Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvor aktiv skal baby være? (uge 33+)
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 22:37

Jeg kunne godet tænke mig at vide hvor aktiv den bette skal/kan være når man er i uge 33+5?


Idag sov jeg længe (hvor længe kan man det endnu? :P).

Stod op kl. 11:30 og næsten uafbrudt fra kl. 12:00 og endnu har den bette rumsteret derinde.


Det plejer den slet slet ikke.

Den er ikke "doven" til hverdag, men det er mere i perioder at den rumsterer i et vist tidsrum.


Jeg tror sammenlagt den har holdt pause i 1 time idag. Resten af tiden har den bare okset rundt, til siden, op, ned, rundt osv.


Det har godt nok været køligere i vejret idag.

Men det er vist også eneste forandring fra de andre dage.

Måske har jeg haft lidt mere "ondt" i maven end vanligt (plukveer/hård maveskind).


Men betyder det noget?


Måske det er fordi vi var til rudnvisning på Skejby igår, at den blev så ivrig efter selv at se fødestuen? :P ;D


Ej, seriøst - skal man være urolig?

Ja måske underligt spørgsmål, for der er jo netop liv og glade dage.

Men, ja der plejer bare ikke være så meget.







... Er gravid ;D med termin den 28. juli ...

Søger derfor med lys og lygte en part/rytter til Amigo.

se præs! Postnr. 8362/8660

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke urolig
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 22:42

Liv er GODT


Det kan være at der begynder at blive trangt derinde, og bebs er ved at lægge sig godt til rette, og finde ud af at få hovedet nedad


Viktor var MEGET aktiv i maven, der var sgi aldrig ro, og han vækkede mig også om natten Så jeg ved hvordan det er.


Håber snart du kan få lidt ro selvfølgelig, men jeg ville kun være bekymret hvis der IKKE var gang i den derinde



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 Christel
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 22:54

Ja, ved godt det er et dumt spørgsmål - skal netop være glad for at der er liv.


Men syntes bare det er pludseligt, at den er SÅ aktiv...

Troede det ligsom trappede lidt op eller noget.


JM sagde sidst (7. juni) at den ikke havde lagt sig rigtigt endnu, så ved godt at den endnu rumsterer "overalt" - men alligevel.


Jeg må prøve at slappe af - og du har ret, så længe der er liv er det godt.

Men *S* alligevel...


Man skulle jo tro den prøvede at grave sig ud gennem maveskindet :P







... Er gravid ;D med termin den 28. juli ...

Søger derfor med lys og lygte en part/rytter til Amigo.

se præs! Postnr. 8362/8660

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her kan det ikke lade sig gøre
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 10:18

at knægten er mere aktiv - for der er bare aktivitet HELE tiden (har termin 3/8, så det er ret tæt på dig). Mine ribben i højre side har det DÅRLIGT, og det føles ind imellem som om baby er ved at falde ud helt af sig selv - det er altså rigtig ubehageligt


Det er naturligt nok, at du har flere plukveer end tidligere, da livmoderen jo skal træne.

Så selv om man vel efterhånden har behov for at få det barn UD, så må vi nok væbne os med tålmodighed lidt endnu...


Min krop samarbejder heldigvis godt med min hjerne om at udsende nogle signaler (jf. min tråd om kløe mv.): kom nu UUUDDD!

Men endnu er det altså ikke nok til, at lægerne er med på "spøgen". Men om ikke andet, så kommer han vel ud, når han er klar, junior-banditten...


"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider