Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Babysvømning?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 21:12

Jeg sidder og ser "de unge mødre" - det ene par er taget til babysvømning med deres bette dreng.

Nu er jeg ikke sådan til pusse-nusse-nutte-synge-plapre- sludren i grupper.

Måske bliver jeg så "underlig" når jeg har fået den bette, hvem ved - men lige pt. nejtak.

Derfor; babysvømning, er det virkelig sådan noget fælles rundkreds af mødre med baby, og så mariehøne sang og bølgegang???

Er sikker på Michael ville korse sig om jeg bød ham dette.

Og som det ser ud nu, ville jeg også helt klart melde fra.

Som sagt, aner ikke om jeg får et andet pylre-syn på sagen om en måneds tid, men ja...

Hvordan foregår "din" babysvømning?

Kan man ellers selv tage afsted, kun forældre og baby - uden at være på et hold?

Eller er det skidt uden "guide"?

P.S. håber ikke jeg sårer nogen eventuelle pludremødrer :)

... Er gravid ;D med termin den 28. juli ...

Søger derfor med lys og lygte en part/rytter til Amigo.

se præs! Postnr. 8362/8660

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 21:19
Hos os kan du både tage afsted alene med din lille gudklump men du kan også ringe og få en enetime med instruktøren.

Louise

Mor til Nicholai 12/1-07

0
0
Svar på denne tråd

babyerne elsker sang
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 23:57

Så ja vi synger, pludre og hvisker søde ord i deres øre .

Jeg har Louise på 5 mdr og vi har svømmet siden hun var 7 uger. Hun er mit 3. barn og jeg har også gået til svømning med de to store.

Man skulle tro at jeg så er total proff med det der babysvømning, men jeg ville ikke undvære vores træner for noget i verden.

Han er super dygtig og proffessionel. Og jeg får meget mere ud af den halve time end jeg nogensinde ville have fantasi til hvis jeg tog afsted uden hjælp.

Der er så mange ting at lære mht de smås formåen. Bla så skal man ikke puste dem i hovedet som jeg lærte med den første for 10 år siden, og han har alle mulige gode øvelser som styrker både det ene og det andet.

Jeg ville nok forslå at du skal prøve med træner, og tag afsted nogle gange inden du himler med øjnene og smutter igen. Det tager lige nogle gange når det er første gang inden baby og mor/far har vænnet sig til det.

Held og lykke

Nat nat fra Gitte ( som syntes at det er vildt sejt at få lov til at opføre sig fuldstændigt fjollet i vandet med sit barn)

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

vi tager afsted alene
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:26

eller det vil sige vi startede med at tage afsted med vores mødregruppe, som består af 5 andre 1 gangs mødre (nogle af dem gik nemlig hos en prof, så de fortalte bare det de havde lært til os)

Jeg er heller ikke til at det der mega sociale synge sange (det øver vi herhjemme uden publikum)

vi er stadig afsted 1 gang om ugen nu hvor af hver anden gang er alene og han nyder det stadig.

min pointe: tag i bare afsted alene hvis i bedst kan lide dette.

hilsen mette og frederik ½ år

Nu med verdens lækreste baby i armene

0
0
Svar på denne tråd

Hos os...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 16:21

Vi plejer at starte i rundkreds og lave 3-4 sanglege hvorefter der er "fri" svøming under instruktion hvis man vil. Så kan man få hjælp til det man nu har lyst til eller man kan passe sig selv.

-Randi

Sort quarterføl efter Mega Pine/ Sarabi Del Cielo sælges, se www.123hjemmeside.dk/melohn/3350003
Luksus sommerhus på Marielyst til 8 personer udlejes, se www.novasol.dk/nov/208...701&S=2006 .
0
0
Svar på denne tråd

jeg vil
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 13:43

råde dig til at vælge at komme på hold. Man får bare så mange ting med og det er for de små ikke kun vandet der er en oplevelse men også det at man socialt er sammen med andre af deres "artsfæller". Sange, lege osv er udviklende for dem. Og hvis man gerne vil at ens lille baby skal have noget ud af at være i svømme hallen, så er der nogle ret vigtige begreber man skal lære. B.la hvordan man holder den lille så denne kan få TOTAL bevægelse frihed oav. En træner vil også kunne hjælpe med at give råd og vejledning i udvilingen til netop dit barn. Vi har haft enormt glæde af det. Og starter igen her efter sommeren.

Men ja vi synes da også det var mega pinligt de første gange vi skulle stå der og synge. Men når man kan se at junior synes det er sjovt ja så falder alle ens parader og snart står man og ser lige så tåbelig ud som alle de andre.

rds hoppe til salg se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider