Jeg kunne godet tænke mig at vide hvor aktiv den bette skal/kan være når man er i uge 33+5?
Idag sov jeg længe (hvor længe kan man det endnu?
).
Stod op kl. 11:30 og næsten uafbrudt fra kl. 12:00 og endnu har den bette rumsteret derinde.
Det plejer den slet slet ikke.
Den er ikke "doven" til hverdag, men det er mere i perioder at den rumsterer i et vist tidsrum.
Jeg tror sammenlagt den har holdt pause i 1 time idag. Resten af tiden har den bare okset rundt, til siden, op, ned, rundt osv.
Det har godt nok været køligere i vejret idag.
Men det er vist også eneste forandring fra de andre dage.
Måske har jeg haft lidt mere "ondt" i maven end vanligt (plukveer/hård maveskind).
Men betyder det noget?
Måske det er fordi vi var til rudnvisning på Skejby igår, at den blev så ivrig efter selv at se fødestuen?

Ej, seriøst - skal man være urolig?
Ja måske underligt spørgsmål, for der er jo netop liv og glade dage.
Men, ja der plejer bare ikke være så meget.