Jeg sidder og ser "de unge mødre" - det ene par er taget til babysvømning med deres bette dreng.
Nu er jeg ikke sådan til pusse-nusse-nutte-synge-plapre- sludren i grupper.
Måske bliver jeg så "underlig" når jeg har fået den bette, hvem ved - men lige pt. nejtak.
Derfor; babysvømning, er det virkelig sådan noget fælles rundkreds af mødre med baby, og så mariehøne sang og bølgegang???
Er sikker på Michael ville korse sig om jeg bød ham dette.
Og som det ser ud nu, ville jeg også helt klart melde fra.
Som sagt, aner ikke om jeg får et andet pylre-syn på sagen om en måneds tid, men ja...
Hvordan foregår "din" babysvømning?
Kan man ellers selv tage afsted, kun forældre og baby - uden at være på et hold?
Eller er det skidt uden "guide"?
P.S. håber ikke jeg sårer nogen eventuelle pludremødrer 