Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Lea skal ha fjernet mandler
Forfatter: 
Dato:  01-06-2007 16:49

Hejsa

På torsdag skal min datter Lea på 6 år ind og ha fjernet mandler.

Så jeg vil lige høre om der er nogen der har nogle gode forslag til hvad hun kan få at spise, da det jo ikke må være noget der kan rive i sårene.

Det kunne være skønt med lidt varieret mad, da koldskål og yoghurt måske ikke er så spændende til hvert måltid i 14 dage.

Hun skal selfølgelig ha en masse is da det hjælper på smerterne, men ellers har vi kun fået ovenstående forslag fra sygehuset, samt kartoffelmos og kogte kødboller.

Så gode ideer modtages meget gerne.

Hilsen Janne

Ned i vægt, op i vægt, vedligeholdelse af vægt bestil gratis online præsentation på: www.smuk-krop.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hej Janne!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 17:45

Det eneste råd jeg vil give Dig er, at I skal have hende sovende inde hos Jer i et par dage efter operationen, for hvis der skulle opstå blødning fra operationsstedet kan hun blive kvalt hvis hun ligger alene og det ikke bliver opdaget. Det sker MEGET sjælden, men det er ikke altid, at sygehuspersonalet husker at oplyse forældrene om det.

Hilsen Winnie
- nu uden Zadeek...snøft, men med familiens maskot Møller.
.
Dansk Selskab For Arabisk Hesteavl
Dansk Kennel Klub
Bulldogklubben
0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 11:04

Hej Winnie

Mange tak for dit svar.

Vi har fået at vide at der er en lille risiko for at sårene kan komme til at springe op og komme til at bløde rigtigt meget. Det råd de gav os var at hæve hoved gærdet på hendes seng, men jeg tror nu nok at jeg vil tage imod dit råd og have hende hos os, det vil jeg helt klart ha det bedst med. Den første nat skal hun tilbringe på sygehuset med mig ved hendes side selvfølgelig.

Hilsen Janne

Ned i vægt, op i vægt, vedligeholdelse af vægt bestil gratis online præsentation på: www.smuk-krop.dk
0
0
Svar på denne tråd

hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 14:05

Hvordan har du fået overbeviste lægerne om at hun skal have fjernet mandler..

Min datter Julie på godt 4 år har altid ondt i halsen, lægen siger også at hun har store mandler.. Julie er syg med ondt i halsen og feber ca 1 gang om måneden, men har "kun" haft rigtig halsbetændelse 1 gang i år..

Når men det var så lige et side spring, men har desværre ikke lige nogle råd til dig..

Held og lykke

Hilsen fra Bodil

Mor til Mathias på 6 år

Julie på 4 år

Signe fra den 11.02.06

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 21:48

Hej Bodil

Ej hvor er det synd for Julie, det kan da ikke være rigtigt at de ikke vil gøre noget for at hjælpe hende, når det er så ofte hun har ondt. Jeg håber de snart vågner op, men systemet er ret svært at hive i til tider, desværre.

Grunden til at Lea skal ha fjernet mandler er fordi hun var født med en lille ganespalte som blev lukket da hun var godt 1 år. Men da hendes tale ikke er i orden(der suser meget luft ud igennem næsen), skal hun ha lavet en svælglabsoperation, hvor de går ind og lukker hullet yderligere op til næsen. Hendes mandler sidder i vejen for denne operation, derfor skal de fjernes.

Der er også en lille chance for at hendes tale kan blive bedre ved bare at fjerne mandlerne, da de er meget store og måske sidder i vejen for ganen. Men talen kan også blive være, da hullet op til næsen kan blive endnu større når mandlerne er væk. Talen kan også forblive som den er, så det er lidt spændende at se hvad der sker. Håber bare ikke den bliver være.

Hilsen Janne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider