Jeg er ved at være godt tømt for ideer til ting jeg kan lave med Frederik(10mdr) i varmen.
Temperaturen indenfor er nået op på godt 31 grader, og udenfor er det helt ulideligt.
Vi sidder her inde i vores kontor, her kan vi holde temperaturen nede på 28 grader. Men hvad skal vi lave? Frede sidder og leger med sit legetøj, og ellers er planen at jeg vil lave et bad til ham ude i haven (i skyggen) Men hvád så? Jeg har svært ved at få ham til at sove i varmen, og jeg vil ikke hive ham ud og gå tur, syns solen er for skarp.
Hva laver i med jeres unger i varmen??
Kh
Mette