Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Børn i varmen
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 11:54

Jeg er ved at være godt tømt for ideer til ting jeg kan lave med Frederik(10mdr) i varmen.

Temperaturen indenfor er nået op på godt 31 grader, og udenfor er det helt ulideligt.

Vi sidder her inde i vores kontor, her kan vi holde temperaturen nede på 28 grader. Men hvad skal vi lave? Frede sidder og leger med sit legetøj, og ellers er planen at jeg vil lave et bad til ham ude i haven (i skyggen) Men hvád så? Jeg har svært ved at få ham til at sove i varmen, og jeg vil ikke hive ham ud og gå tur, syns solen er for skarp.

Hva laver i med jeres unger i varmen??

Kh

Mette

Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching

Undervisning på Hele Sjælland, og nu også i Malmø!

Kvalitets unghest søges.

0
0
Svar på denne tråd

IDag er Mads
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 11:57
i dagpleje men igår tilbragte han meget af dagen i hans sandkasse med en parasol over sig. Det er det bedste han ved for tiden. Han hyler faktisk tit når man tager ham op.. hi hi

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

I formiddags
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 13:42

dagpleje (er ved at indkøre), og nu sover han efter en flaske.

Ellers leger vi mest på gulvet, sidder i højstol og ser hvad mor laver, kommer i bad udenfor...

0
0
Svar på denne tråd

Luker lider
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 13:51

Luker lider også i varmen. Heldigvis er han god til at tage en ca 2 timer lang lur i barnevognen om formiddagen. Han ligger bare i sin body og sover et køligt sted.

Men eftermiddagene slæber sig afsted. Nu har vi leget på gulvet et stykke tid og han er ved at være træt, men det har været svært at få ham til at sove om eftermiddagen. I går faldt han i søvn ved 17.30 tiden. Sov til 19.30 hvor han først fik aftensmad. Men så havde han også en god aften til ca 21.

Men en eftermiddag er lang, når man har et varmt pylre-træt barn, som ikke selv aner hvad det vil.

Glæder mig til onsdag - havde de ikke lovet køligere vejr der?

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

køligt vejr på vej...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 14:04

Jo, de har lovet køligere vejr på onsdag - og her i lokalområdet ligefrem 55 % chance for regn i weekenden :-)

Vigdis har været rigtig pylret her i varmen. Hun synes det bedste er at sidde på køkkengulvet og lege, for der lufter det nemlig lidt, hvis man åbner alle døre ;-)

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

møg varm
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 14:38

Sig mig er det bare mig, eller er det blevet endnu varmere??

Frede har badet efter frokost. Han var ikke til at få op af det dejlige vand Så fik han en flaske og så prøvede jeg at få ham til at sove... Suk... det blev kun til ca 30 min. Slet ikke nok.

Nu er vi tilbage i kontoret, men her er meget varmt også nu. Vi har ikke rigtig skygge nogen steder lige nu. Begge vores teresser ligger badet i sol.

Kh

Mette

Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching

Undervisning på Hele Sjælland, og nu også i Malmø!

Kvalitets unghest søges.

0
0
Svar på denne tråd

nu sidder
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 14:40

Nu sidder Luker igen og leger på gulvet. Vi kølede lige af i køkkenet. Ham i højstol ved åbent vindue og jeg med at rydde lidt op. Vi legede også lidt med isterninger. Killede ham lidt med en isterning her og der. Det grinte vi så lidt af.

Så fik han en sutteflaske med lidt isterninger i. Sådan en er sjov at røre ved og den rasler så sjovt. Så nu ligger han på ryggen op af en ammepude og leger med vand. Der ryger også lidt indenbords. Alt i alt er han i langt bedre humør - for en stund.

Tror jeg vil køle ham lidt med et bad udenfor senere og så se om han vil sove lidt derefter.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider