Hej
Mit første barn var ude og blive passet ved 6 mdr. Jeg kan lige så godt sige det som det er, det gør vi ALDRIG igen!!! Han havde det super godt og hyggede sig fint, men det kunne han lige så godt have gjort hjemme i den alder. Og vi gik glip af SÅ meget!!!
Mit barn nr. 2 blev passet ude da han var knap 9 mdr, og vores yngste skud på stammen skal først ud tidligst når hun er 1 år.
Hvorfor kan din mand ikke få noget orlov? Har I glemt at varsle det? I har jo 24 uger som i frit kan dele imellem Jer.
Vil blot sige, nyd din barsel og din baby, tiden kommer bare ikke tilbage!! 
Hilsen
Jette