Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Gylp...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 19:13

Frida gylper og gylper efter hver amning Jeg bruger en stofble for hver gang jeg ammer, dog ikke om natten.


Det er ikke bare lidt der kommer, men en ordentlig skylde og gerne af flere omgange og flere timer efter. Tit når jeg ikke at få stofbleen op til hendes mund og så er det ud over hendes tøj, mit tøj og stolen Hagesmæk er prøvet, den rammer hun også ved siden af.


Men det bliver vel bedre, når der kommer lidt mere "fast" føde ind.


Er bare så træt af gylp.


Mvh. Bodil


Mor til to vidunderlige piger ;-)


Freya 16.05.03

Frida 17.02.07


www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd
 
 Begge mine unger
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 19:38

har også stor gylpet, dog var det værst med Ida.


Faktisk måtte vi skifte sofaen ud da hun holdt op med at gylpe


Det er bare nedtur, men ja, det går langsomt væk når de begynder at få lidt fast føde. Ida stoppede først da hun var omkring 8 måneder, Viktor var ca. 5 måneder.



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 oh ja, de minder...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 22:19

gys og gru, her var det også bare rigtig slemt. Havde en veninde på besøg sidste weekend, og hendes knægt på ½ år gylpede også vildt. Nu hvor jeg ikke selv står i det mere, synes jeg bare det er lidt for ulækkert... Men når det er ens eget barn er det noget helt andet; og mon ikke junior nr. 2 får det på samme måde?


Men jeg føler med dig - selv om det nok ikke hjælper noget ;-)


"Man skal vælge de krige, man vil tabe, med omhu"

citat Niels Hausgaard

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider