg for 1½ uge siden - jeg bor lige bag ved og kan se der konstant er trængsel på parkerings pladsen ;-)




Mvh. Lise D


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider